dikkemick, ik ben ooit overvallen geweest door een stel dronkelappen. Wij hebben hier meegemaakt dat een wagen om de hoek de bocht miste en daarbij vijf wagens ramde en doorreed, verdwenen met de Noorderzon. Mijn vrouw is hier overvallen aan de voordeur.
Ik denk dat ik met redelijk vertrouwen kan stellen dat ik al wat meegemaakt heb.
Misschien dat ik de bal kan terugkaatsten en dat jij misschien eens zelf wat hardhandig door de politie moet worden opgepakt omdat je in hun ogen onvoldoende (snel) aan hun bevelen gehoorzaamde.
Ik heb niets gebagatelliseerd. Het is niet omdat ik niet akkoord ben met jouw oplossing dat ik het probleem bagatelliseer.
Dat is een deel van de miscommunicatie hier. Jij lijkt te denken dat niet meegaan in jouw oplossing enkel mogelijk is bij mensen die het probleem niet erkennen. Dus wat is jouw reactie: steeds meer gevallen aanhalen zodat de ernst van het probleem toch maar bij anderen zou inzinken. Jij lijkt je niet te kunnen indenken dat iemand voldoende doordrongen kan zijn van de ernst van het probleem en toch jouw oplossing maar niets vind.