Topic over Syrië verpest door het noemen van Israël

Hierin worden grove overtredingen geplaatst waar de beheerders van https://www.freethinker.nl" uitdrukkelijk afstand van nemen.

Moderator: Moderators

lost and not found yet!
Bevlogen

Re: Het einde van het Syrië van de Assads

Bericht door lost and not found yet! »

Bonjour schreef: 09 mar 2025 22:29
lost and not found yet! schreef: 09 mar 2025 22:16
Bonjour schreef: 09 mar 2025 22:07 Alleen een militaire actie bij een vredeoperatie is niet vechten.

De Golan hoogte is een prima strategische positie.
Ohh? Hebben ze gevochten om deze posities in te nemen? Echt? En zijn er veel doden bij gevallen aan Syrische zijde?

Ps, je hoeft Israël niet te leren wat een strategische positie is hoor.
Er is in het nieuws geen melding gemaakt van aantallen slachtoffers. Ik heb dus niet kunnen vinden dat die er niet waren. Heb jij die informatie?

En nee dat laatste besef ik heel goed. Ze hebben al decennia ervaring in het veroveren van 'strategische' posities. Als ze eens wat minder 'strategische' posities veroverden hadden ze wellicht vrede met hun buurlanden.
Hier heb je de link, ik heb geen idee of je deze kunt openen maar de kop luid zo:

Geweldsorgie met barbaarse executies in Syrië: ’President heeft zijn masker afgedaan’

https://www.telegraaf.nl/nieuws/1750171 ... r-afgedaan

Wat snap jij niet? Als ze eens wat minder strategische posities veroverd hadden had Israël niet meer bestaan! Mijn god, woon jij in Drente?

Ps, heb je er nooit bij stil gestaan dat zowel Hamas, Hezbollah en de Islamitische Jihad alleen de vernietiging van Israël voorstaan? Heb je dat echt gemist? Serieus?
We refuse absolutely, to be the only people in the world which consents to having its fate decided by others!
We kunnen pas vrede hebben met de Arabieren als ze hun kinderen meer liefhebben dan dat ze ons haten! Golda Meir.
lost and not found yet!
Bevlogen

Bericht door lost and not found yet! »

Bonjour schreef: 09 mar 2025 22:31
lost and not found yet! schreef: 09 mar 2025 22:26
lost and not found yet! schreef: 09 mar 2025 22:23

Ps, logisch toch? Of zijn de nieuwe Syrische leiders vrienden van Israël? En wat vind je van de huidige ontwikkelingen in Syrië? 700 aanhangers van Assad vermoord! Heb je daar ook een mening over?
Ps2: Zou jij ISIS als buurman of buurvrouw willen? Theedrinken ofzo?
Het probleem met dit soort redenaties is dat je op dezelfde manier kan beredeneren dat we nu heel snel Duitsland volledig moeten plat bombarderen. Want met al die moslims daar moet het niet anders gaan dan dat daar Isis aan de macht komt.
Sorry hoor, maar ik stop met deze stomme discussie.
Wil jij Duitsland serieus als moslimland neerzetten? Jij snapt het inderdaad niet! Jammer, ik heb je hoger ingeschat! Maar het is zo en daar moeten we ons bij neerleggen!

Ps, waar vergelijk jij Duitsland eigenlijk mee? Ik hoop dat je daar geen vrienden hebt!
We refuse absolutely, to be the only people in the world which consents to having its fate decided by others!
We kunnen pas vrede hebben met de Arabieren als ze hun kinderen meer liefhebben dan dat ze ons haten! Golda Meir.
Bonjour
Moderator

Bericht door Bonjour »

Zoals ik zei, ik stop met deze stomme discussie, en hij wordt nog steeds stommer.
Zelfs als schepping bewezen wordt, is Magrathea net zo waarschijnlijk als God.
B.S.
Bevlogen

Bericht door B.S. »

Een topic over Syrië, en het gaat weer over Israël, niet eens als een factor in de situatie, wat het is, maar weer als boeman en dé oorzaak. Waar een deel dan weer tegenin gaat, en het gaat over niks anders weer.
Niet het feit dat Soennietische radicalen nu het land besturen en alle minderheden willen gelijksschakelen, dat die minderheden dat weten, en dat je kon wachten op conflict.
Alle minderheden zijn op dit moment doelwit, ook christenen https://www.newsweek.com/hundreds-minor ... ts-2041764
Bonjour
Moderator

Bericht door Bonjour »

En aangezien ik de Israël topics zat ben, gaat deze ook dicht
Zelfs als schepping bewezen wordt, is Magrathea net zo waarschijnlijk als God.
Gesloten