Post-Trump periode.
Moderator: Moderators
Re: Post-Trump periode.
Dom, dom, dom - het gaat om de beeldvorming. De Republikeinen zullen hem dit blijven nadragen - het is ook stilgehouden om de Congresverkiezingen niet te beïnvloeden - die indruk is in elk geval heel sterk.
Trouwens, had Biden als vice-president echt niet kunnen inzien dat je gevoelige papieren niet moet 'vergeten?'...
- TIBERIUS CLAUDIUS
- Superposter
Natuurlijk wel, hij was toen zeker niet dement.
Ik denk dat het iets anders zit, maar ik heb geen spatje van bewijs.
Waarschijnlijk kwam het meenemen van geheime stukken onder veel presidenten voor.
Immers hoe kan iets geheim zijn voor de president?
Dat ze ze niet terug brachten voor het verlaten van het Witte Huis mag best een blunder worden genoemd.
En als er nu meer keizers zijn geweest dan maanden, wat dan, geachte senatoren?
Het is niet ondenkbaar dat de presidenten met enorme bergen documenten zitten. Ook thuis.
Ik moet er niet aan denken dat ik zou moeten weten wat ik dan allemaal heb. Over jaren N.B..
Verder lijkt mij het geval Trump niet vergelijkbaar met Biden. Laatste werkt ook volledig mee.
Maar ik weet ook hoe politiek werkt en meningvorming vooral... Hysterie overal.
Hoe dan ook, het is knap ongelukkig of noem het wat..
Ik moet er niet aan denken dat ik zou moeten weten wat ik dan allemaal heb. Over jaren N.B..
Verder lijkt mij het geval Trump niet vergelijkbaar met Biden. Laatste werkt ook volledig mee.
Maar ik weet ook hoe politiek werkt en meningvorming vooral... Hysterie overal.
Hoe dan ook, het is knap ongelukkig of noem het wat..
** Schip naar nergens met al die mensen.. heb engelen-geduld, begrip en compassie en wanhoop(t) niet **
-
ChaimNimsky
- Superposter
Natuurlijk zijn er verschillen tussen de manier waarop Trump en Biden met de doocumenten zijn omgegaan, maar hoe je het ook wendt of keert: het is enorm jammer dat bij Biden nu eveneens geheime documenten zijn gevonden. Koren op de molen van de Republikeinen.
Zionist
Nou is dát niet zo'n probleem in democratie, maar met een GOP, waarin lieden zitten die democratie ondermijnen en een ex-president die er een chaos van bakte en die een bijbehorende semi-coup organiseerde wél uiteraard. Dit kán uitlopen op een zeer ongewenst gevalletje..ChaimNimsky schreef: ↑13 jan 2023 22:58 Natuurlijk zijn er verschillen tussen de manier waarop Trump en Biden met de doocumenten zijn omgegaan, maar hoe je het ook wendt of keert: het is enorm jammer dat bij Biden nu eveneens geheime documenten zijn gevonden. Koren op de molen van de Republikeinen.
** Schip naar nergens met al die mensen.. heb engelen-geduld, begrip en compassie en wanhoop(t) niet **
- Peter van Velzen
- Site Admin
Je geeft niet aan of hij dom was in 2017 (toen hij niet wist wat Trump in 2021 zou doen), of in 2022 (toen hij niet probeerde om het feit voor zich te houden), Of men het heeft stilgehouden om de COngresverkiezingen niet te beïnvloeden, weten we niet, maar indien het zo is. dan lijkt me dat nu niet echt dom.
Het is wel dom dat hij blijkbaar niet besefte dat hij de documenten niet had overhandigd aan het nationaal archief. Het is overigens de vraag of Obama dat niet al gedaan had, en Biden slechts over een kopie beschikte, die hij gerust had mogen vernietigen. (in welk geval het dom was om dat niet te doen)
Ik wens u alle goeds
- TIBERIUS CLAUDIUS
- Superposter
Het zou me niet verbazen als ook Obama nog het nodige heeft behouden.Peter van Velzen schreef: ↑14 jan 2023 05:32 Het is wel dom dat hij blijkbaar niet besefte dat hij de documenten niet had overhandigd aan het nationaal archief. Het is overigens de vraag of Obama dat niet al gedaan had, en Biden slechts over een kopie beschikte, die hij gerust had mogen vernietigen. (in welk geval het dom was om dat niet te doen)
Maar is dat wel zeker dat men kopieën zomaar naar eigen goeddunken mag vernietigen?
Misschien als men ze zelf heeft gemaakt, maar had dan kopiëren gemogen?
Peter van Velzen: dom, dom, dom komt van Verhagen, de man geldt als Amerika-expert. Dan is iets waarschijnlijk ook dom, dom, dom anders kan iedereen wel gaan Amerika-deskundigen

Als, àls, het bewust is stilgehouden voor de Congresverkiezingen is dat heel machiavellistisch (alles voor de goede zaak - stop Trump...) maar ook koren op de molen van allerlei (complot)denkers aan de rechterkant(?) die hypocriete 'links' zien.
Als, àls, het bewust is stilgehouden voor de Congresverkiezingen is dat heel machiavellistisch (alles voor de goede zaak - stop Trump...) maar ook koren op de molen van allerlei (complot)denkers aan de rechterkant(?) die hypocriete 'links' zien.
- Peter van Velzen
- Site Admin
Het zou wellicht alleen door het nationaal archief moeten worden gedaan, (om te voorkomen dat ze een papierberg hoger dan de Himalayas zouden moeten beheren. Maar ik zou niet weten, welke de regels zijn voor welke functionaris.TIBERIUS CLAUDIUS schreef: ↑14 jan 2023 12:37 Het zou me niet verbazen als ook Obama nog het nodige heeft behouden.
Maar is dat wel zeker dat men kopieën zomaar naar eigen goeddunken mag vernietigen?
Ik wens u alle goeds
Trump had ze bij vertrek uit het 'Witte' Huis echt meegenomen, werd toen gemeld...
- TIBERIUS CLAUDIUS
- Superposter
Oh!!!
En bij Biden zijn ze naar binnen gewaaid??
Ik heb geen idee. Maar het ziet er bij Trump voor mij heel wat kwaadaardiger uit dan bij Biden. Waarmee ik niets goed wil praten hoor.
-
ChaimNimsky
- Superposter
Tussenstand van zaken: het ziet er somber uit voor Trump en het begint er zelfs op te lijken dat hij binnenkort strafrechtelijk zal worden vervolgd.
Zionist
Ach ja...Immer vrolijke Frans Verhagen op bezoek in zijn tweede vaderland de VS https://www.meiguo.nl/
Trump kan misschien maar beter weer de Republikeinse kandidaat zijn... :
Trump kan misschien maar beter weer de Republikeinse kandidaat zijn... :