Post-Trump periode.

Wat is jouw politieke voorkeur, je kunt het hier kwijt!
B.S.
Bevlogen

Re: Post-Trump periode.

Bericht door B.S. »

Heeft nog lang geduurd :? :D
B.S.
Bevlogen

Bericht door B.S. »

Trump die zich met Jezus vergelijkt bedoel ik dus.
Mullog
Bevlogen

Bericht door Mullog »

B.S. schreef: 10 apr 2023 17:07 Trump die zich met Jezus vergelijkt bedoel ik dus.
Dat hij zich tot dat niveau verlaagd heeft (en dan bedoel ik niet de vergelijking, maar het niveau van Jezus zelf), bedoel je?
Zo moet ge dat zien, we worden geboren en we gaan dood, daar tussendoor begaan we stommiteiten (hoofdinspecteur van In, Aspe)
Gerard R.
Superposter

Bericht door Gerard R. »

https://www.nbcnews.com/politics/donald ... -rcna78962
Former President Trump is moving to block former Vice President Pence from testifying to a federal grand jury probing Trump’s efforts to overturn the 2020 election.
Welja.. ga maar weer door met de monden te snoeren. Maar ontslaan, zoals Trump met iedereen deed, kan niet
in dit geval.
B.S.
Bevlogen

Bericht door B.S. »

Mullog: nee, volgens mij heeft het nog best lang geduurd voor Trump zichzelf met Jezus ging vergelijken.
Gezien zijn (Trump's) ego.
Mullog
Bevlogen

Bericht door Mullog »

B.S. schreef: 11 apr 2023 14:33 Mullog: nee, volgens mij heeft het nog best lang geduurd voor Trump zichzelf met Jezus ging vergelijken.
Ik bedoelde, enigszins cynisch, dat het even geduurd heeft dat Trump zich vergeleek met een mindere god (dan Trump zelf), Jezus. Dat verwacht je niet van een onfeilbaar genie.
Zo moet ge dat zien, we worden geboren en we gaan dood, daar tussendoor begaan we stommiteiten (hoofdinspecteur van In, Aspe)
Gerard R.
Superposter

Bericht door Gerard R. »

Mullog schreef: 11 apr 2023 18:02
B.S. schreef: 11 apr 2023 14:33 Mullog: nee, volgens mij heeft het nog best lang geduurd voor Trump zichzelf met Jezus ging vergelijken.
Ik bedoelde, enigszins cynisch, dat het even geduurd heeft dat Trump zich vergeleek met een mindere god (dan Trump zelf), Jezus. Dat verwacht je niet van een onfeilbaar genie.
Een onfeilbaar genie heeft alle tijd van de wereld. Vergis je niet in dit soort fenomeen... 8-[
Peter van Velzen
Moderator

Bericht door Peter van Velzen »

Volgens mij noemt niemand hem een onfeilbaar genie. Zelf noemt hij zich een "stabiel" genie. Dat houdt mijns inziens in, dat hij nooit wat bij leert. Maar hij schijnt wel nieuwe onzin te kunnen bedenken!
Ik wens u alle goeds
Gerard R.
Superposter

Bericht door Gerard R. »

Peter van Velzen schreef: 12 apr 2023 03:27
Volgens mij noemt niemand hem een onfeilbaar genie. Zelf noemt hij zich een "stabiel" genie. Dat houdt mijns inziens in, dat hij nooit wat bij leert. Maar hij schijnt wel nieuwe onzin te kunnen bedenken!
En Putin uiteraard. Genieën onder elkaar.

https://edition.cnn.com/2022/03/03/poli ... index.html
On Wednesday, GOP Sen. Lindsey Graham insisted that former President Donald Trump had made a “mistake” when he referred to Russian President Vladimir Putin as a “genius” for his invasion of Ukraine.

But a mistake implies that Trump did it once – unintentionally misspeaking in a way that didn’t represent his actual views.
Mag ik even....?
Gerard R.
Superposter

Bericht door Gerard R. »

https://www.nbcnews.com/media/fox-news- ... -rcna80285
April 18, 2023, 10:01 PM CEST / Updated April 18, 2023, 10:31 PM CEST
By Jane C. Timm
WILMINGTON, Del. — Fox News and Dominion Voting Systems reached a $787.5 million settlement agreement Tuesday afternoon, the parties announced, narrowly heading off a trial shortly after the jury was sworn in.

Fox has admitted to telling lies,” John Poulos, Dominion CEO, said in a press conference after the trial was ended. (..)
Trump's steun en toeverlaat o.m. tijdens de verkiezingen van 2020 en later.
Ik denk dat dit keihard aan zal komen.

Leugens. Niks journalistiek. Fox #-o
HierEnNu
Superposter

Bericht door HierEnNu »

Gerard R. schreef: 18 apr 2023 22:42Leugens. Niks journalistiek. Fox #-o
. . . . . . . . . . . . .
Niet van antisemitisme te onderscheiden uitingen
aankaarten:
. . helpt om antisemitisme te bestrijden!. . . . . . . .
ChaimNimsky:"Volwassen ethiek erkent dat voortbestaan
. . . . . . . . . . de voorwaarde is voor alle andere waarden."
.
Rereformed
Moderator
Contacteer:

Bericht door Rereformed »

Gerard R. schreef: 18 apr 2023 22:42 Trump's steun en toeverlaat o.m. tijdens de verkiezingen van 2020 en later.
Ik denk dat dit keihard aan zal komen.

Leugens. Niks journalistiek. Fox #-o
Zo te zien is dat slechts ongeveer de helft van wat Dominion oorspronkelijk eiste. Ik moet nog zien of dat hard aankomt.
Ze hoeven zelfs publiekelijk op TV hun excuses niet aan te bieden en lieten in een aankondiging weten dat "the settlement reflects Fox's continued commitment to the highest journalistic standards". Oftewel de leugenmachine dendert eenvoudig op volle toeren door.
De toekomst ziet er niet best uit voor de VS. Fox is voor een groot deel de oorzaak voor de catastrofale verdeeldheid in de VS, en het wordt geen strobreed in de weg gestaan hier mee door te gaan. Zelfs de kopstukken van Fox zullen er niet voor ontslagen worden.
Born OK the first time
The Black Mathematician
Ervaren pen

Bericht door The Black Mathematician »

Die schikking is een enorme teleurstelling. Ik had zou graag mensen als Hannity en Carlson zien getuigen onder ede dat ze leugens aan het verkopen waren. Dan kan je alsnog de rechtzaak verliezen, maar dat was goud geweest.
Shut up Murdock, crazy fool!
Rereformed
Moderator
Contacteer:

Bericht door Rereformed »

The Black Mathematician schreef: 19 apr 2023 08:05 Die schikking is een enorme teleurstelling. Ik had zou graag mensen als Hannity en Carlson zien getuigen onder ede dat ze leugens aan het verkopen waren. Dan kan je alsnog de rechtzaak verliezen, maar dat was goud geweest.
Inderdaad, maar aan de andere kant: de waarheid is uitbundig publiek geworden via het vooronderzoek.
Het had veel erger kunnen zijn, namelijk als de ouwe Murdoch slimmer was geweest en in de beginfase al een schikking had overeengekomen met Dominion. Dan zou de wereld de waarheid nooit te horen hebben gekregen.

Ook heeft Dominion Voting Systems nog rechtszaken lopen tegen de extremistische netwerken Newsmax en OAN, evenals tegen de idiootste Trump-bondgenoten Rudy Giuliani, Sidney Powell en Mike Lindell.
Al deze partijen en entiteiten ontkennen nog steeds wangedrag en vechten de rechtszaken aan.

Zo ze verliezen dan zal dat zo ongeveer gelijk staan aan hun failliet. En opnieuw en opnieuw zal naar voren komen dat ze een leugen verspreidden.
Born OK the first time
B.S.
Bevlogen

Bericht door B.S. »

Wat is er toch met iemand als Rudy Giuliani gebeurt? Hij lijkt wel betovert door Trump.
Gesloten