Lanier overleden op 52-jarige leeftijd
Moderator: Moderators
Lanier overleden op 52-jarige leeftijd
Beste freethinkers,
Enkele minuten geleden kwam ik tot mijn schrik een overlijdensbericht tegen van Lanier. Een freethinker van het eerste uur. Goed bekend met de oprichters van dit forum die zijn hobby deelden namelijk dj. Een techneut die veel wist van archeologie en jarenlang de moderatie heeft verzorgd van dit forum. Hij was zelfs een tijd lang admin. Onvermoeibaar was hij maandenlang bezig met enkele onderwerpen. Personen als Antoon die als jehova getuige hier actief was, konden hem niet luchten of zien. Veel te jong is hij overleden we zullen hem missen. Omdat hij zijn privéleven koesterde en niet aan jan en alleman vertelde waar hij woonde en wat hij zoal buiten het forum deed, zal ik zijn identiteit waarborgen. Mijn oprechte deelname gaat naar de overige forummers die hem goed kennen en zijn vrouw en kinderen en overige verwanten.
Piet.
Enkele minuten geleden kwam ik tot mijn schrik een overlijdensbericht tegen van Lanier. Een freethinker van het eerste uur. Goed bekend met de oprichters van dit forum die zijn hobby deelden namelijk dj. Een techneut die veel wist van archeologie en jarenlang de moderatie heeft verzorgd van dit forum. Hij was zelfs een tijd lang admin. Onvermoeibaar was hij maandenlang bezig met enkele onderwerpen. Personen als Antoon die als jehova getuige hier actief was, konden hem niet luchten of zien. Veel te jong is hij overleden we zullen hem missen. Omdat hij zijn privéleven koesterde en niet aan jan en alleman vertelde waar hij woonde en wat hij zoal buiten het forum deed, zal ik zijn identiteit waarborgen. Mijn oprechte deelname gaat naar de overige forummers die hem goed kennen en zijn vrouw en kinderen en overige verwanten.
Piet.
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
- Rereformed
- Moderator
- Contacteer:
Re: Lanier overleden op 52-jarige leeftijd
Och heden. Hoewel ik wist dat het naderde, Lanier was al een tijdje niet meer op het forum, een schok. Voor mij één van de personen die het gezicht van Freethinker bepaalde. Hij was Freethinkerlid nummer 39! En hield het forummen vol tot het einde van zijn leven. Onze alleroudste aktieve freethinkerforummer is gestorven.
Born OK the first time
Lanier heeft zijn lijdensweg deels met ons gedeeld hetgeen dit forum dan best bijzonder maakt.
We kunnen ons desondanks niet voorstellen wat er in die periode door zijn hoofd heeft gespookt.
Een ellendige mensonterende ziekte die totaal geen rekening houdt met leeftijd of karakter. Een ziekte die je langzaam verteerd hetgeen je niemand zou moeten toewensen.
Verdrietig! Nu alleen uiteraard voor de nabestaanden want Lanier zelf is uit zijn lijden verlost. Een schrale troost.
We kunnen ons desondanks niet voorstellen wat er in die periode door zijn hoofd heeft gespookt.
Een ellendige mensonterende ziekte die totaal geen rekening houdt met leeftijd of karakter. Een ziekte die je langzaam verteerd hetgeen je niemand zou moeten toewensen.
Verdrietig! Nu alleen uiteraard voor de nabestaanden want Lanier zelf is uit zijn lijden verlost. Een schrale troost.
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
- TIBERIUS CLAUDIUS
- Superposter
Ik ben nog niet zo lang op dit forum als hij.
Maar toch mijn deelneming en ik wens een ieder sterkte toe die het in deze nodig heeft.
Maar toch mijn deelneming en ik wens een ieder sterkte toe die het in deze nodig heeft.
En als er nu meer keizers zijn geweest dan maanden, wat dan, geachte senatoren?
Triestig om dit droeve nieuws te horen te krijgen. Veel sterkte voor de nabestaanden.
Degrowth is a civilation-killer, it's the little death that brings total annihilation. mass scale demoralization from cultural steering. growth is life, degrowth is death. it's that simple.
Nabestaanden alle taaiheid toegewenst.
Roeland
Roeland
Begrip is een waan met een warm gevoel. Dus Mijdt Spijt.
Familie en vrienden: gecondoleerd met het overlijden van Lanier. Ik wens U allen veel sterkte toe.
Yours
Yours
🕉️ Reïncarnatie is de verbindende factor binnen het bewustzijnsproces van de mens ☯️
Wat een verdrietig bericht.
Veel sterkte wens ik in de eerste plaats familie, vrienden en ieder ander voor wie hij dierbaar was.
Daaronder zeker ook een aantal mensen van dit forum.
Ik denk dat ieder die hem hier op dit forum kende zijn bijdragen ook zeer heeft gewaardeerd.
Veel sterkte wens ik in de eerste plaats familie, vrienden en ieder ander voor wie hij dierbaar was.
Daaronder zeker ook een aantal mensen van dit forum.
Ik denk dat ieder die hem hier op dit forum kende zijn bijdragen ook zeer heeft gewaardeerd.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht. (H.M. van Randwijk)
- lost and not found yet!
- Bevlogen
Heel verdrietig! Ik wens ook de nabestaanden heel veel sterkte en heb hem altijd bijzonder gemogen in de discussies! En ook vooral hoe hij hier zijn ziekte besprak! Als een vechter, met zijn familie! Helaas……..
We will dance again!
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
- Peter van Velzen
- Site Admin
Lanier was een mens naar mijn hart. In ieder opzicht!
Het lijken altijd de goeden te zijn, die als eerste sterven. Dat komt omdat we die mensen het meest missen.
Het lijken altijd de goeden te zijn, die als eerste sterven. Dat komt omdat we die mensen het meest missen.
Ik wens u alle goeds
Hij heeft een lange strijd gehad. Soms dacht ik dat hij de goede kant op ging om dan een tijdje later te lezen dat het toch weer anders was.
Spijtig. Heel spijtig.
Spijtig. Heel spijtig.
Israëlisch politiek is de splijtzwam van de wereld.
Iedereen gecondoleerd en ik wens zijn naasten veel sterkte toe de komende tijd.
Zo moet ge dat zien, we worden geboren en we gaan dood, daar tussendoor begaan we stommiteiten (hoofdinspecteur van In, Aspe)
ik wens alle betrokkenen veel sterkte
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
- chromis
- IT Tech. & Moderator
Treurig nieuws, inderdaad.
Voor alle betrokkenen en nabestaanden heel veel sterkte toegewenst in de komende periode.
Voor alle betrokkenen en nabestaanden heel veel sterkte toegewenst in de komende periode.
“But Marge, what if we chose the wrong religion? Each week we just make God madder and madder.” - Homer Simpson.
Van harte gecondoleerd voor zijn naasten.
Ik heb hem op het forum leren kennen als een integer mens met een scherpe blik.
Een groot verlies, zo jong nog.
Ik heb hem op het forum leren kennen als een integer mens met een scherpe blik.
Een groot verlies, zo jong nog.
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.