Men vond kennelijk de ander nog erger.
Ik denk dat Trump gewonnen heeft omdat ze Harris terecht niet zagen zitten
Moderator: Moderators
Men vond kennelijk de ander nog erger.
HierEnNu » 03 nov 2024 13:38 schreef:
ik voorspel dat Trump de verkiezingen wint,
althans, ik voorspel dat Trump de meeste kiesmannen zal behalen!
... blahblahblah ...
wat hem in theorie dicht bij een overwinning van 312 kiesmannen brengt.
Trump heeft vóór de verkiezingen beloofd dat hij de Chinese auto'sdikkemick schreef: ↑09 nov 2024 14:20 Gelukkig!
Musk raakt niet aan de bedelstaf.
https://search.app?link=https%3A%2F%2Fw ... s%2Fm2%2F4
Het vermogen van Elon Musk is voor het eerst in drie jaar tijd weer de grens van 300 miljard dollar gepasseerd. Dat komt naar voren uit de miljardairsindex van financieel persbureau Bloomberg.
De ene narcist inwisselen voor de andere. Ik zie geen verschil. Amerika gaat bloeden en de Amerikaan komt daar te laat achter.
Veel verschillen tussen Trump en Musk kunnen de meesten wel zien lijkt me en
Minder woorden, nog minder wol. Eerst nadenken, dan reageren zoals je beloofd hebt. Dit is een uitermate enge situatie aan de overkant van de oceaan. Een heel giftige mix waar "de Amerikanen" op gestemd hebben.HierEnNu schreef: ↑09 nov 2024 15:28Veel verschillen tussen Trump en Musk kunnen de meesten wel zien lijkt me en
de rest wat je schrijft heeft niets met actualiteit te maken en
is slechts een mogelijkheid in de toekomst.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf
Dat lijkt me redelijk goed aanvechtbaar.
Wat even, echt?lost and not found yet! schreef: ↑07 nov 2024 22:02holog schreef: ↑07 nov 2024 15:37Niet iedereen hoeft mee naar mars, dikkemick mag hier blijven.lost and not found yet! schreef: ↑06 nov 2024 22:22
Je hebt je er gewoon bij neer te leggen! Jou slimme Amerikanen hebben het moeten afleggen tegen jou domme Amerikanen! En daar moet je het mee doen! En precies wat Peter_1 zegt, het zal allemaal reuze meevallen! Of ben je echt bang dat Trump een negatieve invloed op jou persoonlijke leven gaat worden? Dan kun je beter een psycholoog raadplegen!
Mijn reactie staat in 'Knabbel en Babbel op het BabbelBoxBalkon':TIBERIUS CLAUDIUS schreef: ↑09 nov 2024 16:06Dat lijkt me redelijk goed aanvechtbaar.
Het zou er op neer komen dat men niet verantwoordelijk is voor wat men schrijft.
Een rechtbank zou daar geen genoegen mee nemen.
Je bent naar de toekomst gereisd dus waarom ben je benieuwd.HierEnNu schreef: ↑10 nov 2024 14:08
Mijn voorspelling komt exact uit!
BRON: NOS Nieuws - vandaag, 06:37
- Nog niet alle stemmen zijn geteld, maar duidelijk is dat Donald Trump ook de swingstate Arizona heeft gewonnen, melden persbureau AP en andere Amerikaanse media.
Met Arizona erbij komt het aantal kiesmannen van Trump op 312,
wat ook zijn definitieve score is.
Trump wint ook in laatste swingstate Arizona
Tevens schreef ik bij mijn voorspelling als terzijde:Ik ben benieuwd ...
- "Let wel: ik voorspel niet dat Trump President zal worden!
Tijdens mijn reis naar de toekomst
zag ik tijdens de inauguratie op 20 januari 2025
namelijk niet Trump of Kamala president worden! "
Het is een Meditatietechniek in combinatie met LucideDromen en enigszins vergelijkbaarTIBERIUS CLAUDIUS schreef: ↑11 nov 2024 09:23
Je bent naar de toekomst gereisd dus waarom ben je benieuwd.
Je voorspelling kan uitkomen als Trump wordt vermoord, wat er dan gebeurd weet ik niet.
Kan ook gebeuren als de kiesmannen niet zo stemmen als zou moeten, maar dat is wel heel onwaarschijnlijk.
Kun je bewijzen dat je naar de toekomst bent gereisd, mij lijkt het een verzinsel?
Zover ik weet wordt JD Vance dan president, mogelijk kiest hij Elon Musk als vice-president. Een sluwe gluiperd.TIBERIUS CLAUDIUS schreef: ↑11 nov 2024 09:23 Je voorspelling kan uitkomen als Trump wordt vermoord, wat er dan gebeurd weet ik niet.