TIBERIUS CLAUDIUS schreef: ↑26 jan 2023 16:11
VseslavBotkin schreef: ↑26 jan 2023 16:06
TIBERIUS CLAUDIUS schreef: ↑26 jan 2023 15:45
Dit is geen opmerking meer maar puur provocerend
getrol.
Haha, echt waar? Hoe zie jij je eigen, herhaaldelijke opmerkingen dan over dat filosofie een "pseudo-wetenschap" is, een die nog het best te vergelijken is met astrologie, kaartlezen en pyramidologie, midden in het filosofieforum?
Dat klopt dan ook en er zijn zat argumenten voor.
Eentje daarvan is jou getrol hier.
Een andere is dat jullie weigeren een serie vragen over het bewustzijn zoals jullie dat menen te zien te beantwoorden.
Haha, volgens mij doe jij welbeschouwd niks anders dan trollen hier! Je doet berichten van vier alinea's af met "hier staat welbeschouwd niks", je legt helemaal niks uit van wat je denkt, alleen maar "dat is nou eenmaal zo", en je wordt kwaad als anderen er ook maar één originele gedachte op nahouden die tegen jouw heilige huisjes ingaat (al dan niet met boze beschuldigingen aan het adres van de filosofie).
Het zou je misschien wat minder arrogant maken als je je eens een beetje verdiepte in de geschiedenis van wetenschap. Bacon is het mooiste voorbeeld van een wetenschapper die ook filosoof was, en die de filosofische fundamenten heeft gelegd voor wat velen nu als wetenschap beschouwen. Tot ver in de achttiende eeuw waren filosofie en wetenschap twee handen op één buik (wetenschap heette dan ook 'natuurfilosofie' zoals ik eerder vertelde).
Ik wil je er nogmaals aan herinneren dat we in het filosofieforum zitten trouwens. Als ik op een wiskundeforum tranen met tuiten ga huilen omdat ik wiskunde minacht gaat mijn account door de shredder. Wat zoek je hier nog, kerel? Ga lekker terug naar je kliekje!