Ach.......Arm Israël!
Het land dat nu ruim een jaar DOOD en VERDERF zaait en daar nog lang niet mee klaar is.
Het enige zielige aan Israël is dat extreem rechtse oorlogszuchtige beleid.
Moderator: Moderators
Ach.......Arm Israël!
Indien het wordt gelezen door de ogen van iemanddikkemick schreef: ↑25 okt 2024 16:45Het is maar door welke ogen het gelezen wordtMus schreef: ↑25 okt 2024 15:44 https://www.rtl.nl/nieuws/buitenland/ar ... t-de-lucht
Wat in dit artikel beschreven wordt komt toch dicht bij genocide m.i.
Daar heb je wederom zeer lang over moeten nadenken... (Zulks viel me op)HierEnNu schreef: ↑25 okt 2024 16:49Indien het wordt gelezen door de ogen van iemanddikkemick schreef: ↑25 okt 2024 16:45Het is maar door welke ogen het gelezen wordtMus schreef: ↑25 okt 2024 15:44 https://www.rtl.nl/nieuws/buitenland/ar ... t-de-lucht
Wat in dit artikel beschreven wordt komt toch dicht bij genocide m.i.
die uitgaat van de definitie van genocide,
dan zal diegene dat geen genocide noemen.
Sportief van je dat je nu jouw extreem éénzijdige visie openlijk onderschrijft!
Als jij dubbel zo lang na zou denken alvorens je uitkraamsels hier neer te plempen,
Wat bedoel je nou precies? Hier kan ik geen touw aan vast knopen. Dat ik extremistisch ben, m'n grootouders NSB's waren en ik een die-hard antisemiet ben, dat hebben sommigen hier me goed duidelijk gemaakt.HierEnNu schreef: ↑25 okt 2024 16:51Sportief van je dat je nu jouw extreem éénzijdige visie openlijk onderschrijft!
Mijn gedachten gaan ontzettend snel, maar om ze nou allemaal uitkraamsels te noemen, zulks kan bij mij zomaar in het verkeerde keelgat schieten. En voor je het weet is het oorlog en bombardeer ik jou hele stad aan gort (omdat jij je wellicht ergens in die stad bevindt.
Hoe zit het dan met jouw eenzijdig visie? Gaat het hier niet over de pot verwijt de ketel?HierEnNu schreef: ↑25 okt 2024 16:51Sportief van je dat je nu jouw extreem éénzijdige visie openlijk onderschrijft!
Ik refraseer:dikkemick schreef: ↑25 okt 2024 17:13Wat bedoel je nou precies? Hier kan ik geen touw aan vast knopen. Dat ik extremistisch ben, m'n grootouders NSB's waren en ik een die-hard antisemiet ben, dat hebben sommigen hier me goed duidelijk gemaakt.
Maar wat wil je nu zeggen? Ik begrijp je zinsopbouw echt niet.
Deels HierEnNu
Gedachten die ontzettend snel gaan worden onder specifieke omstendighedendikkemick schreef: ↑25 okt 2024 17:15Mijn gedachten gaan ontzettend snel, maar om ze nou allemaal uitkraamsels te noemen, zulks kan bij mij zomaar in het verkeerde keelgat schieten. En voor je het weet is het oorlog en bombardeer ik jou hele stad aan gort (omdat jij je wellicht ergens in die stad bevindt.![]()
![]()
![]()
Jij snap er ook niks van dikkemick. Natuurlijk zit de staat Israël al een jaar in de ellende want zij rouwen om die, wat was’t ook weer, 1200 of net iets meer verloren zielen, en dat is ook heel erg. Zo erg dat ze mogelijk geen tijd hebben stil te staan bij de 10 duizenden doden in Gaza, die in hun naam zijn vermoord en nog zullen worden vermoord, en zich evt., heel begrijpelijk, en zich zwaar in de wiek geschoten voelen wanneer men daar wel aandacht voor heeft, dus ik snap HierEnNu wel dat hij aandacht vraagt voor de zielige Israëli.
Je snapt iets wat niet bestaat