Ik stel jouw eerlijkheid oprecht op prijs, dankjewel!
Ik neem aan dat wat jou betreft die deal dus akkoord is:
'verwoord' [SIC] Dient in dit geval met dt geschreven te worden: verwoordtdikkemick schreef:'Wat het moeilijk maakt is dat we hierbij het westen tot voor kort slechts pro-israel berichten te lezen kregen. Bijna Pravda-achtig omdat het westen bijna onvoorwaardelijk achter Israël stond (staat). Was het schuldgevoel? Ik weet het niet.
Van zelfverdediging is inmiddels al lang geen sprake meer.
Israël valt nu alles en iedereen aan en weet van geen ophouden met z'n militaire overmacht.
Netanyahu kan ook niet stoppen, want dat zou einde carrière zijn. Dus dan maar piepers,
semafoons, scholen bombarderen en de hele levant erin betrekken.
Dus wat ik zei, Ilja verwoord het beter.
Voor wat het waard is, ik ben van mening dat jij jouw mening veel beter zelf verwoord. Voor mij helemaal helder en to-the-point EN tevens discussiewaardig, dus laat Ilja en al die andere broodschrijvers opiniërende stukjes schrijven waarvan de inhoud met name bepaald wordt door hun opdrachtgevers[!] en bijkomende advertentieinkomsten, jouw mening in jouw eigen woorden als lid van Freethinkers is wat betreft de discussie hier een veelvoud waardevoller dan alles wat Ilja zoal bijmekaar geschreven heeft om zijn boterham te verdienen.
Voor wat het waard is, en ik heb jou dat al meermaals letterlijk geschreven, onze meningen liggen helemaal niet zo ver uit elkaar als jij schijnt te veronderstellen, het is met name onze manier van communiceren en vanuit welk oogpunt we de problematiek benaderen wat al die terugkerende arousal tussen ons telkens veroorzaakt, ook bij andere onderwerpen dan Israël/Palestina.
We lijken af en toe wel een kibbelend getrouwd stel!
Johan Cruijff zou toevoegen:
- "Je gaat het pas zien als je het doorhebt!"