appelfflap schreef: ↑25 apr 2024 10:07
HierEnNu schreef: ↑25 apr 2024 09:49
er letterlijk van beschuldigen dat ik Israël onvoorwaardelijk zou steunen,
je schrijft
HierEnNu schreef: ↑25 apr 2024 09:49
Achter iemand staan' is mijns inziens een uitdrukking die vaak wordt gebruikt om steun, loyaliteit of solidariteit met iemand uit te drukken. Het betekent dat je achter iemand staat in hun beslissingen, acties of standpunten,
(...)
Iemand steunen ongeacht de omstandigheden betekent niet goedkeuren wat diegene doet!
maken we het concreet
40 000 Palestijnen vermoorden, waaronder 15 000 kinderen, 20 000 kinderen wees maken, 2 miljoen mensen dakloos te maken, de gezondheidszorg voor 2 miljoen mensen vernietigen, ...
je bent dus loyaal met deze daden, je steunt het en bent er solidair mee maar je keurt het niet goed?
Wat denk je nu precies concreet te hebben gemaakt?
Mijn schrijfsel uit de context halen en daarmee iets concreet maken?
Maak nou eerst eens concreet[!] wat je daar zoal zelf stelt alsof wij het daar over eens zijn!
Dat wat ik daar schrijf in die quote waar je uit citeert, binnen die context, waarin een malloot op een soortgelijke wijze zoals jij nu doet, zogenaamd concreet maakt dat er geen verschil zou zijn met langzaam aan alle Palestijnen verjagen en doden met in 1x een volk uitroeien en dat wat Israël nu doet hetzelfde effect heeft als een klein tactisch kernwapen ...
Maak er van wat jij zelf wilt vanuit welk hersenspinsel jij zelf verkiest,
hetgeen ik schrijf daar sta ik achter, wat begrijp je niet?
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf:
niet voor hoe iemand het interpreteert.
Voor alle duidelijkheid:
- ik sta achter Israël EN ik ben trots op Israël!
Ik ben benieuwd of jij er ook van maakt dat ik voorstander ben van kernwapens op Gaza?
Antisemitische uitingen stoppen helpt bestrijding antisemitisme.
. . . . . . . . . . . . We will dance again!
De meeste mensen 'weten' dat God bestaat: God bestaat niet!
.Ik vind jou zelf verantwoordelijk voor jouw interpretatie.