Nee zo dus niet, want "ISIS en al die andere Afghaanse malloten"
zijn helaas[!] nog steeds niet uitgeroeid ...
Moderator: Moderators
Nee zo dus niet, want "ISIS en al die andere Afghaanse malloten"
Ja duhhhh, dat bedoelde ik
Geen der opties zie ik gebeuren. Conflict zit reeds in de genen!HierEnNu schreef: ↑10 okt 2023 15:59Wat een begin kent zal ooit eindigen.
Er zijn echter opties voor de [nabije?] toekomst:
- Er komt een soort van 'Entlösung' voor het 'Palestijnse vraagstuk'.
Zonder Palestijnen is het 'Palestijnse vraagstuk' een historisch feit.
[Jij deelt links en rechts gretig Nazi etiketten uit,
dus wellicht past zulks perfect bij jouw stokpaardje?]- Israël zelf houdt op te bestaan,
al dan niet veroorzaakt door toedoen van binnenuit en/of
een onverwachte gebeurtenis van buitenaf.
Zulks hoeft niet persé plaats te vinden door het wegvagen van Israël door een vijandige mogendheid, maar kan ook, een in de toekomst in een Heilig Boek vast wel omschreven als ingrijpen door God, door een 'gewone' natuurramp ontstaan, zoals droogte, aardbeving[en] en/of tsunami's en dergelijke.- De Palestijnen krijgen hun eigen staat ergens anders dan ze willen.
Bijvoorbeeld tegen de grens aan met Jordanië en/of Egypte
met een gedemilitariseerde zone tussen Israël en Palestine in of
ergens in Iran of zo ...- Er ontstaat als bij wonder toch één Democratische[?] staat Israpina/ Palestistraël
waar deze burgeroorlog tussen die Semieten langzaam maar zeker weggesluimerd.
- [ingrijpen door God
]
zulke berichten bewijzen hoe verschrikkelijk diep de haat zit, zelfs bij niet-israelieten en -Palestijnen.
Nee, dat zei ik helemaal niet. Het afslachten van Joodse baby's door de Hamas is verschrikkelijk en dat ze zich vervolgens verschuilen tussen hun eigen vrouwen en kinderen in Gaza die verder helemaal geen militair doelwit zijn voor Israel, is even verschrikkelijk, aangezien ze daarmee eveneens het leven van hun eigen vrouwen en kinderen op hun geweten hebben.appelfflap schreef: ↑10 okt 2023 16:48 dan krijg je dus berichten zoals Nimsky- en dit.
een Joods dood kind is barbarij, een dood Palestijns kind blijkbaar een noodzakelijkheid
Een bijzondere en gewaagde uitspraak in deze context.RobbertVeen schreef: ↑ Moge Hij die vrede maakt in de hoogste hemelen, ook vrede maken voor ons allen, in deze dagen. Amen.
Wil oekraine de onvoorwaardelijk steun vd VS ...
op dezelfde manier zijn de gevangengenomen Israeli's nu een gevolg van 75 jaar agressie en opsluiting in de gaza.De dode baby's in Gaza zijn niet noodzakelijk. Ze zijn een consequentie.
Het is volgens mij niet alleen de Islam. Het is 'onze wereld' tegen 'anderen' en andersom. Het botst.B.S. schreef: ↑10 okt 2023 19:47 Dringt het hier eigenlijk wel voldoende door dat dit ook 'onze' oorlog aan het worden is? De Navo wordt erbij gehaald - een Israëlische generaal gaat aan een vidoebespreking deelnemen. Er zijn tientallen Amerikaanse en Europese slachtoffers - over Nederlanders nog niets nee.
Maar ik kan vertellen dat er tenminste één nabij Tel Aviv met haar gezin zit te 'thuiswerken' - consequenties van levenskeuzes?
Dit is wat de radicale Islam inhoudt - ook voor ons. Bij alle zonden van Israël - Joodse geschiedenis is vaak een 'kanarie in de kolenmijn', houdt toch maar in het achterhoofd...
Het afslachten van alle baby's is verschrikkelijk. Je kan niet zomaar een bom op een flat gooien als daar baby's in wonen, ook niet als daar ook Hamas strijders in zitten. Dat is net zo erg.ChaimNimsky schreef: ↑10 okt 2023 18:03Nee, dat zei ik helemaal niet. Het afslachten van Joodse baby's door de Hamas is verschrikkelijk en dat ze zich vervolgens verschuilen tussen hun eigen vrouwen en kinderen in Gaza die verder helemaal geen militair doelwit zijn voor Israel, is even verschrikkelijk, aangezien ze daarmee eveneens het leven van hun eigen vrouwen en kinderen op hun geweten hebben.appelfflap schreef: ↑10 okt 2023 16:48 dan krijg je dus berichten zoals Nimsky- en dit.
een Joods dood kind is barbarij, een dood Palestijns kind blijkbaar een noodzakelijkheid