Haha! Nee Gaza is leuk! Je kiest tijdens zogenaamde democratische verkiezingen voor Hamas en wordt vervolgens onderdrukt, financieel uitgekleed en vermoord door de mensen waar je op gestemd hebt! En dan wordt na 7 oktober fucking je hele strook naar de kloten geholpen! Wat zou jij kiezen? Gaza of Israël?
Israël overvallen door Operatie al-Aqsa storm: oorlog!
Moderator: Moderators
- lost and not found yet!
- Bevlogen
Re: Israël overvallen door Operatie al-Aqsa storm: oorlog!
We will dance again!
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
- lost and not found yet!
- Bevlogen
Dat is wel interessant! Fatah weigerde Hamas terwijl de verkiezingen toch democratisch waren! En dan maakt het ook niet uit wie de aanstichter is! Als twee partijen die hetzelfde voorstaan, de oprichting van de staat Palestina, het nooit eens kunnen worden, waar sta je dan als Israël? Wie ga je pleasen? Wie hou je te vriend? En dat is niet het probleem van Israël! Dat is het probleem van de onderlinge verschillen van de voorvechters van een Palestijnse staat! Die zijn het nooit met elkaar eens en die worden het ook nooit met elkaar eens! Ik durf te stellen dat dat met de vele verschillen te maken heeft mbt de aanhangers van het Islamitische geloof! Islamieten zijn onderling elkaars grootste tegenstanders! Kijk alleen naar Syrië! Maar laat maar weten als ik het fout veronderstel! Graag zelfs!Peter van Velzen schreef: ↑17 mar 2025 00:33Nee alleen in Gaza kan niet, aangezien de mensen daar zich één voelen met die op de Westelijk jordaanoever. En een democratische regering is in 2006 ook niet gelukt. Dat heb ik hier al enkele keren uitgelegd. Israël arresteerde volksvertegenwoordigers en Ministers, en toen hebben de grootste en de op een na grootste partij onderling gevochten. Maar gek genoeg was Hamas niet de aanstichter. Hun factie had nog een coalitie voorgesteld. Maar Fatah weigerde.'lost and not found yet! schreef: ↑16 mar 2025 22:27De democratie in de “arabische wereld”? Besef je hoe je hier jezelf tegenspreekt? Hoe kan de democratie in de “arabische wereld” bestaan? En indien ja, waar is er één of waar komt er binnen 2 jaar één? Een democratie in het midden-oosten, behalve Israël gaan wij tijdens ons leven niet meer meemaken. Bespaar je de illusie. Of denk je echt dat er zonder de uitspraak van Barkat een democratie in Gaza zou kunnen ontstaan?Peter van Velzen schreef: ↑16 mar 2025 03:08
Daarmee zet deze minister de laatste stap die nodig is om het predicaat "fascist" te verdienen. HIj is niet alleen - nationalistisch en militairistisch, maar spreekt zich uit tegen de democratie in de "arabische wereld".
Dat wij het niet meer zullen meemaken is niet zeker, ik hoop nog een decennium te leven, en jij bent nog jonger denk ik. Het duurt doorgaans inderdaad enige tijd voordat de democratische gedachten gemeengoed worden, maar als je er volken incapabel toe verklaart, dan helpt dat niet echt. Ook kan het gemakkelijk weer verdwijnen, als men de verkeerde keuze maakt zoals in 1933. Zeker als de VS (zoals in Iran) een handje helpt.
We will dance again!
- Peter van Velzen
- Site Admin
Mooie speech van Chaimnimsky. Maar iemand die voorstelt om degenen wie hij een door de VN toegekende staat nooit en te nimmer zal laten krijgen en ze in plaats daarvan wil onderwerpen aan feodale heersers is - in mijn ogen - totaal geen democraat.
Als hij even tuk is op voortzetting van de oorlog als jij en net zo de nationale strijdkrachten ophemelt en alle volkeren die zijn "superieure" Israël omringen te inferieur acht om een Democratische staat te organiseren is hij en iedereen die hem een geschikte leider vindt, niet van een fascist te onderscheiden.
Als hij even tuk is op voortzetting van de oorlog als jij en net zo de nationale strijdkrachten ophemelt en alle volkeren die zijn "superieure" Israël omringen te inferieur acht om een Democratische staat te organiseren is hij en iedereen die hem een geschikte leider vindt, niet van een fascist te onderscheiden.
Ik wens u alle goeds
-
ChaimNimsky
- Superposter
- Peter van Velzen
- Site Admin
Meer dan 300 doden waaronder vele kinderen, weer een zooitje on-mensen geproduceerd door on-mensen die op de sloophoop terecht zijn gekomen er zal niemand om ze treuren en/of er verdrietig over zijn en dus idd iets om een feestje over te vieren. Ik hoop dat je de feestneuzen en slingers al in huis had ChaimNimsky want het wordt weer een heerlijke duivelse horlepiep dansen in de hel….. 
Ik ga nog maar eens naslaan wat ook weer de oorspronkelijke oorzaak was van de vijandigheden het begint ergens bij zoiets dergelijks als achterbaksheid en verbroken beloften van een bepaald egocentrisch volk in 1917..
Ik ga nog maar eens naslaan wat ook weer de oorspronkelijke oorzaak was van de vijandigheden het begint ergens bij zoiets dergelijks als achterbaksheid en verbroken beloften van een bepaald egocentrisch volk in 1917..
Het universum bestaat bij de gratie van bewustzijn. Zonder bewustzijn geen universum.
HierEnNu, m.b.t de oneliners: Misschien moet je het nieuws eens volgen.
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is om moverende reden evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
Stel ik had Rus geweest en zwaar pro-Poetin. Als ik dan Pravda artikelen stuur, lees jij ze dan?lost and not found yet! schreef: ↑17 mar 2025 22:22Onderbouwing is zo vaak gevraagd en er nooit gekomen! Terwijl Chaimnimsky altijd met links en onderbouwingen komt die waarschijnlijk nooit door Dikkemick gelezen worden gezien zijn reacties!
Hier beelden om vAn te smullen Chaimnimsky
https://www.nu.nl/315363/video/explosie ... anval.html
RUIM 300 doden! De vlag in huize Nimski kan uit.
Tenminste, ik neem aan dat je niet kon wachten....?
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is om moverende reden evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
Na dit jubel verhaal over het paradijselijke Israël kunnen we nu de andere kant van dat zgn paradijs ook wel even laten zien. Door de ogen van hen die door de propaganda van de staat Israël kunnen kijken wordt hee duidelijk gezien dat er schijn-democratie, die enkel geldt voor hen die niet Palestijns zijn, uit de hoge hoed wordt getoverd want in werkelijkheid regeert men vanuit apartheid en pakt men onschuldige mensen met of zonder kritiek, zonder proces op als zogenaamde staatsvijanden en zet ze gevangen ( feitelijk zijn het gegijzelden, in de heerlijke en zeer beruchte vankantieoorden van het land, wat nog maar een voorbeeldje is van het onrecht dat plaatsvind in dit paradijselijke oord. Dat…als voormalig pro-Palestijn zou jij toch kunnen weten ChaimNimsky of is dat gemakkelijk te vergeten, vanwege de indrukwekkende beelden die van de andere kant onze ogen binnen komen waar er van de martelpraktijken in die vankantieoorden en daarbuiten geen filmpjes op het internet te vinden zijn en dus niet zichtbaar wordt voor het gewone volk waardoor het een ver van mijn bed show blijft en de schijn iets gemakkelijker op gehouden kan worden naar de zgn onschuldige buitenwereld. We hebben het niet geweten….ChaimNimsky schreef: ↑17 mar 2025 18:12
Israel is een levendige democratie met vrije verkiezingen, een onafhankelijke rechtspraak en een dynamisch maatschappelijk debat, waar burgers – ongeacht afkomst, religie of politieke overtuiging – vrij hun mening kunnen uiten en demonstreren.
Persoonlijk zou ik nooit ook maar één voet willen zetten op die met bloed van mijn voorouders doordrenkte vreselijke plaats op deze aarde, dat men hier Israël noemt. Ik zou me werkelijk kapot schamen wanneer ik joods was en niet weten hoe snel ik zou moeten emigreren van die duivelse plaats, overal zou het beter wonen zijn dan op die plek waar de aarde zwart van dood, verderf en onmenselijke pijn en verdriet ademt, nooit, nooit zou ik daar willen wonen tenzij ik er een licht kon zijn.
Het universum bestaat bij de gratie van bewustzijn. Zonder bewustzijn geen universum.
Zo...
Iedereen is weer 'thuis' zogenaamd. Heel veel plat, maar een tent doet wonderen.
Dus is het moorden nu weer begonnen. Dag staakt het vuren.
Want het moet nog de Riviera van Gaza worden. Tenminste... ik neem maar aan dat dát het plan is?
Ik vraag me ook bezorgd af of de Israëlische gegijzelden dit gaan overleven.
Iedereen is weer 'thuis' zogenaamd. Heel veel plat, maar een tent doet wonderen.
Dus is het moorden nu weer begonnen. Dag staakt het vuren.
Want het moet nog de Riviera van Gaza worden. Tenminste... ik neem maar aan dat dát het plan is?
Ik vraag me ook bezorgd af of de Israëlische gegijzelden dit gaan overleven.
Laatst gewijzigd door Gerard R. op 18 mar 2025 09:31, 1 keer totaal gewijzigd.
** Wetenschap leert vooral dat 'wetenschap' frequent moeten worden bijgewerkt... **
** https://english.palinfo.com/wp-content/ ... fiya-1.jpg **
Mus, ik zie alleen maar voordelen.
https://www.nu.nl/economie/6349572/goud ... osten.html
https://www.nu.nl/economie/6349572/goud ... osten.html
Einstein/Mick
Einstein/Mick
- Peter van Velzen
- Site Admin
Israel schendt staakt het vuren met grootschalige aanval gaza meer dan 300 doden gemeld. Blijkbaar konden ze niet wachten!
Ik wens u alle goeds
- TIBERIUS CLAUDIUS
- Superposter
Ze zullen hier meer voordeel in hebben gezien.Peter van Velzen schreef: ↑18 mar 2025 10:43Israel schendt staakt het vuren met grootschalige aanval gaza meer dan 300 doden gemeld. Blijkbaar konden ze niet wachten!
Afspraken/verdragen etc. worden eenvoudig genegeerd net als de VS daar een een handje van heeft.
Dit maakt vrede met de Zionisten zo goed als onmogelijk, want als ze er voordeel in zien zullen ze ze schenden.
En als er nu meer keizers zijn geweest dan maanden, wat dan, geachte senatoren?
Einstein/Mick
Einstein/Mick
Tenminste 413 doden, melden diverse netwerken.dikkemick schreef: ↑18 mar 2025 13:04 Net eitjes zoeken, maar dan anders Nimsky:
https://www.nu.nl/315367/video/palestij ... anval.html
Knap hoor in een gebied waar alles vernield is en waar alleen maar mensen wonen, die hiervóor al het ergste hebben
meegemaakt. De menselijkheid is compleet zoek.
Weer zo'n dieptepunt in de menselijke ... tja, wat moet je het noemen..?
Kijken wat voor drogreden het deze keer wordt...
** Wetenschap leert vooral dat 'wetenschap' frequent moeten worden bijgewerkt... **