Kan je daar een link van geven bonjour zodat o.a. ikzelf begrijp waar dit over gaat?Bonjour schreef: ↑14 mar 2025 23:17 Even zoeken op dat andere forum bracht me een bericht waar ik ziek van wordt. Van 2020. Laat maar.
Ik heb me de laatste jaren vaak aan je berichten geërgerd en je daar ook op gewezen. Maak het allemaal niet erger. Je bent zelfs één van de redenen dat ik hier een tijd ben weggegaan.
Feedback aangaande m'n posting
Moderator: Moderators
Re: Feedback aangaande m'n posting
Het universum bestaat bij de gratie van bewustzijn. Zonder bewustzijn geen universum.
Was het dan niet verstandiger geweest om het ModeratenBonjour schreef: ↑14 mar 2025 23:17 Even zoeken op dat andere forum bracht me een bericht waar ik ziek van wordt. Van 2020. Laat maar.
Ik heb me de laatste jaren vaak aan je berichten geërgerd en je daar ook op gewezen. Maak het allemaal niet erger. Je bent zelfs één van de redenen dat ik hier een tijd ben weggegaan.
van ChaimNimskys bijdrages aan een andere Moderator over te laten?
Antisemitische uitingen stoppen helpt bestrijding antisemitisme.
. . . . . . . . . . . . We will dance again!
De meeste mensen 'weten' dat God bestaat: God bestaat niet!
.Ik vind jou zelf verantwoordelijk voor jouw interpretatie.
. . . . . . . . . . . . We will dance again!
De meeste mensen 'weten' dat God bestaat: God bestaat niet!
.Ik vind jou zelf verantwoordelijk voor jouw interpretatie.
-
ChaimNimsky
- Superposter
Ik ben daar "Mart".Mus schreef: ↑14 mar 2025 23:23Kan je daar een link van geven bonjour zodat o.a. ikzelf begrijp waar dit over gaat?Bonjour schreef: ↑14 mar 2025 23:17 Even zoeken op dat andere forum bracht me een bericht waar ik ziek van wordt. Van 2020. Laat maar.
Zionist
-
ChaimNimsky
- Superposter
Ik ben daar "Mart". aar er zijn veeeeel meer postings.Mus schreef: ↑14 mar 2025 23:23Kan je daar een link van geven bonjour zodat o.a. ikzelf begrijp waar dit over gaat?Bonjour schreef: ↑14 mar 2025 23:17 Even zoeken op dat andere forum bracht me een bericht waar ik ziek van wordt. Van 2020. Laat maar.
Zionist
Even analoog:ChaimNimsky schreef: ↑14 mar 2025 23:22Je blijft argumentloos. En je aantijging dat een volk zwart gemaakt, klopt bewijsbaar niet. Alles is gebaseerd op aantoonbare data. Je beroept je nu slechts op emoties.Bonjour schreef: ↑14 mar 2025 23:17 Even zoeken op dat andere forum bracht me een bericht waar ik ziek van wordt. Van 2020. Laat maar.
Ik heb een buurman die heel vaak heel hard rijdt. Wat ontbreekt bij die opmerking is dat hij bij de vrijwillige brandweer zit en dus soms ergens snel moet zijn.
Ja, je hebt wat linken gegeven, maar je wilt niet inzien dat er meer speelt, want daar loop je met je blokkade tegen aan.
Israëlisch politiek is de splijtzwam van de wereld.
-
ChaimNimsky
- Superposter
Nee Bonjour, je claim dat ik een volk zwart maak, klopt bewijsbaar niet. Dat er meer speelt, weet ik beter dan - vermoed ik - enig ander op dit forum. Ik ken honderden Palestijnen en velen van hen mag ik graag. Ik discrimineer geen volk. We maken allemaal fouten en ik niet in de laatste plaats, maar je aantijging klopt niet.Bonjour schreef: ↑14 mar 2025 23:29Even analoog:ChaimNimsky schreef: ↑14 mar 2025 23:22Je blijft argumentloos. En je aantijging dat een volk zwart gemaakt, klopt bewijsbaar niet. Alles is gebaseerd op aantoonbare data. Je beroept je nu slechts op emoties.Bonjour schreef: ↑14 mar 2025 23:17 Even zoeken op dat andere forum bracht me een bericht waar ik ziek van wordt. Van 2020. Laat maar.
Ik heb een buurman die heel vaak heel hard rijdt. Wat ontbreekt bij die opmerking is dat hij bij de vrijwillige brandweer zit en dus soms ergens snel moet zijn.
Ja, je hebt wat linken gegeven, maar je wilt niet inzien dat er meer speelt, want daar loop je met je blokkade tegen aan.
Zionist
Dank voor de link en heb ik gelezen, ik vermoed echter dat bonjour een ander soort van bericht bedoelt dan je hier laat zien, dus ik laat me verrassen.ChaimNimsky schreef: ↑14 mar 2025 23:28Ik ben daar "Mart".Mus schreef: ↑14 mar 2025 23:23Kan je daar een link van geven bonjour zodat o.a. ikzelf begrijp waar dit over gaat?Bonjour schreef: ↑14 mar 2025 23:17 Even zoeken op dat andere forum bracht me een bericht waar ik ziek van wordt. Van 2020. Laat maar.
Ondertussen wacht ik nog op antwoord mbt mijn vraag in het Israëltopic, laat me even weten of je nog van plan daar op te antwoorden want volgens mij is dat wel het minste.
Laatst gewijzigd door Mus op 14 mar 2025 23:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Het universum bestaat bij de gratie van bewustzijn. Zonder bewustzijn geen universum.
-
ChaimNimsky
- Superposter
oké, dan wacht ik daar op, enig idee hoe lang dat t.z.t. ongeveer zal gaan duren? Ik bedoel wanneer dat t.z.t bv betekent dat het krijgen van een antwoord nog een jaar gaat duren kan ik inmiddels al lang en breed door jou vrienden naar de eeuwige jachtvelden geschoten zijn, je weet het niet hé.
Laatst gewijzigd door Mus op 14 mar 2025 23:56, 1 keer totaal gewijzigd.
-
ChaimNimsky
- Superposter
Mocht het lang duren, herinner me er dan aan voordat je een jachtveld binnenloopt.Mus schreef: ↑14 mar 2025 23:54oké, dan wacht ik daar op, enig idee hoe lang dat t.z.t. ongeveer zal gaan duren? Ik bedoel wanneer dat t.z.t bv nog een jaar gaat duren kan ik inmiddels al lang en breed naar de eeuwige jachtvelden geschoten zijn, je weet het niet hé.
Zionist
Ik vermoed zomaar dat je hoopt dat mus het gaat vergeten en je zo met een stille trom onder een antwoord uit gaat komen. Vind ik verder prima hoor, maar ik verbind daar dan wel mijn conclusies aan en ik vermoed dat jij wel kan vermoeden welke conclusie dat zou kunnen zijn en dat ik je daarmee niet weg ga laten komen want van slappe hap ben ik niet zo vanChaimNimsky schreef: ↑14 mar 2025 23:55Mocht het lang duren, herinner me er dan aan voordat je een jachtveld binnenloopt.
- Peter van Velzen
- Site Admin
Nogmaals, wat sommige vrouwen zeggen in een taal die ik niet versta is geenzins de oorzaak van het niet tot stand komen van de reeds in 1948 door VN-resolutie 181 toegezegde Arabische staat in het toenmalige mandaatgebied Palestina. Dat is voornamelijk te wijten aan de onwil van Israël om dit te laten gebeuren. Beweren dat "DE moeders in gaza" daar de oorzaak van zouden kunnen zijn is nog altijd een vorm van discriminatie.
De rest doet er niet toe.
Ik wens u alle goeds
Hoi Peter, ik gebruik jou post even om ergens aandacht voor de vragen omdat het me op dit moment doet herinneren aan een toch wel belangrijk punt voor mij en me sinds een paar dagen steeds meer dwars begint te zitten. Jij hebt het hier over moeders in Gaza, niks mis mee echter ik zie ook regelmatig de term gazanen voorbij komen, dit is een reguliere term voor veel mensen echter de Palestijnen in de Gazastrook gebruiken deze term niet, en ik dus ook niet, omdat daarmee onze Palestijnse identiteit onder het kleed geschoven wordt - en gehouden wordt. Ik zou bij deze dus van ieder die zich bezig houdt met de Palestina/israel kwestie willen vragen over Palestijnen in de Gazastrook te praten en de term gazanen te vermijden vanuit respect voor de Palestijnse identiteit van de mensen in dat gebied, ik zou dat zeer op prijs stellen.Peter van Velzen schreef: ↑15 mar 2025 05:13 Nogmaals, wat sommige vrouwen zeggen in een taal die ik niet versta is geenzins de oorzaak van het niet tot stand komen van de reeds in 1948 door VN-resolutie 181 toegezegde Arabische staat in het toenmalige mandaatgebied Palestina. Dat is voornamelijk te wijten aan de onwil van Israël om dit te laten gebeuren. Beweren dat "DE moeders in gaza" daar de oorzaak van zouden kunnen zijn is nog altijd een vorm van discriminatie.
Bij voorbaat dank.
- Peter van Velzen
- Site Admin
Dank je voor deze opmerking. Ik had daar nog niet over nagedacht.Mus schreef: ↑15 mar 2025 09:33Hoi Peter, ik gebruik jou post even om ergens aandacht voor de vragen omdat het me op dit moment doet herinneren aan een toch wel belangrijk punt voor mij en me sinds een paar dagen steeds meer dwars begint te zitten. Jij hebt het hier over moeders in Gaza, niks mis mee echter ik zie ook regelmatig de term gazanen voorbij komen, dit is een reguliere term voor veel mensen echter de Palestijnen in de Gazastrook gebruiken deze term niet, en ik dus ook niet, omdat daarmee onze Palestijnse identiteit onder het kleed geschoven wordt - en gehouden wordt. Ik zou bij deze dus van ieder die zich bezig houdt met de Palestina/israel kwestie willen vragen over Palestijnen in de Gazastrook te praten en de term gazanen te vermijden vanuit respect voor de Palestijnse identiteit van de mensen in dat gebied, ik zou dat zeer op prijs stellen.Peter van Velzen schreef: ↑15 mar 2025 05:13 Nogmaals, wat sommige vrouwen zeggen in een taal die ik niet versta is geenzins de oorzaak van het niet tot stand komen van de reeds in 1948 door VN-resolutie 181 toegezegde Arabische staat in het toenmalige mandaatgebied Palestina. Dat is voornamelijk te wijten aan de onwil van Israël om dit te laten gebeuren. Beweren dat "DE moeders in gaza" daar de oorzaak van zouden kunnen zijn is nog altijd een vorm van discriminatie.
Bij voorbaat dank.
Ik wens u alle goeds
-
appelfflap
- Banned
de term gazaan gebruiken is natuurlijk heel doelbewuste framing
zo kun je de massamoord in gaza loskoppelen vd palestijnse kwestie. de oorlog heeft niets met de palestijnse zaak te maken
een manier om palestina en de palestijnen te ontkennen
praat over gazanen en plots moet je het niet meer over 1948 en de etnische zuivering hebben. je kunt alles van mekaar loskoppelen
Peter
jij blijft het discriminatie noemen
Nimsky meent dat hij heeft bewezen dat palestijnse moeders kinderen baren om te laten sterven. ik hou het toch gewoon op fascistisch gedachtegoed. ik zie echt geen verschil met de nazi' in de jaren 30
dit soort taal en denken is absoluut noodzakelijk in de evolutie naar een genocide en om geweld te normaliseren. op dit forum dan al geëvolueerd naar verbaal geweld en perfect normaal hier.
zo kun je de massamoord in gaza loskoppelen vd palestijnse kwestie. de oorlog heeft niets met de palestijnse zaak te maken
een manier om palestina en de palestijnen te ontkennen
praat over gazanen en plots moet je het niet meer over 1948 en de etnische zuivering hebben. je kunt alles van mekaar loskoppelen
Peter
jij blijft het discriminatie noemen
Nimsky meent dat hij heeft bewezen dat palestijnse moeders kinderen baren om te laten sterven. ik hou het toch gewoon op fascistisch gedachtegoed. ik zie echt geen verschil met de nazi' in de jaren 30
dit soort taal en denken is absoluut noodzakelijk in de evolutie naar een genocide en om geweld te normaliseren. op dit forum dan al geëvolueerd naar verbaal geweld en perfect normaal hier.