HierEnNu: ik doe het nog één keer; op 9 september jongstleden om 10.31 plaatste u deze reactie
"09 sep 2023 10:31
'B.S. schreef: ↑In Nederland is enige tijd geprobeerd om kinderen die tot dan naar speciaal onderwijs gingen toch samen met 'normale' kinderen onderwijs te laten volgen maar daar is toch op teruggekomen.

Komen we zo ergens...?

En wat ik allemaal nu even geen zin heb om verder te verzinnen. Het is best wel warm.'
Alsof de problematiek van Speciaal Onderwijs hier ook maar ene jota mee van doen heeft, duhhh!!! Wellicht heeft de warmte TE ernstig toegeslagen?"
Einde citeren reactie van HierEnNu geplaatst op 9 september 10.31
HierEnNu: een aan een andere reageerder gerichte reactie wordt mij opeens verweten 'zomaar' geplaatst te hebben. Dat was niet het geval, het was dus een reactie op wat een ander (in casu reageerder Appelflap) in een eerdere reactie naar voren bracht. Er werd in de door mij geplaatste reactie hier kort op ingegaan, in verdere deel van de reactie ging het weer over het onderwerp drag queens en voorlezen aan kinderen.
Na knipteken in het geciteerde gedeelte van de reactie van HierEnNu van 9 september 10.31 komt de laatse zin van een eerdere post van mij voorbij waarin ik een lijst voorstelde van groepen die wellicht ook in aanmerking komen voor voorleesssessies aan kinderen als de redenering dat dit voor hen heilzaam is omdat zo kennisgemaakt kan worden met een breed spectrum van de maatschappij consequent wordt doorgetrokken.
Dit laatste, na het knipteken geplaatste citaat van een eerdere reactie van mij, geruime tijd voor voor mijn reactie op reageerder Appelflap, heeft niets, maar dan ook helemaal niets, te maken met mijn reactie waarin ik kort in één alinea reageerde op opmerkingen van Appelflap omtrent de positie van jeugdigen 'met een rugzakje, laten we zeggen' (een formulering die door Appelflap niet in zijn reactie dienaangaande gebruikt is) in het onderwijs, al dan niet speciaal.
M.a.w. WAAR GAAT DIT OVER?!!?
Noot voor de redactie: ik moet het citeren op deze site inderdaad beter onder de knie krijgen, maar daar ben ik nu even mentaal niet toe in staat.