reacties die niet gaan over forumbeheer
Moderator: Moderators
reacties die niet gaan over forumbeheer
HierEnNu schrijft:
....
De daadwerkelijke plannen van Netanyahu, DAAR zie ik kansen in richting vrede ontstaan en zelfs de mogelijkheid tot een onafhankelijke en zelfstandige staat Gaza in de wat verdere toekomst.
ALS iedere Palestijn dood is, is er wellicht toekomst
ALS Netanyahu en Co door mogen gaan met annexeren is er wellicht toekomst.
Toekomst....
Voor Israël alleen!
....
De daadwerkelijke plannen van Netanyahu, DAAR zie ik kansen in richting vrede ontstaan en zelfs de mogelijkheid tot een onafhankelijke en zelfstandige staat Gaza in de wat verdere toekomst.
ALS iedere Palestijn dood is, is er wellicht toekomst
ALS Netanyahu en Co door mogen gaan met annexeren is er wellicht toekomst.
Toekomst....
Voor Israël alleen!
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is om moverende reden evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
-
appelfflap
- Banned
Re: Mijn vraag betrof "Netanyahu bewerkt zijn tuintje Gaza heel grondig"
dit
https://apnews.com/article/hamas-israel ... 2d5a56263c
Netanyahu mulls plan to empty northern Gaza of civilians and cut off aid to those left inside
jouw reactie op dit plan
het morele verval op het forum gaat nu wel heel heel snel
Netanyahu mulls plan to empty northern Gaza of civilians and cut off aid to those left inside
jouw reactie op dit plan
wel mooi dat je de woorden van rereformed herhaalt, dan zien we dat ook moderators op dit forum geen probleem hebben met genocide op palestijnen.
Voor iemand die het Nederlands zeer lief heeft verbaast het mij dat je de “idiotie” van bepaalde uitingen verward met persoonlijke kwalificatie dat iemand een ‘idioot’ zou zijn, wat grenst aan uitschelden, vanwege wat ie vind of zegt. Met andere woorden, ik heb niet gezegd dat je een ‘idioot’ bent maar dat je uitlatingen, mbt het onderwerp, grenzen aan ‘idiotie’, met excuses, dat is dan ook wat ik vind, dat jij het daar niet mee eens bent dat is dan zo.
Het universum bestaat bij de gratie van bewustzijn. Zonder bewustzijn geen universum.
Vooral mooi dat jij keurig verwoordt hoe jij telkens schrijfsels weet te framen! Zowel Rereformed's woorden als ook de mijne hebben geen één jota ook maar iets uit te staan met geen probleem hebben met genocide op Palestijnen: integendeel! Zulks is een waanidee in jouw hoofd, niet in het mijn. Het zou juist vele Palestijnse levens hebben gered en het zal juist vele Palestijnen redden als Hamas&Co vakkundig en secuur zo snel mogelijk geëlimineerd worden!appelfflap schreef: ↑15 okt 2024 12:50 dit
jouw reactie op dit planwel mooi dat je de woorden van rereformed herhaalt, dan zien we dat ook moderators op dit forum geen probleem hebben met genocide op palestijnen.
Antisemitische uitingen stoppen helpt bestrijding antisemitisme.
. . . . . . . . . . . . We will dance again!
De meeste mensen 'weten' dat God bestaat: God bestaat niet!
.Ik vind jou zelf verantwoordelijk voor jouw interpretatie.
. . . . . . . . . . . . We will dance again!
De meeste mensen 'weten' dat God bestaat: God bestaat niet!
.Ik vind jou zelf verantwoordelijk voor jouw interpretatie.
Het is bekend hoe zeer jullie begaan zijn met die zogenaamd zielige Palestijntjes.
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is om moverende reden evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
- lost and not found yet!
- Bevlogen
Nee, dat ben jij toch? Misschien moet je je missie een klein beetje aanpassen! Weet je hoeveel Palestijnen er roken? Wat percentage betreft veel meer dan hier in Nederland! Dus Dikkemick heeft een nieuwe missie! De Palestijnen redden van de Israelisch en ze laten stoppen met roken! Het is tenslotte niet voor niets stoptober!
We will dance again!
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!