HierEnNu schreef: ↑01 nov 2023 16:28
Maria schreef: ↑01 nov 2023 15:31
Hoezo "Framen" van
moderatie over gemodificeerde Jodenster?
Je vergist je, ik had het niet over "Framen" van
moderatie!
Je kunt dit lezen van mij, waarin ik in de quote van jou enkele woorden blauw heb gemaakt.
Maria schreef: ↑01 nov 2023 14:54
HierEnNu schreef: ↑01 nov 2023 13:57
Wat de verdere inperking van Vrijheid van Meningsuiting betreft:
het is niet langer ondenkbaar dat
zelfverklaarde Vrijdenkers het voeren van een
[te?] specifieke Avatar waarmee een mening wordt geuit
waarmee men het oneens is, dusdanig proberen te framen dat die betreffende Avatar de geschiedenis als grabbelton politiek misbruikt en de Davidster aldus degradeert en de laatste Holocaustslachtoffers schoffeert.
Geframe hier en geframe daar.
Wie is er nu aan het framen?
Misschien heb ik wat heftig gereageerd, maar dat "zelfverklaarde vrijdenker" is me verkeerd in het keelgat geschoten.
Ik heb een aantal keren gemaand tot meer respect onderling en niet dat constante gehak op elkaar om een andere mening.
Het lijkt of men ziende blind is.
Nu heb me dit persoonlijk als moderator aangetrokken.
Mea Culpa
Ik moet je nu wel bekennen, dat ik jouw beschuldigingen van het framen van anderen zat ben.
Je hebt dat wel of niet door, maar meestal is dat in reactie op jouw opmerkingen. die vaak al een beschuldiging insluiten.
De laatste tijd lijkt heel veel van wat jij schrijft een dubbele bodem te hebben.
Soms overduidelijk, soms meer verborgen.
Je ontkent dan dat je die woorden hebt geschreven, spiegelt ze naar de ander, maar de dubbele betekenis is voor de meeste van jouw opponenten (en mij) duidelijk zichtbaar en dat hebben ze ook vaak genoeg geschreven.
En ga mij niet om bewijzen vragen, want die zijn vaak ter plekke aangegeven en heb je kunnen lezen.
Vanwege deze regel moet ik me wel distantiëren van de verantwoordelijkheid voor al het geschrevene onder mijn naam, tenzij concreet aangetoond wordt dat zulks niet bewerkt is!
De inhoud van veranderingen is niet te bewijzen dan alleen in een quote.
Maw.: Je zegt het vertrouwen in ons als moderatorteam op.
Bovendien constateer ik bij voorbaat dat mogelijkerwijs bepaalde context verloren is gegaan door verplaatsen en/of verwijderen van onderwerpen en ook dan moet ik me wel distantiëren van de betreffende verantwoordelijkheid voor het geschrevene onder mijn naam waar van dergelijke gevallen sprake is.
Waar constateer je dat die verloren is gegaan?
Bij voorbaat? Misschien? Mogelijkerwijs?
Bepaalde uitlatingen waarbij beschuldigingen van nazi, nazistisch en antisemitisch naar een medeforummer vielen, zijn eerder verwijderd.
Er wordt niets veranderd door ons zonder dit aan te geven of zonder dat dit eerder is gemeld.
Het verplaatsen van de 3 berichten is in beide topics aangegeven met linken erheen, alsook de reden.
Dus ook hier zit je mis met je achterdocht.
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.