Russen horen in Rusland. Esten horen in Estland. Nederlanders hebben niks te maken in Afghanistan en Irak.
Amerikanen niet vechtend in Vietnam, Irak, wederom Afgnanistan enz. dat is het principe.
Net zoals handel niet bedoeld is om anderen te knoeien. Als wapen hanteren van voedselvoorziening... en ga maar door.
En zo dat toch gebeurt geeft dat een hoop oneinidig verdriet. Enz. Daar zijn mensen naar mijn idee niet voor op aarde.
Ze/wij kunnen ook niks hebben; een kogeltje en dood, een verkeerd stofje en net zo etc. De mens is er niet geschikt voor.
Ik kan er echt niets anders van maken dan dat het niet erg is als je andere volkeren bereist en/of wilt helpen, maar
een ander volk met oneindige barrages met raketten, arillerie en wat dies meer zij bestoken e.d. is een beetje vervelend simpel.
Blijf thuis met je legers en je andere rotzooi.
En dat vind ik al tientallen jaren.
Naar mijn idee zou de oorlog moeten plaatsvinden rond de huizen van de machthebber(s) als die de neiging vertonen
om oorlog te voeren in een ander land. Oorlog in eigen huis zeg maar.
Aldus 'ik zei de gek' roepende in de woestijn, maar ook dat is niet waar omdat velen het met mij eens zijn.
Helaas is een bepaald deel van het mensdom door het dolle heen, dussss.....

** Sommige geesten zijn als beton, goed gemengd en uitgehard.. **