Fijne kerstdagen en natuurlijk ook een goed uiteinde!
Ik heb ga nu in een hoodie wat kruiden roosteren en vijzelen voor stroganoff-saus...
Ik heb ga nu in een hoodie wat kruiden roosteren en vijzelen voor stroganoff-saus...

Eens maar dit is een vrolijk topicdikkemick schreef: ↑26 dec 2022 10:11 Is goede voornemens in het vooruitzicht stellen nog van deze tijd?
Zelf wil ik graag meer van vrije tijd gaan genieten en me dan mn op fotografie toeleggen.
Niet fulltime blijven werken en dan met 68 misschien ongeneeslijk ziek worden. Kijken dus wat financieel haalbaar is en daar naar gaan leven.
van minder werken en fotograferen word ik uitermate vrolijk. Een aanrader voor iedereen hoordoctorwho schreef: ↑26 dec 2022 17:42Eens maar dit is een vrolijk topicdikkemick schreef: ↑26 dec 2022 10:11 Is goede voornemens in het vooruitzicht stellen nog van deze tijd?
Zelf wil ik graag meer van vrije tijd gaan genieten en me dan mn op fotografie toeleggen.
Niet fulltime blijven werken en dan met 68 misschien ongeneeslijk ziek worden. Kijken dus wat financieel haalbaar is en daar naar gaan leven.![]()
Wat een rare nare Kerstwens.ChaimNimsky schreef: ↑25 dec 2022 12:23 Inderdaad, goede feestdagen toegewenst aan iedereen hier en dat dit het laatste levensjaar van Trump en Poetin moge worden.
Je misplaatste medelijden voor iets dat geen medelijden behoeft, doet net zo hoogmoedig en kleinerend aan als de tweeduizend jaar christelijke liefde die zoveel mensenlevens heeft gekost. Tienduizenden onschuldig vermoorde Oekraïnse burgers, verkrachte kinderen en doodgemartelde oudjes ten spijt, is je verlepte hartje blijkbaar niet in staat het hatelijke te haten, en je slaat je nog op de borst ook.HierEnNu schreef: ↑26 dec 2022 18:16Wat een rare nare Kerstwens.ChaimNimsky schreef: ↑25 dec 2022 12:23 Inderdaad, goede feestdagen toegewenst aan iedereen hier en dat dit het laatste levensjaar van Trump en Poetin moge worden.
Nog niet eens alleen vanwege het dood wensen van specifiek die personen, want dat kan ik vanwege wat zij zoal uitgespookt hebben nog wel enigszins plaatsen, maar dat jij zo vol zit van jouw kennelijke haatgevoelens dat je die hier met Kerst, nota bene in het topic 'Fijne kerst en een goed uiteinde!', kwijt moet.
Ik voel diep medelijden voor je en wens je veel beterschap en hoop voor je dat je mensen om je heen hebt die veel van je houden, veel liefde ter compensatie van al die haat die je kennelijk meesleept en zo zwaar op je maag drukken dat je er verbaal van moet overgeven.
Goede wensen voor iedereen zijn altijd welkom.