Gloomy's YouTube-kanaal handleiding

De plek voor onderwerpen waar u geen ander subforum voor kunt vinden.
Gloomy
Geregelde verschijning
Contacteer:

Gloomy's YouTube-kanaal handleiding

Bericht door Gloomy »

Hallo muziekliefhebbers en individuen die op zoek zijn naar Licht of Duisternis.

In deze video leg ik uit hoe je Gloomy's YouTube-kanaal best gebruikt om een positief resultaat te bekomen:

https://www.youtube.com/watch?v=yiT6MwFMgHc

Je hebt twee keuzes:

1. Jouw reis van Duisternis naar Licht
2. Jouw reis van Licht naar Duisternis

Als je klikt op de "video's-tab" dan heb je de keuze uit "oudste" en "nieuwste".

Oudste: je beslist een reis te maken van Duisternis naar Licht. De muziek speelt hier geen rol, want deze is ronduit slecht. Je hoeft daarom niet te luisteren als je er problemen mee hebt, maar het is wel belangrijk dat je de bijschriften goed leest en probeert toe te passen op je dagelijk leven. Scroll verder zolang dit nodig is.

Nieuwste: bereid je voor op een reis van Licht naar Duisternis. De meeste tracks zijn autobiografisch en chronologisch opgesteld. Je hoort en ziet Gloomer of tewel Gloomy evalueren. De muziek klinkt naar't schijnt absoluut niet slecht. Scroll, voor zolang nodig is, naar beneden. Het zal heel duister en zwaar worden.

In 2018 keek ik naar deze bijzondere Law of Attraction-documentaire, die iedereen zou moeten zien. De link vindt je in de videobeschrijving.

https://www.youtube.com/watch?v=i7GmSg8vmcg

Deze video raakte Gloomer (de duistere) recht in het hart. Meteen zette ie de stap in het Licht en veranderde zijn naam in Gloomy (als je dit uitspreekt in een spiegel, dan krijg je een mooie glimlach te zien.)

Als dit alles te moeilijk voor je is, is er nog altijd het tabblad "playlist". Daar heb je o.a. de keuze om onderwerpen te raadplegen, zoals "filosophical & psychological", "symbols & signs", religion, Love, Unity & wellbeing, conspiracy theories en Mind Control, happiness, enviromental, the Matrix, Spiritual awareness, Technology, Quantum, en Aliens.

Tevens staan in de playlist remixes van me, autobiografische werken, gratis promomixen, volledige albums, DJ-sets, enz..

En als laatst kun je gebruik maken van het vergrootglasje dat wordt weergegeven rechts naast "community". Voeg een sleutelwoord in en val van de ene aha-erlebnis in de andere.

Het zou fijn zijn om te weten wat de resultaten zijn en wat dit allemaal bij je doet. Daarom, een commentje is meer dan welkom.

Wil je meer van dat, dan is er nog altijd Gloomy's Message From One blog. De link vind je ook in het bijschrift van deze video.

Ik zou zeggen: "enter the rabbithole" en maak van jezelf een supermens, die uiteindelijk alles begrijpt en verstaat. Geen vragen meer. Succes!
Plaats reactie