Hier heb je de link, ik heb geen idee of je deze kunt openen maar de kop luid zo:Bonjour schreef: ↑09 mar 2025 22:29Er is in het nieuws geen melding gemaakt van aantallen slachtoffers. Ik heb dus niet kunnen vinden dat die er niet waren. Heb jij die informatie?lost and not found yet! schreef: ↑09 mar 2025 22:16Ohh? Hebben ze gevochten om deze posities in te nemen? Echt? En zijn er veel doden bij gevallen aan Syrische zijde?
Ps, je hoeft Israël niet te leren wat een strategische positie is hoor.
En nee dat laatste besef ik heel goed. Ze hebben al decennia ervaring in het veroveren van 'strategische' posities. Als ze eens wat minder 'strategische' posities veroverden hadden ze wellicht vrede met hun buurlanden.
Geweldsorgie met barbaarse executies in Syrië: ’President heeft zijn masker afgedaan’
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1750171 ... r-afgedaan
Wat snap jij niet? Als ze eens wat minder strategische posities veroverd hadden had Israël niet meer bestaan! Mijn god, woon jij in Drente?
Ps, heb je er nooit bij stil gestaan dat zowel Hamas, Hezbollah en de Islamitische Jihad alleen de vernietiging van Israël voorstaan? Heb je dat echt gemist? Serieus?