Feyenoord 'verwierf' de mogelijkheid om de Europa League te winnen!
Verkiezingen Tweede Kamer 2023
Moderator: Moderators
Re: Verkiezingen Tweede Kamer 2023
Feyenoord 'verwierf' de mogelijkheid om de Europa League te winnen!
Antisemitische uitingen stoppen helpt bestrijding antisemitisme.
. . . . . . . . . . . . .
Er zijn momenten waarop niets doen
grotere gevolgen heeft dan ingrijpen.
.
.
Dat NSC-leider Pieter Omtzigt zijn partij [nog] niet klaar is om de onderhandelingen met de PVV te starten vind ik veelbelovend, want zijn bezwaren tegen het partijprogramma van de PVV dat op punten in strijd is met de grondwet zijn mijns inziens volledig terecht. Ik geef meteen toe dat het me goed doet om Wilders, die altijd zo tekeer gaat tegen de elite die in het pluche wil plakken, nou draait als een paling in een emmer snot om eindelijk zelf in dat pluche plaats te mogen nemen.
Hoeveel gaat Wilders van zijn kretologie inslikken? Al dat geblêr waardoor veel kiezers op hem stemden, alles de vuilnisbak, pardon koelkast, in om eindelijk zelf in dat pluche plaats te mogen nemen? Over demasqué gesproken ...
Ik hoop dat Omtzigt voet bij stuk houdt en Wilders eerst zwart op wit moet verklaren welke specifieke punten die in strijd zijn met de grondwet en internationale verdragen de PVV laat vallen alvorens Omtzigt bereid is tot verdere inhoudelijke gesprekken. Dat de VVD voet bij stuk houdt en niet met de PVV in een kabinet stapt vind ik heel verstandig.
Hoeveel gaat Wilders van zijn kretologie inslikken? Al dat geblêr waardoor veel kiezers op hem stemden, alles de vuilnisbak, pardon koelkast, in om eindelijk zelf in dat pluche plaats te mogen nemen? Over demasqué gesproken ...
Ik hoop dat Omtzigt voet bij stuk houdt en Wilders eerst zwart op wit moet verklaren welke specifieke punten die in strijd zijn met de grondwet en internationale verdragen de PVV laat vallen alvorens Omtzigt bereid is tot verdere inhoudelijke gesprekken. Dat de VVD voet bij stuk houdt en niet met de PVV in een kabinet stapt vind ik heel verstandig.
.
.
Podcast De Stemming over het verschil tussen 'Twitter-Geert' en 'Camera-Geert'
De berichten van Geert Wilders op het sociale medium X hebben een heel andere lading dan wat de PVV-leider voor de camera's vertelt. Dat constateren Xander van der Wulp en Joost Vullings in een nieuwe aflevering van podcast De Stemming. Voor de camera en in gesprek met politici van andere partijen stelt Wilders zich sinds de verkiezingscampagne redelijk en constructief op. Maar op X plaatst hij tweets die het tegenovergestelde van redelijk lijken, vinden Vullings en Van der Wulp.
Twitter-Geert lijstuitputting en loeren draaien
Podcast duurt 1 uur.
.
.
Peter Zeihan over Geert Wilders en wat dat internationaal zou betekenen https://youtu.be/m1YQOga-vHo?si=jb0Hp5oQTwqjcFa9
Aantal bijdragen verhuisd naar Babbelbox.
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.