Dag Allen,
video-gesprekken zou het moeten zijn....
Ik wilde hier maar - geen idee in welk forumonderdeel dit past - jullie uitnodigen om eens te overwegen mijn gast te zijn in mijn wekelijkse live uitzending. Dat kan live op youtube of als opname. Daarin kunnen we eventueel een discussie voeren over een thema, of jullie worden geinterviewd over jullie (on-)geloof en wat er in je leven is gebeurd dat je tot je huidige inzichten bent gekomen.
Tot dusver heb ik mijn kanaal gebruikt voor van alles en nog wat: bijbelstudies, filosofie in het engels, interviews met predikanten, allerlei korte statements over mijn ideeën, etc. Ik wil dat kanaal wel blijven gebruiken - voorlopig, het is veel werk om een nieuw kanaal op te zetten - maar ik wil het vullen met nieuwe inhoud.
Als je daaraan wilt meewerken of als je een idee hebt voor een thema, laat me dat dan weten. Hier of in een private mail.
Alvast bedankt!
Robbert
Uitnodiging voor video-gespekken
- RobbertVeen
- Forum fan
- Contacteer:
Uitnodiging voor video-gespekken
Het visioen van God is een morele daad. Deze optiek is een ethiek. - Levinas
- Peter van Velzen
- Site Admin
Re: Uitnodiging voor video-gesprekken
Grappig: In plaats van de titel te corigeren, laat je haar gewoon staan! WIl je soms gespekt worden?
Ik ben helaas niet zo geschikt voor het medium. Praat irritant, schudt veel met mijn hoofd, en ben alleen op mijn best als ik een uur tevoren mijn sinemet heb geslikt. Ook duurde mijn "geloofscrisis" hoogsten een paar minuten, waarna ik mij we bij neerlegde dat het hele geloof "wishful thinking" was. en die wens al helemaal niet spoorde met de godheid uit het oude testament. (lees Richard Dawkins' beschrijving er van er maar eens op na.) Maar succes gewenst met je youtube kanaal, Hou vooral die hoed op. Maakt je leuker!
Ik ben helaas niet zo geschikt voor het medium. Praat irritant, schudt veel met mijn hoofd, en ben alleen op mijn best als ik een uur tevoren mijn sinemet heb geslikt. Ook duurde mijn "geloofscrisis" hoogsten een paar minuten, waarna ik mij we bij neerlegde dat het hele geloof "wishful thinking" was. en die wens al helemaal niet spoorde met de godheid uit het oude testament. (lees Richard Dawkins' beschrijving er van er maar eens op na.) Maar succes gewenst met je youtube kanaal, Hou vooral die hoed op. Maakt je leuker!
Ik wens u alle goeds