ik heb gezondigd tegen de nieuwe regel E13.

Als je een opmerking hebt over het Forum, het beleid of het beheer, een suggestie of een klacht, dan kun je deze hier kwijt.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
bonifacius
Diehard

ik heb gezondigd tegen de nieuwe regel E13.

Bericht door bonifacius »

Ja beste forumgenoten, ik heb naar 't schijnt gezondigd tegen de nieuwe regel E13.
Peter van Velzen schreef: 23 sep 2024 02:36
bonifacius schreef: 22 sep 2024 04:17 Na onderstaande nog niet onder de indruk van google's Artificiële-intelligentie?
Mijn vraag eraan: "Is voor Sankara alles een illusie, ook dat alles met alles verbonden is?"
Misschien was je je er niet bewust van dat je jouw bericht na middernacht verstuurde, maar inmiddels gold de eergisteren aangekondigde regel:
Peter van Velzen schreef: 22 sep 2024 03:32 Er is vanaf heden een nieuwe forumregel van kracht: E13

E13 :: Teksten gegenereerd door AI (Kunstmatige intelligentie) als studiemateriaal: Incidenteel met vermelding (van zowel de vraag als de betreffende chatbot) is oké. AI antwoorden als argumentatie gebruiken is daarentegen verboden.

Pas dus op met het quoten van AI!
Als je iets op te merken hebt ten aanzien van deze vermaning kun je dat doen in het subforum Feedback van deelnemers naar forumbeheer

Naar mijn inziens heb ik daar niet tegen gezondigd want niet als argumentatie gebruikt tegen MaartenV of iemand anders, MaartenV was blij met mijn reactie op hem met een nuancaring uit ChatGTP, maar Moderator Maria vind van wel.
Zie...
Maria schreef: 13 okt 2024 00:05
Bonifatius. Opnieuw een aantal gesprekken met ChatGPT met negeren van forumregel E13.
Zie ook viewtopic.php?p=643053#p643053
Deze zijn verhuisd naar de Babbelbox.
Ik ga overleggen of je je derde waarschuwing krijgt en dus een ban of dat je een Babbelbox Only Account krijgt
Ik heb eerder de indruk dat ze MaartenV op dit forum ook liever kwijt dan rijk zijn, maar mijn virtueel leven op dit forum hangt nu alvast aan een zijden draadje.

So long allemaal als ik een ban krijg of alleen nog mag babbelen in de babbelbox.
:walk:
- De enige constante in het leven is verandering.
- Spiritualiteit? Laat me niet lachen, dat is het leven zelf!
HierEnNu
Superposter

Re: ik heb gezondigd tegen de nieuwe regel E13.

Bericht door HierEnNu »

bonifacius schreef: 13 okt 2024 00:50:scissors:
So long allemaal als ik een ban krijg of alleen nog mag babbelen in de babbelbox.
:walk:
Ik was blij verrast en dacht echt ff dat je één en ander heel sportief opvatte!
Maar nu heb ik toch ff het gevoel van een mes in de rug krijgen, ken je dat gevoel?

Waarom ga je nu toch weer door met die fratsen?
Verlang je zo intens naar de status van 'Suicide by cop'
Ga in plaats je tijd besteden aan grondig onderzoek naar je
'Spirituele Ego' wat inmiddels op mij overkomt als een grote lege opgeblazen oliebol!

Hoezo waar heb ik het over? Over jouw ChatGPT gedram natuurlijk:
bonifacius schreef: 30 okt 2024 12:20:scissors:
Zie mijn vraag aan ChatGTP:

"Hoewel Denis Noble een reductionistische benadering gebruikt, erkent hij ook de noodzaak om biologische systemen als geheel te bekijken. Dit heeft raakvlakken met C.G. Jungs holistische kijk op de menselijke psyche. Is dit ook het geval voor Richard Dawkins?"

Antwoord:

:scissors:
Ik ben mezelf Aut libertatem aut mortem mihi da! Sapere aude
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf
niet voor iemands interpretatie

Als je niet genoeg van jezelf houd om te stoppen met antiSemitische uitingen,
doe het dan voor anderen, dan draag je liefdevol bij
aan bestrijding van antiSemitisme.
Plaats reactie