Boek Signalement: 'Je hebt gewonnen, Galileeër'

Geef hier je mening over boeken die je hebt gelezen.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
B.S.
Bevlogen

Boek Signalement: 'Je hebt gewonnen, Galileeër'

Bericht door B.S. »

Anton van Hooff, Je hebt gewonnen Galileeër. Denken versus Geloven in de Oudheid https://www.omniboek.nl/boek/je-hebt-ge ... galileeer/
Classicus Anton van Hooff besteed aandacht aan de polemieken tussen (ontwikkelde) Heidenen en Christenen in de eerste eeuwen van de jaartelling. 'Denkers' tegen 'Gelovigen'. Geloven won aldus Van Hooff
Ronaldus67
Ervaren pen

Re: Boek Signalement: 'Je hebt gewonnen, Galileeër'

Bericht door Ronaldus67 »

B.S. schreef: 18 feb 2023 18:28 Anton van Hooff, Je hebt gewonnen Galileeër. Denken versus Geloven in de Oudheid https://www.omniboek.nl/boek/je-hebt-ge ... galileeer/
Classicus Anton van Hooff besteed aandacht aan de polemieken tussen (ontwikkelde) Heidenen en Christenen in de eerste eeuwen van de jaartelling. 'Denkers' tegen 'Gelovigen'. Geloven won aldus Van Hooff
Dank voor deze tip. Ik mag altijd graag Van Hooffs bijdragen in het maandblad van de vrijdenkersvereniging (De Vrije Gedachte) lezen.
Rereformed
Moderator
Contacteer:

Bericht door Rereformed »

Ronaldus67 schreef: 19 feb 2023 10:17 Dank voor deze tip. Ik mag altijd graag Van Hooffs bijdragen in het maandblad van de vrijdenkersvereniging (De Vrije Gedachte) lezen.
We wachten met spanning op de boekbespreking. 8*)
Born OK the first time
Ronaldus67
Ervaren pen

Bericht door Ronaldus67 »

Rereformed schreef: 19 feb 2023 12:31
Ronaldus67 schreef: 19 feb 2023 10:17 Dank voor deze tip. Ik mag altijd graag Van Hooffs bijdragen in het maandblad van de vrijdenkersvereniging (De Vrije Gedachte) lezen.
We wachten met spanning op de boekbespreking. 8*)
Wellicht ga ik de uitdaging aan. 😉
Plaats reactie