Peter van Velzen schreef: ↑18 jul 2024 02:22We hebben het in dit conflict over - in een half jaar tijd - 36.000 doden naar aanleiding van 1200 doden en bijna 300 ontvoerden op één dag.
Nee Peter!
Reeds op pagina 1 in dit topic op 07 okt 2023 15:02 , terwijl de pogrom in Israël nog bezig was, dus nog vóór Israël begonnen was aan de invasie in Gaza, begon men in dit topic al over
- EU en Amerika,
- over dat Israel het enige land is dat nog de baas is van een ander land,
- dat Israel zelf duizenden palestijnen heeft vermoord,
- dat de Mossad de grootste inlichtingendienst is dat mensen met drones uit het leven blaast,
- dat als je vaak genoeg en lang genoeg mensen onderdrukt
ze in opstand komen en de pogrom dus vrij logisch is, - dat Israël de pogrom aan zichzelf te wijten zou hebben,
- over de kolonisatie door Nederland in Indonesie,
- dat Israel mag blijven koloniseren tot ze een ons wegen,
- dat het komt omdat de joodse God ooit belooft heeft
dat het altijd van Israel zal zijn, - dat Israël geen haar beter is dan de daders van de Holocaust
- maar dat Israël t geniepig doet met goedkeuring van de US ...
en dan noem ik alleen schrijfsels op pagina 1 tot 07 okt 2023 16:22 !!! terwijl de pogrom in Israël nog bezig was, dus nog vóór Israël begonnen was aan de invasie in Gaza ...
... en ook daarna werd er telkens van alles en nog wat OffTopic bijgesleept!
Het was niet om niets dat ik reeds op 21 okt 2023 18:36 schreef:
HierEnNu schreef: ↑21 okt 2023 18:36
Mag ik als topic opener verzoeken dit topic [voorlopig] te sluiten?
Het wordt mij nu echt te bizar om hier nog verdere woorden aan vuil te maken!
Je hebt vast de wijze woorden van chromis gelezen?
Is het geen goed idee om iedereen discussierust te gunnen en tot bezinning te laten komen
door hier een
[tijdelijk?] slotje en zo ook Moderating Team tijd krijgt om eventueel
wat met de reacties op
'de wijsheden van chromis' te doen?
Klinkt het echt zo raar dat ik mij als TopicOpener er extra verantwoordelijk voor voel dat dit gedoe bezig blijft en daarom voorstander van een
[tijdelijk] slotje hier en een andere meer zinvolle benadering van de conflicten in de Levant, zodat er wel OnTopic gediscussieerd wordt en dan de emoties en polarisatie op het forum als vanzelf minder hoog oplopen?
Antisemitische uitingen stoppen helpt bestrijding antisemitisme.
.
Ik vind jou zelf verantwoordelijk voor jouw interpretatie.
.