De spelregels op dit forum zijn duidelijk en jouw wensen vallen daarbinnen niet te realiseren.
Misschien op een bijzondere feestdag als het nog onbekende vrijdenkerscarnaval.
Ook dit is niet waar, want mijn dagelijks beslissingen neem ik voor het gros routineus en achteloos. Behalve als dat risico's met zich zou dragen.MaartenV schreef:In hun dagelijks leven kunnen Heeck, Dikkemick en anderen dagelijks honderden beslissingen nemen op basis van wat ze geloven zonder daarvoor een wetenschappelijk labo voor ter hunner beschikking te moeten hebben. Maar als iemand op dit forum hier een overtuiging uit heet het dat hij of zij een feilbare waarnemer is die voor drogredeneringen vatbaar is en het best enkel op strikt peerreviewed en herhaalbaar wetenschappelijk onderzoek betrouwt.
En ook behalve mijn berichten hier die me nog jaaaaren kunnen worden nagedragen.
En bovendien schreef je me een halfjaartje geleden dat ik je doorheen de jaren zeker richting wetenschappelijkheid heb geduwd. *PS*)
Wat was dat voor getuigenis? Waarom zou ik met jouw vanochtend kersvers tegenspreken van jouw verworven "richting wetenschappelijkheid" dan wel getuigenissen van lijfloos opgedane ervaringen, waarover jij ook schrijft, betrouwbaar vinden?
Roeland
*PS*)
MaartenV schreef: Verstuurd op: 05 feb 2024, 05:23
Van: MaartenV
Ontvanger: heeck
Beste Heeck,
Ookal lijkt het niet zo uit de antwoorden die ik je schreef op het forum: ik heb jouw feedback altijg gewaardeerd. Je hebt me doorheen de jaren op het forum zeker richting wetenschappelijkheid geduwd. Vooral ook uitgedaagd zurgvuldiger na te denken over mijn op het forum ingenomen standpunten. Ik ga nu wat minder posten op het forum, maar weet dat ik jouw inbreng steeds waardeerde, ookal leek het het niet altijd zo. Je bent een grote aanwinst voor het Vrijdenkers forum.
Dat wilde ik je toch even via deze weg zeggen.
Tot later,
Maarten