Bij voorbaat mijn excuses!
Ik had nog niet ingelogd terwijl ik ff scrolde naar interessante reacties en
dan blijkt het negeerlijstje uiteraard niet te werken.
Berjan schreef: ↑18 dec 2023 16:36
Wat blijf je toch een ongelooflijke ....... (vul zelf maar in!)..
Dat ervaar ik als overdonderend lief van je:
- ik ook veel van jou hoor!
Fijn dat jij nu ook een beetje aan zelfcensuur doet, dat biedt weer een beetje perspectief!
Berjan schreef:Was jij het niet die beweerde dat Hamas een terroristische organisatie was die de hele wereld de islam wilde opleggen? En wat blijkt? Die lui hebben al vanaf 1980 geen aanslagen op andere bodem gepleegd dan in Israel/Gazastrook..
Hoezo
"Was jij het niet?" Ik was dat wel! Althans, min of meer ...
Ik heb inderdaad Hamas betiteld als Internationale Islamistisch Jihaddistische terreurorganisatie en verwacht inderdaad in de nabije toekomst aanslagen door Hamas in Europa en de VS, maar ook tegen hun medegelovige Moslim
[a]s zoals vreedzame Gazanen en WestBankers die er na de oorlog voor kiezen om in vreedzame coëxistentie te gaan leven
'samen' met de Israeliërs die Netanyahu&Co verslagen hebben
tijdens de burgeroorlog die binnenkort uitbreekt in Israël.
Berjan schreef:Dat houdt in dat het geen normale terreurbeweging is, maar een beweging die zich volkomen en alleen richt op Israel. Omdat Israel al jaren de bezettende macht is.
De terreurstaat zoals Arabische landen en mensen geloven.
Ik vind sowieso geen enkele terreurbeweging normaal. Hamas richt zich op de eerste plaats op de onderdrukking van de Gazanen en de psychische misvorming van de Gazaanse jeugd zodat die als kanonnenvlees kan dienen. Dat ze vervolgens op de eerste plaats Israël willen vernietigen om in Palestina
"From the river to the sea!" een kalifaat te stichten
daar heb je gelijk in. Maar dan ... daarna ...
Berjan schreef:Dat ze nu wel aan middelen wilden komen om in Europa aanslagen te komen kan je ook zien in het feit dat ze nu verdreven worden uit de Gazastrook. En dus hier in Europa (joodse) bedrijven aan gaan vallen. Want vergis je niet, het zijn ook nu enkel de joden die aangevallen zouden worden. Geen Europeanen.
Je begeeft je op glad ijs door te beweren dat bewoners van Europa geen Europeanen zijn
omdat het Joden zijn. Ook door te schrijven dat
enkel de Joden aangevallen zouden worden wek je de indruk alsof het daardoor minder erg is, begrijpelijker. Vat het op zoals jij wilt en doe er mee wat jij wilt, maar ik adviseer je om daar zorgvuldiger mee om te gaan. Het feit dat momenteel in Europa Joden worden aangesproken vanwege wat Israël doet is een vorm van antiSemitisme evenals dat door de oorlog daarginds
de oplaaiende Islamofobie hier nergens op slaat.
Berjan schreef:Tevens is het de vraag of HAMAS hier zelf iets van wist.
Maar dit heb ik al drie keer geschreven ongeveer, maar niemand van de israellovers die daarop reageert.
Vind je dat echt vreemd als jij voortdurend blijft schelden?
Of beschouw jij Israëllover als koosnaampje?
Berjan schreef:Je kan ook in de naam van een organisatie aanslagen plegen
terwijl de organisatie zelf er niks van weet (zie wat er met IS gebeurde in het Westen).
Eensch!
Ik besef inmiddels ook dat het zelfs een vreemd soort van false flag operatie zou kunnen zijn van verenigde geheime diensten om
'ons' alvast klaar te stomen,
zodat er draagvlak komt om Israël indien gewenst militair hulp aan te kunnen bieden.
Antisemitische uitingen stoppen helpt bestrijding antisemitisme.
.
Ik vind jou zelf verantwoordelijk voor jouw interpretatie.
.