'Drag Queens' laten voorlezen aan kinderen

Kritische maatschappij gerichte hersenspinselen...:)

Moderator: Moderators

appelfflap
Banned

Re: 'Drag Queens' laten voorlezen aan kinderen

Bericht door appelfflap »

dikkemick schreef: 04 okt 2023 19:02 Appelfflap, wat begrijp je niet als ik over leeftijden spreek?
dat is 35 pagina's geleden al aan bod gekomen, misschien ook 33 pagina's (geen zin om terug te scrollen).
aangepast aan de leeftijd is elk onderwerp bespreekbaar, zeker in een gecontroleerde omgeving als een bibliotheek
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

appelfflap schreef: 05 okt 2023 09:28
dikkemick schreef: 04 okt 2023 19:02 Appelfflap, wat begrijp je niet als ik over leeftijden spreek?
dat is 35 pagina's geleden al aan bod gekomen, misschien ook 33 pagina's (geen zin om terug te scrollen).
aangepast aan de leeftijd is elk onderwerp bespreekbaar, zeker in een gecontroleerde omgeving als een bibliotheek
Niet voor mijn kinderen van 3. Dan is zeker niet ALLES bespreekbaar, zelfs niet in een bibliotheek.
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is om moverende reden evident!
Einstein/Mick
axxyanus
Moderator

Bericht door axxyanus »

appelfflap schreef: 05 okt 2023 09:28
Wil je nu beweren dat elk onderwerp aanpasbaar is aan om het even welke leeftijd?
Al mijn hier gebrachte meningen, zijn voor herziening vatbaar.
De illusie het verleden te begrijpen, voedt de illusie dat de toekomst voorspelbaar en beheersbaar is -- naar Daniël Kahneman
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

Ja Axxyanus, het lesrooster van groep 2 ziet er als volgt uit.

L-h-b-t-q-i-etc problematiek. Voorlezen door dragqueen uit ons dorp.
Tata en pfas vergiftigingen filmpje. Nederlands ingesproken door Oekraïense vluchteling.
Buitenspelen: Zoek de heroïnespuit!
In de middag komt de dorpshoer iets vertellen over vaginale schimmelinfecties bij kabouters die onveilige seks met elfjes hebben.

Alles is immers bespreekbaar als je het maar op t niveau van de kleintjes brengt. Gewoon een leuke mevrouw in een onderbroekje. Net als die rare verklede meneer. Iets anders, maar toch gewoon!
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is om moverende reden evident!
Einstein/Mick
chromis
IT Tech. & Moderator

Bericht door chromis »

Je ziet het echt helemaal voor je hè? :lol: :toothy2: Die elfjes zullen wel een paar dagen mank lopen zeker?
“But Marge, what if we chose the wrong religion? Each week we just make God madder and madder.” - Homer Simpson.
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

Vapetje en Sjekkie gisteren nog gezien bij Lubach?
Was een ideaal verhaaltje voor onze 3 jarige doelgroep.
Einstein/Mick
Peter van Velzen
Site Admin

Bericht door Peter van Velzen »

dikkemick schreef: 05 okt 2023 06:41 Of
B: Het voor deze leeftijdsgroep nog niet uitmaakt wie er voorleest.
En aangezien m'n dochter nu zeer goed functioneert in de maatschappij kies ik optie B. Een drag laten voorlezen die je niet om kinderen vast te laten wennen aan dit fenomeen.
Zie je wel, we worden het eens!
Ik wens u alle goeds
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

Nou, ik.vrees toch dat we een andere visie op pedagogiek hebben.
Einstein/Mick
HierEnNu
Superposter

Bericht door HierEnNu »

dikkemick schreef: 06 okt 2023 08:27 Nou, ik.vrees toch dat we een andere visie op pedagogiek hebben.
Pedagogisch niet verantwoord zelfs? Nou, nou, interessant!

Welke visie op pedagogiek heb jij?

Wat in jouw visie op pedagogiek maakt dat volgens jou,
wat een uurtje voorlezen uit een kinderboek in de bieb door een Draq Queen betreft,
er een minmum leeftijd aan verbonden zou moeten worden voor de luisterende kids?
Antisemitische uitingen stoppen helpt bestrijding antisemitisme.
. . . . . . . . . . . . We will dance again!
De meeste mensen 'weten' dat God bestaat: God bestaat niet!
.Ik vind jou zelf verantwoordelijk voor jouw interpretatie.
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

HierEnNu schreef: 06 okt 2023 15:43
dikkemick schreef: 06 okt 2023 08:27 Nou, ik.vrees toch dat we een andere visie op pedagogiek hebben.

wat een uurtje voorlezen uit een kinderboek in de bieb door een Draq Queen betreft,
er een minmum leeftijd aan verbonden zou moeten worden voor de luisterende kids?
Zelfde pedagogiek als het schaars geklede hoertje dat moet voorlezen voor 3 jarigen omdat het onderdeel zou kunnen zijn van hun volwassen leven. Je kunt er immers niet vroeg genoeg mee beginnen toch?
Einstein/Mick
HierEnNu
Superposter

Bericht door HierEnNu »

dikkemick schreef: 06 okt 2023 16:47
HierEnNu schreef: 06 okt 2023 15:43

Zelfde pedagogiek als het schaars geklede hoertje dat moet voorlezen voor 3 jarigen omdat het onderdeel zou kunnen zijn van hun volwassen leven. Je kunt er immers niet vroeg genoeg mee beginnen toch?
Pedagogiek is een wetenschappelijke studie:
  • naar welke wetenschappelijke[?] studie kun je verwijzen
    waarin jouw bovenstaande [eigen?]wijheid zoal besproken wordt?
Mogen sexy geklede leerkrachten die bijverdienen als sekswerker
volgens 'jouw pedagogiek' geen jonge kinderen voorlezen?
Antisemitische uitingen stoppen helpt bestrijding antisemitisme.
. . . . . . . . . . . . We will dance again!
De meeste mensen 'weten' dat God bestaat: God bestaat niet!
.Ik vind jou zelf verantwoordelijk voor jouw interpretatie.
Peter van Velzen
Site Admin

Bericht door Peter van Velzen »

HierEnNu schreef: 06 okt 2023 23:04 Mogen sexy geklede leerkrachten die bijverdienen als sekswerker
Het maakt - volgens dit bericht - voor jonge kinderen niet uit wie er voorleest.
Ik wens u alle goeds
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

HierEnNu schreef: 06 okt 2023 23:04 Mogen sexy geklede leerkrachten die bijverdienen als sekswerker
NIET als t tot doel heeft de kinderen vast te laten wennen/kennis maken met schaars geklede sexy dames! Die kinderen hebben nog geen notie van seks! En op die zeer jonge leeftijd zijn ze daar nog niet aan toe. Anders kun je voorzichtige pedofilie ook wel door de vingers zien.
Einstein/Mick
appelfflap
Banned

Bericht door appelfflap »

dikkemick schreef: 07 okt 2023 08:13 NIET als t tot doel heeft de kinderen vast te laten wennen/kennis maken met schaars geklede sexy dames! Die kinderen hebben nog geen notie van seks! En op die zeer jonge leeftijd zijn ze daar nog niet aan toe. Anders kun je voorzichtige pedofilie ook wel door de vingers zien.
en daar ga je weer net je onzin
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

appelfflap schreef: 07 okt 2023 10:29
dikkemick schreef: 07 okt 2023 08:13 NIET als t tot doel heeft de kinderen vast te laten wennen/kennis maken met schaars geklede sexy dames! Die kinderen hebben nog geen notie van seks! En op die zeer jonge leeftijd zijn ze daar nog niet aan toe. Anders kun je voorzichtige pedofilie ook wel door de vingers zien.
en daar ga je weer net je onzin
Neen! Geen onzin.
Doel van voorlezen door een drag is om t kroost van 3 vast te laten kennismaken met inclusiviteit.
Waarom dan niet kennis laten maken met seksualiteit? Ook dat is onontkoombaar in hun toekomst.
Wat is het verschil?
Einstein/Mick
Plaats reactie