Helemaal mee eens, en dat ze daar mijn Palestijnse vrienden mee treffen interesseert ze helmaal niets! Die zijn doodsbang nu! Wat heb je bereikt dan? Als terroristische organisatie? Je bent verantwoordelijk voor de moord op fucking je EIGEN mensen! Hoe kortzichtig kun je zijn? Rest my case! Succes iedereen! Typefout!ChaimNimsky schreef: ↑09 okt 2023 22:30Klopt helemaal. Dat Israel de Hamas gaat uitschakelen en z'n eigen bevolking beschermt tegen die terroristen, is vanzelfsprekend en voorspelbaar. Echter, na de terreurdaad op onschuldige Israelische burgers, trekt de Hamas zich laf terug tussen de Palestijnse vrouwen en kinderen, waardoor ze ook nog eens al het vreselijke leed van hun eigen bevolking op hun geweten hebben. Wat er gaat gebeuren in Gaza, is volledig te danken aan de Hamas.lost and not found yet! schreef: ↑09 okt 2023 22:16 Dat zegt inderdaad genoeg over hoe de wereld over Hamas denkt! Eigenlijk stippel je je eigen ondergang uit en je neemt ook nog eens de mensen mee die in je proberen te geloven maar die je tevens onderdrukt als dictator! Zie mijn eerdere post! Hoe vredelievend ben je dan?
Israël overvallen door Operatie al-Aqsa storm: oorlog!
Moderator: Moderators
- lost and not found yet!
- Bevlogen
Re: Israël overvallen door Operatie al-Aqsa storm: oorlog!
We will dance again!
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
Daar waar ik het meest mezelf zou kunnen zijn,lost and not found yet! schreef: ↑09 okt 2023 22:23 Aan allen: gewoon een vraag die bij me opkomt! Hoe zou je liever willen leven? Onder een dictatuur, wat bij Hamas bewezen is of onder een redelijk mindere dictatuur, zelfs een beetje democratisch in Israel? En laten we er even vanuit gaan dat deze mogelijkheden bestaan! Er leven ook 700.000 arabieren in Israel!
dus ik zou eerst beide moeten ervaren alvorens te kunnen kiezen.
Als ik onder die dictatuur een topfunctie met veel invloed zou mogen bekleden en onder die redelijk mindere dictatuur, zelfs een beetje democratisch, een heel armoedig zinloos bestaan moest lijden [SIC], dan koos ik toch echt voor die dictatuur!
Antisemitische uitingen stoppen helpt bestrijding antisemitisme.
.
Ik vind jou zelf verantwoordelijk voor jouw interpretatie.
.
.
Ik vind jou zelf verantwoordelijk voor jouw interpretatie.
.
-
- Superposter
Gezien de Palestijnse terreurgroep doelgericht legio Joodse baby's, ouden van dagen, kinderen, vrouwen en zoveel mogelijk onschuldige Israelische burgers van dichtbij heeft afgeslacht, heeft gemarteld, lijken van jonge ontzielde vrouwen - soms zelfs halfnaakt - geparadeerd hebben, hetgeen door legio Palestijnse burgers, waaronder zeer veel vrouwen en kinderen, met grote blijheid, gezang en gedans werd gevierd, waarna die terroristische lafbekken zich bij een beetje weerstand al grotendeels hebben teruggetrokken naar Gaza alwaar ze zich schuilhouden tussen de kinderen, vrouwen en daarmee eveneens verantwoordelijkheid dragen voor de bijkomende schade en slachtoffers waartussen ze zich verschansen, heb ik geen enkele moeite met de gevolgen en het respect dat ik ooit voor de Palestijnen had, is volledig verdwenen.
Netanjahoe heeft gezegd dat Israel nog maar nauwelijks begonnen is en dat het nog heel lang zal doorgaan plus vele malen erger zal worden (klik), maar nu zie je die terroristische lafbekken al piepen om hun eigen slachtoffers. Jemig, ieder weldenkend mens weet dat je Israel niet aan moet vallen. Dat hebben ze helaas wel gedaan en nu zullen ze ontdekken wat dat inhoudt. Gelukkig heeft Israel de steun van de EU, de VS en anderen waaronder ook Oekraine, terwijl veel Europese landen de financiële steun aan de Palestijnen al per direct stop hebben gezet. Het steunen van Israel zal alleen maar toenemen indien de domme Hamas-terroristen gijzelaars beginnen af slachten. Dat Iran en een klein groepje hier dat niet doet, heeft verder geen enkele invloed.
Zionist
Wat Hamas uiteindelijk wil https://www.jpost.com/middle-east/artic ... 1696687932
Niet teveel illusies over de internationale steun nu voor Israël trouwens. Geef het maximaal anderhalve week van 'bezig zijn' met Gaza en de roep dat het al niet meer proportioneel is zal aanzwellen, met wellicht weer een halfslachtige regeling en de volgende rondes in de nabije toekomsten.
Of Israël pakt wel door deze keer met ongewisse internationale consequenties.
Mocht de bevolking van Gaza van Hamas afwillen, dit is de gelegenheid het IDF als bevrijder binnen te halen (en ik ben eigenlijk best serieus).
Een idee zou zijn om na het uitschakelen van Hamas (en Islamitische Jihad) Gaza onder Egyptisch bestuur te stellen al kijken die wel een miljard keer uit, gaat niet gebeuren, maar misschien het enige alternatief voor weer een ellenlange, corrumperende Israëlische bezetting.
Niet teveel illusies over de internationale steun nu voor Israël trouwens. Geef het maximaal anderhalve week van 'bezig zijn' met Gaza en de roep dat het al niet meer proportioneel is zal aanzwellen, met wellicht weer een halfslachtige regeling en de volgende rondes in de nabije toekomsten.
Of Israël pakt wel door deze keer met ongewisse internationale consequenties.
Mocht de bevolking van Gaza van Hamas afwillen, dit is de gelegenheid het IDF als bevrijder binnen te halen (en ik ben eigenlijk best serieus).
Een idee zou zijn om na het uitschakelen van Hamas (en Islamitische Jihad) Gaza onder Egyptisch bestuur te stellen al kijken die wel een miljard keer uit, gaat niet gebeuren, maar misschien het enige alternatief voor weer een ellenlange, corrumperende Israëlische bezetting.
- Peter van Velzen
- Site Admin
Ik kan alleen maar het geweld betreuren, en het gebruik ervan tegen non-combatanten afkeuren. Ik sta achter die non-combatanten, voor zover ze dát geweld ook afkeuren en betreuren, maar eenieder die dat niet doet, daar kan niet achter staan. Ik hoop dat Israel er in slaagt vooral de geweldplegers te treffen en de geweldlozen te sparen, maar ik betwijfel ze dat echt wil en/of er echt toe in staat is.
De (oorlogs)misdaden die Hamas gepleegd heeft omvatten ook het ontvoeren van gijzelaars. Misschien dat dit misdrijf de Isrealische reactie enigzins afremt, maar in mijn ogen beschermt dit misdrijf alleen de misdadigers, en vormt ze geen bescherming voor de onschuldigen. Dat Israel geweld zal blijven gebruiken om elke Hamas-strijder onschadelijk te maken lijkt mij wel zeker, ik zou ze daarin ook niet tegen willen houden. (ook al ben ik een tegenstander van haar huidige regering, die ik eerlijk gezegd veel op Fascisten vind lijken). Ik steun echter elke Israeli die de schade aan onschuldigen daarbij zoveel mogelijk wil beperken en een toekomstige verbroedering met de Palestijnen nastreeft. Het zullen er niet zo veel zijn, na wat de afgelopen dagen heeft plaats gevonden.
De (oorlogs)misdaden die Hamas gepleegd heeft omvatten ook het ontvoeren van gijzelaars. Misschien dat dit misdrijf de Isrealische reactie enigzins afremt, maar in mijn ogen beschermt dit misdrijf alleen de misdadigers, en vormt ze geen bescherming voor de onschuldigen. Dat Israel geweld zal blijven gebruiken om elke Hamas-strijder onschadelijk te maken lijkt mij wel zeker, ik zou ze daarin ook niet tegen willen houden. (ook al ben ik een tegenstander van haar huidige regering, die ik eerlijk gezegd veel op Fascisten vind lijken). Ik steun echter elke Israeli die de schade aan onschuldigen daarbij zoveel mogelijk wil beperken en een toekomstige verbroedering met de Palestijnen nastreeft. Het zullen er niet zo veel zijn, na wat de afgelopen dagen heeft plaats gevonden.
Ik wens u alle goeds
Laten we het daar maar over eens zijn. Hamas vernietigen en de regering van Israël diametraal omgooien. Een eerlijke verdeling van dat goddeloze horrorgebied!lost and not found yet! schreef: ↑09 okt 2023 22:33Schenen trappen is wederzijds hè? Ik ben ervoor dat Hamas vernietigt word! Ze brengen voor niemand iets! Zoals je in de media kunt aanschouwen! Of heb je een ander idee en geef je Hamas nog een kans? En welke dan? Ben benieuwd!Gerard R. schreef: ↑09 okt 2023 22:26Ik heb al duidelijk gemaakt welke extreme weerzin ik voel bij die club. Zeker nu.lost and not found yet! schreef: ↑09 okt 2023 22:23 Aan allen: gewoon een vraag die bij me opkomt! Hoe zou je liever willen leven? Onder een dictatuur, wat bij Hamas bewezen is of onder een redelijk mindere dictatuur, zelfs een beetje democratisch in Israel? En laten we er even vanuit gaan dat deze mogelijkheden bestaan! Er leven ook 700.000 arabieren in Israel!
Maar je kunt er in onze wereld op wachten als je steeds tegen schenen staat te trappen. Helaas.
Eerlijk qua oppervlakte en eerlijk qua mogelijkheden. Dus ook eerlijk qua rechtsspraak, gelijke kansen voor iedereen.
Niet alleen Hamas gaat zich nl te buiten aan onmenselijk heden! Israël zelf doet het alleen geniepiger!
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
Maar hoeveel niet-Israeliers zijn al direct of indirect gestorven onder dit fascistische beleid? Wat je nu doet is burgerslachtoffers goed praten. Dit gebied in t midden oosten kent alleen maar verliezers/loosers. In alle opzichten.ChaimNimsky schreef: ↑10 okt 2023 01:35 Gezien de Palestijnse terreurgroep doelgericht legio Joodse baby's, ouden van dagen, kinderen, vrouwen en zoveel mogelijk onschuldige Israelische burgers van dichtbij heeft afgeslacht, heeft gemarteld, lijken van jonge ontzielde vrouwen - soms zelfs halfnaakt - geparadeerd hebben, hetgeen door legio Palestijnse burgers, waaronder zeer veel vrouwen en kinderen, met grote blijheid, gezang en gedans werd gevierd, waarna die terroristische lafbekken zich bij een beetje weerstand al grotendeels hebben teruggetrokken naar Gaza alwaar ze zich schuilhouden tussen de kinderen, vrouwen en daarmee eveneens verantwoordelijkheid dragen voor de bijkomende schade en slachtoffers waartussen ze zich verschansen, heb ik geen enkele moeite met de gevolgen en het respect dat ik ooit voor de Palestijnen had, is volledig verdwenen.
Ik keur ze zowel van Hamas als van Israël af. Verschil is dat Israël het schijnheilig doet!
En troost je, er zullen nog genoeg Gaza/getto-slachtoffers vallen de komende tijd. 300.000 reservisten staan al bijna klaar om Gaza met de grond gelijk te maken en het om te dopen tot het goddelijke Israël Bennito Netanyahu zal als overwinnaar uit de bus komen!
Laatst gewijzigd door dikkemick op 10 okt 2023 07:18, 2 keer totaal gewijzigd.
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
Tot nu toe staat de stand zo'n 10 tegen 1. Voor elke dode Israëliër zijn er 10 Palestijnen omgekomen. Aangezien de Israëlische regering gekozen is, kan de bevolking verantwoordelijk houden voor de acties van hun gekozen leiders. Dus volgens jouw wraak-redentatie hebben de Palestijnen meer recht om Israëliërs te doden dan andersom. https://www.rememberthesechildren.org/#gsc.tab=0ChaimNimsky schreef: ↑10 okt 2023 01:35Gezien de Palestijnse terreurgroep doelgericht legio Joodse baby's, ouden van dagen, kinderen, vrouwen en zoveel mogelijk onschuldige Israelische burgers van dichtbij heeft afgeslacht, heeft gemarteld, lijken van jonge ontzielde vrouwen - soms zelfs halfnaakt - geparadeerd hebben, hetgeen door legio Palestijnse burgers, waaronder zeer veel vrouwen en kinderen, met grote blijheid, gezang en gedans werd gevierd, waarna die terroristische lafbekken zich bij een beetje weerstand al grotendeels hebben teruggetrokken naar Gaza alwaar ze zich schuilhouden tussen de kinderen, vrouwen en daarmee eveneens verantwoordelijkheid dragen voor de bijkomende schade en slachtoffers waartussen ze zich verschansen, heb ik geen enkele moeite met de gevolgen en het respect dat ik ooit voor de Palestijnen had, is volledig verdwenen.
Netanjahoe heeft gezegd dat Israel nog maar nauwelijks begonnen is en dat het nog heel lang zal doorgaan plus vele malen erger zal worden (klik), maar nu zie je die terroristische lafbekken al piepen om hun eigen slachtoffers. Jemig, ieder weldenkend mens weet dat je Israel niet aan moet vallen. Dat hebben ze helaas wel gedaan en nu zullen ze ontdekken wat dat inhoudt. Gelukkig heeft Israel de steun van de EU, de VS en anderen waaronder ook Oekraine, terwijl veel Europese landen de financiële steun aan de Palestijnen al per direct stop hebben gezet. Het steunen van Israel zal alleen maar toenemen indien de domme Hamas-terroristen gijzelaars beginnen af slachten. Dat Iran en een klein groepje hier dat niet doet, heeft verder geen enkele invloed.
Dit toont aan dat wraak niet een oplossing is en totaal niets bijdraagt aan een oplossing. Als je nu met tanks nu Gaza inrijdt, accepteer je weer de volgende duizenden doden.
Israëlisch politiek is de splijtzwam van de wereld.
Dus als ik het goed begrijp hebben beiden partijen het menselijk domein verlaten. Hoewel een cynicus misschien zou opmerken dat ze het betreedt hebben.
Zo moet ge dat zien, we worden geboren en we gaan dood, daar tussendoor begaan we stommiteiten (hoofdinspecteur van In, Aspe)
-
- Superposter
Legio Joodse baby's, ouden van dagen, kinderen, vrouwen en zoveel mogelijk onschuldige Israelische burgers van dichtbij afgeslachten, martelen, lijken van jonge ontzielde vrouwen - soms halfnaakt - paraderen, het met grote blijheid, gezang en gedans vieren, zich bij een beetje weerstand terugtrekken en schuilhouden tussen hun eigen kinderen, vrouwen en daarna klagen dat er zoveel slachtoffers vallen?Bonjour schreef: ↑10 okt 2023 07:05 Tot nu toe staat de stand zo'n 10 tegen 1. Voor elke dode Israëliër zijn er 10 Palestijnen omgekomen. Aangezien de Israëlische regering gekozen is, kan de bevolking verantwoordelijk houden voor de acties van hun gekozen leiders. Dus volgens jouw wraak-redentatie hebben de Palestijnen meer recht om Israëliërs te doden dan andersom. https://www.rememberthesechildren.org/#gsc.tab=0
Dit toont aan dat wraak niet een oplossing is en totaal niets bijdraagt aan een oplossing. Als je nu met tanks nu Gaza inrijdt, accepteer je weer de volgende duizenden doden.
Het Israëlische leger heeft 1500 Hamas-strijders in Israël geneutraliseerd, heeft nu reeds de controle terug over de grens met Gaza en zal er in de komende weken voor zorgdragen dat Hamas zoiets nooit weer kan doen.
Zionist
Egypte lijkt de grensovergang bij Rafah met de Gazastrook gesloten te houden.
Die houden blijkbaar ook niet zo van Palestijnen.
Die houden blijkbaar ook niet zo van Palestijnen.
Niet uniek in de Arabische wereld.
En Palestijnen zou nog wel gaan, maar Hamas kleeft eraan vast...
https://mondoweiss.net/wp-content/uploa ... x1024.jpeg
Minacht de onzin, het kwaad. het vuil, de dood. En onthecht van de gruwel, maar blijf menselijk..
Minacht de onzin, het kwaad. het vuil, de dood. En onthecht van de gruwel, maar blijf menselijk..
Die hebben geen behoefte aan 2 miljoen vluchtelingen.
-
- Banned
moesten er plots 2 miljoen Vlamingen naar Duitsland willen dan zouden die de grens ook potdicht houden.
dat ze dan ongeveer hetzelfde geloof hebben speelt geen rol.
De burgers in Gaza hebben simpelweg geen schijn van kans.
leven onder de dictatuur van Hamas of traag gewurgd worden door Israel. Omdat Hamas aanvalt zitten die, dankzij Israel, nu zonder water, stroom, voedsel, brandstof en draait iedereen het laatste beetje ontwikkelingshulp dicht.
Leven onder Hamas duurt nu al 20j daarvoor was het PLO, de corrupte palestijnse autoriteit of Fatah.
vooruitzichten op een beter leven, nu of ooit ergens in de toekomst, is gelijk aan 0 (of nog minder).
ps je was me voor bonjour
Het staat 10 tegen 1! Je kijkt alleen naar het afgelopen weekend.ChaimNimsky schreef: ↑10 okt 2023 08:54Legio Joodse baby's, ouden van dagen, kinderen, vrouwen en zoveel mogelijk onschuldige Israelische burgers van dichtbij afgeslachten, martelen, lijken van jonge ontzielde vrouwen - soms halfnaakt - paraderen, het met grote blijheid, gezang en gedans vieren, zich bij een beetje weerstand terugtrekken en schuilhouden tussen hun eigen kinderen, vrouwen en daarna klagen dat er zoveel slachtoffers vallen?Bonjour schreef: ↑10 okt 2023 07:05 Tot nu toe staat de stand zo'n 10 tegen 1. Voor elke dode Israëliër zijn er 10 Palestijnen omgekomen. Aangezien de Israëlische regering gekozen is, kan de bevolking verantwoordelijk houden voor de acties van hun gekozen leiders. Dus volgens jouw wraak-redentatie hebben de Palestijnen meer recht om Israëliërs te doden dan andersom. https://www.rememberthesechildren.org/#gsc.tab=0
Het Israëlische leger heeft 1500 Hamas-strijders in Israël geneutraliseerd, heeft nu reeds de controle terug over de grens met Gaza en zal er in de komende weken voor zorgdragen dat Hamas zoiets nooit weer kan doen.
En dat gaat alleen over de doden door geweld. Wat denk van de gezondheidszorg in het algemeen? Wat denk je voor de kansen van kinderen om een fatsoenlijke baan te vinden? Een eindeloze gevangenisstraf omdat je op een verkeerde plek geboren bent.