Post-Trump periode.

Wat is jouw politieke voorkeur, je kunt het hier kwijt!
ChaimNimsky
Superposter

Re: Post-Trump periode.

Bericht door ChaimNimsky »

Geweldig nieuws: Mike Pence moet getuigen in Capitool-onderzoek tegen Donald Trump (Bron: NOS en CNN). Nu zal die oranje blaaskaak zenuwachtig gaan worden, aangezien Pence recentelijk heeft gezegd: "De geschiedenis zal hem (= Trump) verantwoordelijk houden voor zijn rol bij de bestorming". Die man weet er dus het fijne van.
Zionist
Gerard R.
Superposter

Bericht door Gerard R. »

ChaimNimsky schreef: 28 mar 2023 21:01 Geweldig nieuws: Mike Pence moet getuigen in Capitool-onderzoek tegen Donald Trump (Bron: NOS en CNN). Nu zal die oranje blaaskaak zenuwachtig gaan worden, aangezien Pence recentelijk heeft gezegd: "De geschiedenis zal hem (= Trump) verantwoordelijk houden voor zijn rol bij de bestorming". Die man weet er dus het fijne van.
Ja.
Fijn dat hij op dit punt is geariveerd al heeft het wel gods-lang geduurd...

:evil:
Mullog
Bevlogen

Bericht door Mullog »

ChaimNimsky schreef: 28 mar 2023 21:01 Geweldig nieuws: Mike Pence moet getuigen in Capitool-onderzoek tegen Donald Trump (Bron: NOS en CNN). Nu zal die oranje blaaskaak zenuwachtig gaan worden, aangezien Pence recentelijk heeft gezegd: "De geschiedenis zal hem (= Trump) verantwoordelijk houden voor zijn rol bij de bestorming". Die man weet er dus het fijne van.
Enige tempering van overspannen verwachtingen lijkt mij op zijn plaats. Het cynisme van de Amerikaanse politiek zou er weleens toe kunnen leiden dat Pence niet veel verder komt dan nietszeggende verklaringen om uitzicht te houden op Trump stemmers voor het geval hij in de race voor het presidentschap gaat meedoen.
Zo moet ge dat zien, we worden geboren en we gaan dood, daar tussendoor begaan we stommiteiten (hoofdinspecteur van In, Aspe)
Rereformed
Moderator
Contacteer:

Bericht door Rereformed »

Mullog schreef: 29 mar 2023 07:20
Enige tempering van overspannen verwachtingen lijkt mij op zijn plaats. Het cynisme van de Amerikaanse politiek zou er weleens toe kunnen leiden dat Pence niet veel verder komt dan nietszeggende verklaringen om uitzicht te houden op Trump stemmers voor het geval hij in de race voor het presidentschap gaat meedoen.
Het is te hopen dat ze uitgewisselde e-mails kunnen bemachtigen.
Born OK the first time
ChaimNimsky
Superposter

Mullog schreef: 29 mar 2023 07:20
Het lijkt me dat het voor Pence beter is om Trump kwijt te zijn en bovendien wordt niet gepubliceerd wat elke getuige precies heeft gezegd.
Zionist
ChaimNimsky
Superposter

De oranje rotzak is aangeklaagd. (bron : NOS).
Zionist
Rereformed
Moderator
Contacteer:

ChaimNimsky schreef: 31 mar 2023 08:58 De oranje rotzak is aangeklaagd. (bron : NOS).
Eindelijk!
En een ex-president aanklagen - iets wat in de VS nog nooit gebeurd is - betekent dat men in bezit is van doorslaggevend bewijsmateriaal dat hij schuldig is.
Born OK the first time
Rereformed
Moderator
Contacteer:

Het zal nu hoe dan ook een enorm spektakel worden.
Trump zal door een rechter verboden moeten worden om publiekelijk over de zaak te spreken of schrijven. Doet de rechter dat niet dan zal hij zijn volksmennerij voortzetten en tot ongekende hoogte opzwepen, waardoor een koele rechtszaak onmogelijk gemaakt wordt.
Born OK the first time
Gerard R.
Superposter

Bericht door Gerard R. »

Rereformed schreef: 31 mar 2023 09:25 Het zal nu hoe dan ook een enorm spektakel worden.
Trump zal door een rechter verboden moeten worden om publiekelijk over de zaak te spreken of schrijven. Doet de rechter dat niet dan zal hij zijn volksmennerij voortzetten en tot ongekende hoogte opzwepen, waardoor een koele rechtszaak onmogelijk gemaakt wordt.
Het opruien op zich zou daar zeer verbodem moeten zijn. Maar ja.. dan zegt men weer dat zulks de vrijheid van meningsuiting onmogelijk maakt. Enzovoort..
Gerard R.
Superposter

Bericht door Gerard R. »

Rereformed schreef: 31 mar 2023 09:11
ChaimNimsky schreef: 31 mar 2023 08:58 De oranje rotzak is aangeklaagd. (bron : NOS).
Eindelijk!
En een ex-president aanklagen - iets wat in de VS nog nooit gebeurd is - betekent dat men in bezit is van doorslaggevend bewijsmateriaal dat hij schuldig is.
Ja, maar voor mijn lekenverstand had het ten laste gelegde wel wat zwaarder gemogen.
Het gaat ook om relatief kleine bedragen. Ik snap wel waarom Pence dit een schandaal zegt te vinden.

Voor je het weet met die Amerikanen zou dit Donald kunnen gaan helpen.
En hij mag weer een gooi naar het presidentschap doen van de wet.

En dat zou niet zo leuk zijn want hij is van plan geweest om uit de Navo te stappen en dan werkt die organisatie niet
goed meer, Europa is van nul en gener waarde voor hem en hij is een discipel van (voor hem) 'groot staatsman Putin'.
Ga er maar aan staan. Die kan wellicht doorlopen naar de Noordzee. Of ben ik te bezorgd? 8-[
Bastiaan73
Forum fan

Bericht door Bastiaan73 »

Kan iemand mij uitleggen waarom er blijkbaar nog steeds mensen zijn die Trump geweldig vinden? Die hem kwamen steunen en aanmoedigen? Die mensen zijn toch blind? De man deugt niet, is een leugenaar en een narcist.
Gerard R.
Superposter

Bericht door Gerard R. »

Bastiaan73 schreef: 05 apr 2023 10:39 Kan iemand mij uitleggen waarom er blijkbaar nog steeds mensen zijn die Trump geweldig vinden? Die hem kwamen steunen en aanmoedigen? Die mensen zijn toch blind? De man deugt niet, is een leugenaar en een narcist.
Ik weet het niet. Bij mij genereert de man weerzin, hoewel ik zie hoe creatief hij zijn demagogie beoefent. Soms moet je lachen of je nou wilt of niet.
Zijn standpunten vind ik meestal afschuwelijk.
Sommige Amerikanen zien een soort Messias in hem.
Zij zeggen, dat het nog nooit zo goed is geweest als onder Trump. Misschien iets met minder belasting?
Dat dat ook op een of andere plek in de maatschappij moet worden weggehaald is dan blijkbaar niet van belang...
Enz..
ChaimNimsky
Superposter

Bastiaan73 schreef: 05 apr 2023 10:39 Kan iemand mij uitleggen waarom er blijkbaar nog steeds mensen zijn die Trump geweldig vinden? Die hem kwamen steunen en aanmoedigen? Die mensen zijn toch blind? De man deugt niet, is een leugenaar en een narcist.
Bij de opening van z'n laatste rally voor de volgende verkiezingen, heeft hij ervoor gekozen om te zingen met het January the 6th Prison Choir, notabene in Waco Texas. Degenen die de misdaad begingen het Capitool te bestormen op 6 januari om de uitslag van de verkiezingen teniet te doen, worden verheerlijkt.
Zionist
Gerard R.
Superposter

Bericht door Gerard R. »

ChaimNimsky schreef: 05 apr 2023 15:21
Bij de opening van z'n laatste rally voor de volgende verkiezingen, heeft hij ervoor gekozen om te zingen met het January the 6th Prison Choir, notabene in Waco Texas. Degenen die de misdaad begingen het Capitool te bestormen op 6 januari om de uitslag van de verkiezingen teniet te doen, worden verheerlijkt.
De man is een regelrechte bedreiging voor de Verenigde Staten, dus voor het Westen, wat zwakker is dan je zou denken.. Wisten we, maar hij bevestigt het nog maar eens. Putin e.d. kunnen tevreden zijn. Ik vrees dat er verder zal worden gezaagd aan de stoelpoten.
Bastiaan73
Forum fan

Bericht door Bastiaan73 »

ChaimNimsky schreef: 05 apr 2023 15:21
Hoi Chaim ik weet dat je niet (meer?) in God gelooft maar hoop je niet af en toe toch dat er voor iedereen een rechtvaardig oordeel zal zijn in een hiernamaals, als bepaalde individuen tijdens dit leven weg lijken te kunnen komen met hun misdaden?
Gesloten