Excuses, je hebt helemaal gelijk Mus! Door mij niet goed onderzocht. Maar dat neemt niet weg dat mijn stelling dat moraliteit eenMus schreef: ↑02 nov 2024 10:42Bovenstaande klopt niet, zie onderstaande link.lost and not found yet! schreef: ↑01 nov 2024 23:16
Lanfy schreef:
Dat dus, om het over moraliteit te hebben! Nogmaals, er is geen rekbaarder begrip! Of vind je het wel oke dat Zuid-Afrika, ondanks de uitspraken van het Internationaal Strafhof Poetin NIET heeft gearresteerd?Internationaal Strafhof vaardigt arrestatiebevel uit tegen Poetin voor kinderdeportaties. Hij had in Zuid Afrika gearresteerd kunnen worden. Zuid Afrika die het arrestatiebevel van het internationaal strafhof gewoon naast zich neerlegt maar wel een proces tegen Israël begint bij het internationaal strafhof!
En wie wordt samen gespot op de BRICS top? Een opvallende aanwezige is secretaris-generaal Antonio Guterres van de Verenigde Naties. Secretaris-generaal van wat??? Ja, dat dus!
Poetin afwezig op top in Zuid-Afrika uit vrees voor arrestatie
Je kan je afvragen of hij uberhaubt zou zijn gegaan ook zonder overleg. Ik denk van niet.
rekbaar begrip is klopt.
Deze vind ik wat moraliteit betreft een tikkie erger:
Wie worden er samen gespot op de BRICS top? Poetin & Guterres. En wie is Guterres ook al weer? Dat dus!