Maria
Schrijfster en Islam-critica Lale Gül zegt geen kinderen te willen omdat ze deze niet zou willen opzadelen met een moeder die leeft onder permanente (doods-)bedreigingen
https://www.rtl.nl/boulevard/entertainm ... dreigingen
Als we bedenken wat zich gisteren in Zweden weer eens voordeed...
Tot zover het onderwerp.
Schrijfster en Islam-critica Lale Gül zegt geen kinderen te willen omdat ze deze niet zou willen opzadelen met een moeder die leeft onder permanente (doods-)bedreigingen
Triest. Maar dat had ik al gezegd. Lale komt uit deze cultuur, is bekend met deze cultuur en heeft er weloverwogen zeer bewust voor gekozen om hiermee te breken. Zij was bekend met de mogelijke gevolgen.
Ben ik het dan eens met die mogelijke gevolgen? Nee!
Mag dit in Nederland? Nee!
Is haar angst terecht? Mogelijk wel.
Wat wil je nog meer van me horen? IK vind dat angst van alle tijden is maar dat mag ik van jou niet opperen.
Als we bedenken wat zich gisteren in Zweden weer eens voordeed.
De koranverbrander provoceerde en wist dat hij verfoeid zou worden. Keur ik dat verfoeien goed? Nee!
Wilders wist dat hij alle haat op de hals zou halen maar deed wat hij wilde doen. Keur ik dat goed (de represailles?) Nee!
Maar we leven in een wereld die we niet kunnen controleren.en waarin mensen er vreemde gedachten op nahouden. Daag Trump uit en hij maakt hele vreemde sprongen. Moeten we Trump dan maar zijn gang laten gaan? Nee! Moet angst gaan regeren? Nee.
Wat wil je van me horen? Ik keur moord af en als Lale geen kinderen wil, prima! Haar keuze. Maar moet angst al je keuzes beïnvloeden? Ik denk het niet.
Moet ik nog meer on topic gaan? Of zit je te zuigen?
Angst is een slechte raadgever.
van veel wassen word je kaal
en als straks de bom zal vallen
nou dan gaan we allemaal
kattenharen zijn vergiftigd
geef geen zoentjes aan een hond
keer nooit je rug toe naar een homo
want dat zittie aan je kont
negers zijn heel vaak gevaarlijk
met een mes of een pistool
en kijk ook maar uit voor joden
ook al spelen ze mooi viool
en dat is allemaal angst
allemaal angst
de alle grootste schreeuwers
zijn dikwijls het bangst
en als er ooit iets gebeurt
nou dan moeten het zo wezen
wie het meeste angst heeft
heeft vaak het minste vrezen
als je scheel kijkt en de klok slaat
blijf je heel je leven scheel
als je zout morst krijg je ruzie
en betaal ik niet te veel
loop nooit onder langs een ladder
en op wijzen staat een jaar
en onder bomen staan bij onweer
dus schuilt een levensgroot gevaar
R. Long
Ze zeggen dat ik een gespleten persoonlijkheid heb, maar daar weten wij helemaal niets van.
Spuit Elf.