Rereformed schreef:Voor de rest blijft het hierbij omdat ik me sinds gisteren onverwachts in het ziekenhuis bevind vanwege een darmobstructie. Het is gisteren meteen geopereerd, en ze haalden als toegift ook nog de blinde darm eruit. Via de mobiel is het maar moeizaam schrijven. Ook heb ik sinds eergisteravond nog geen voedsel gehad. Ik hoop spoedig weer op te knappen.
Oei! Veel beterschap, Rereformed! Hopelijk ben je er snel weer bovenop!
“But Marge, what if we chose the wrong religion? Each week we just make God madder and madder.” - Homer Simpson.
O wat leuk dat jullie aan mij denken! Zie het net voor het slapen gaan. Heel rot gevoel met zo’n katheter te moeten gaan slapen, maar de neus-maagslang mocht er vanavond al uit en dat maakt het leven al een stuk aangenamer. Vanmorgen kwam de dokter uitleggen wat ze gedaan hadden. Ik was een zo vreemd geval geweest dat er tijdens de operatie een tweede dokter bij gehaald werd. Het bleek niet om een totale darmobstruktie te gaan maar om darmen die in vreemde bochten en kronkels waren gegleden zodat ze elkaar klemden. Ze konden dat rechttrekken, maar toen kwamen ze mijn blinde darm tegen met vocht eromheen. Ze verdachten die ervan ontstoken te zijn en namen die er maar uit. Zo werd ik een blindedarmpatient. En dat doen ze allemaal via laparoscopie. Ik zou het boeiend hebben gevonden om het allemaal te zien, maar de anesthesie werkte zo perfect als dood zijn. En weer wakker worden was als in de hemel komen. De zuster was een engel en de rode muur zo mooi en ik dacht al meteen naar huis te mogen gaan. Zoals altijd bleek de realiteit na een tijdje wat minder aantrekkelijk te zijn. Maar ze beloven dat ik me elke volgende dag wat beter zal voelen.
In het ziekenhuis werd ook opgemerkt dat mijn hartslag af en toe daalde tot 30, en ze gaan nu kijken of ik aan bradycardia lijd. Tsja, freethinker wordt langzaam aan een bejaardentehuis.
Dat is even schrikken.
Lijkt me behoorlijk pijnlijk te zijn geweest.
Maar gelukkig is het nu voor je artsen bekend terrein.
En met voor jou alle hoop, dat je weer helemaal zult opknappen.
Nog even en je kunt weer gaan zwemmen.
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.
Bij deze ook nog meeleven en goede wensen van een ervaringsdeskundige.
Kans op herhaling is zeer klein, werd me destijds verzekerd en dat blijkt in mijn geval aangenaam te worden bevestigd.
Nooit blinde-darm-pijnen ervaren maakt jouw toekomst een extra aangenaam vooruitzicht.
Roeland
Begrip is een waan met een warm gevoel. Dus Mijdt Spijt.
Rereformed schreef: ↑04 okt 2023 21:43
In het ziekenhuis werd ook opgemerkt dat mijn hartslag af en toe daalde tot 30, en ze gaan nu kijken of ik aan bradycardia lijd. Tsja, freethinker wordt langzaam aan een bejaardentehuis.
Dank jullie wel voor de goede wensen. Ik ben vandaag al met sprongen opgeknapt en inmiddels ontdaan van alle snoeren en slangen. Ook hebben ze me verplaatst naar de negende verdieping naast het raam met prachtig uitzicht.
Ik kreeg vandaag al wat vast voedsel. Met een beetje geluk mag ik spoedig weer genieten van alle Finse delicatessen: https://youtu.be/4S-8gF9GFJo?si=qJNYhexs4XRlM5on