Biden denkt dat hij Trump wel zou hebben verslagen.

Wat is jouw politieke voorkeur, je kunt het hier kwijt!

Moderator: Moderators

Plaats reactie
TIBERIUS CLAUDIUS
Superposter

Biden denkt dat hij Trump wel zou hebben verslagen.

Bericht door TIBERIUS CLAUDIUS »

Joe Biden heeft er spijt van dat hij zich heeft teruggetrokken uit de presidentsrace en gelooft dat hij Donald Trump zou hebben verslagen, ondanks de negatieve peilingen. Dat meldt de Amerikaanse krant ‘The Washington Post’.

https://www.hln.be/buitenland/biden-hee ... ~ad86fd9f/

Wat me opvalt is dat er overal wordt gemeld dat Biden dit gezegd zou hebben.
Maar waarom meldt hij dat dan niet rechtstreeks?
Ook zijn terugtrekken ging per brief.

Wat hier van te denken?

PS.
Nixon was nog wel zo beleefd zijn aftreden op de TV te melden.
En als er nu meer keizers zijn geweest dan maanden, wat dan, geachte senatoren?
dikkemick
Adelaar

Re: Biden denkt dat hij Trump wel zou hebben verslagen.

Bericht door dikkemick »

Biden zou dan op zijn oude dag wel beschikken over een enorme dosis humor!
Rechts narcistische populistische gepeupel heeft gekozen.
De wereld anno 2026: Vernietigen, moorden, koloniseren, annexeren, roundup strooien bij buurlanden, een land bombarderen, (humanitair) recht negeren: zonder consequenties.
Mullog
Bevlogen

Bericht door Mullog »

TIBERIUS CLAUDIUS schreef: 31 dec 2024 13:51 ...
Wat hier van te denken?
...
Ik heb Biden een speech zien houden over Carter vanwege diens overlijden. Met alle respect voor de carrière van Biden, maar er stond iemand met de uitstraling van een stoeptegel. De man had zich gewoon aan zijn belofte van één termijn moeten houden en daarmee de democraten de mogelijkheid gegeven om een normaal proces te doorlopen (voorzover dat kan in de VS). Wat er dan gebeurd zou zijn is ongewis maar wie weet wat voor talent opgeplopt zou zijn.

Er zijn wel meer voorbeelden in de geschiedenis waarbij machthebbers, ondanks toezeggingen, de macht toch niet los kunnen laten. Ik ken geen gevallen waar dit positief heeft uitgepakt.
Zo moet ge dat zien, we worden geboren en we gaan dood, daar tussendoor begaan we stommiteiten (hoofdinspecteur van In, Aspe)
Gerard R.
Superposter

Bericht door Gerard R. »

Mullog schreef: 31 dec 2024 16:34
TIBERIUS CLAUDIUS schreef: 31 dec 2024 13:51 ...
Wat hier van te denken?
...
Ik heb Biden een speech zien houden over Carter vanwege diens overlijden. Met alle respect voor de carrière van Biden, maar er stond iemand met de uitstraling van een stoeptegel. De man had zich gewoon aan zijn belofte van één termijn moeten houden en daarmee de democraten de mogelijkheid gegeven om een normaal proces te doorlopen (voorzover dat kan in de VS). Wat er dan gebeurd zou zijn is ongewis maar wie weet wat voor talent opgeplopt zou zijn.

Er zijn wel meer voorbeelden in de geschiedenis waarbij machthebbers, ondanks toezeggingen, de macht toch niet los kunnen laten. Ik ken geen gevallen waar dit positief heeft uitgepakt.
We hebben duidelijk kunnen waarnemen dat Biden, naarmate de tijd verstreek binnen zijn ambtstermijn, steeds meer
last begon te krijgen van afname van zijn beoordelingsvermogen en andere cognitieve problemen.
En inderdaad, helaas is het nu geëindigd als 'Van redder tot pannekoek'.
En dan zitten we of de VS de komende tijd met nóg zoiets raars. :roll:
** **
Plaats reactie