Ik moet niets. Het gaat niet om mij. Het gaat om jouw visie hoe mensen moeten handelen naargelang wat ze willen. Er zijn mensen die niet willen dat er xtc verhandelt wordt. Volgens wat ik begrijp van jou visie is het dus geen probleem als deze mensen handelen op een manier waarop ze dat voor elkaar denken te kunnen krijgen en dat ze daarom dus handelaars in xtc mishandelen.Mcmadtasty schreef: ↑12 dec 2023 14:08Dat is niet naast de kwestie, je hebt het over anderen, dus welke anderen want er zijn ook mensen die wel xtc willen. Dus als mensen xtc willen zou je misschien dankbaar moeten zijn dat iemand er in handeld.axxyanus schreef: ↑12 dec 2023 12:46Dat is naast de kwestie. Jouw uitgangspunt was dat mensen iets willen, ze dan moeten doen wat nodig is om dat te verwezenlijken. Dat er andere mensen zijn die dat niet willen, speelde daarin geen rol. Dus waarom haal je nu die anderen erbij?Mcmadtasty schreef: ↑12 dec 2023 12:09
Als alle anderen niet willen dat xtc beschikbaar is, zou er geen cent met xtc te verdienen zijn. Dr zijn dus nog meer gedupeerden.
Dat is de vraag niet. Jij vraagt wat ik te bieden heb [om die xtc handelaar te laten stoppen met handelen], dus ik vraag wat jij die huurmoordernaar te bieden hebt dat die zou stoppen met moorden.Mcmadtasty schreef: ↑12 dec 2023 14:08Ik heb zo'n huurmoordernaar niets te bieden, daarom zal hij namens mij ook niemand gaan vermoorden.axxyanus schreef: ↑12 dec 2023 12:46Waarom zou ik die persoon iets te bieden moeten hebben? Jij hebt ook niet geantwoord op mijn vraag wat je te bieden hebt aan de huurmoordenaar die 10.000 euro rekent om iemand te vermoorden.Mcmadtasty schreef: ↑12 dec 2023 12:09 Maar nog steeds wat heb je te bieden ten opzichtde van 10.000 voor een paar uurtjes werk te verbieden?
Neen, dat zou geen oplossing zijn. Een oplossing behelst namelijk dat er een afspraak gemaakt kan worden. Maar afspraken zijn een illusie. Stel dat ik die handelaar 10.000 €/maand bied om geen xtc te verhandelen. Wat zou hem tegenhouden om nadat ik hem dat overhandigt heb om alsnog xtc te verhandelen of om andere drugs te verhandelen?Mcmadtasty schreef: ↑12 dec 2023 14:08 Je biedt iemand de mogelijkheid aan om 10.000 met een paar uurtjes werk te verdienen door de manier waarop gesteld wordt dat we moeten leven, wat je vervolgens weer gaat verbieden en dan....zoek het maar uit?
Zoek het maar uit betekent voor een volgende om slimmer of medogenlozer te moeten zijn. Iets te bieden hebben zou tot een oplosxing kunnen leiden die je niet bereikt met straffen.
Om nog maar te zwijgen over alle anderen die plots 10.000€ willen vragen om geen xtc te verhandelen.