YouTube Klassieke Muziek
Moderator: Moderators
Re: YouTube Klassieke Muziek
Wanneer ik even weg wil uit de waan van de dag….
Het universum bestaat bij de gratie van bewustzijn. Zonder bewustzijn geen universum.
- ChaimNimsky
- Bevlogen
Zionist
Inderdaad prachtig!
Als we nu eens meer zouden kijken èn luisteren naar wat ons bindt in plaats van wat ons scheidt, hoe anders zou de wereld er uit zien…..
Als we nu eens meer zouden kijken èn luisteren naar wat ons bindt in plaats van wat ons scheidt, hoe anders zou de wereld er uit zien…..
🕉️ Reïncarnatie is de verbindende factor binnen het bewustzijnsproces van de mens ☯️
Dat het vrede in je hart mag brengen.
Het universum bestaat bij de gratie van bewustzijn. Zonder bewustzijn geen universum.
Dat is lastig in een wereld waar alle bewustzijnsniveau’s rondlopen en de zwakste schakel de route bepaald.
Hoe dan ook:
Deze muziek draagt me terug naar mijn thuis dat ik soms zo mis, mijn thuis waar ik weer even tot mezelf kan komen na een wilde rit op deze planeet….
Een verloren zoon van God zijn is om de dooie dood niet iets dat we lichtvaardig moeten opvatten

Dank je.
Had ik even nodig na het lezen van de laatste berichten over de oorlogen en wereldpolitiek van vandaag de dag.
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.
your welcome

Ook zo’n pareltje voor mij, modern klassiek
Light and shadow van Vangelis.
Je voelt hoe we door de modder aan het ploegen zijn, zweet langs de rug tranen in de ogen, door en door….., en dan ineens met de lichte fluit gloort er hoop boven de horizon, prachtig…
Light and shadow van Vangelis.
Je voelt hoe we door de modder aan het ploegen zijn, zweet langs de rug tranen in de ogen, door en door….., en dan ineens met de lichte fluit gloort er hoop boven de horizon, prachtig…
Zon’n behoefde aan een paar requiems in deze, wat mij betreft, verdrietige tijd
Ik begin met deze van Johan Michael Haydn

Ik begin met deze van Johan Michael Haydn
Cantiaque de Jean Racine, Op.11 (Arr. Rutter)
Wat bijzonder, Mus. Ik heb het gebruikt bij de begrafenis van mijn vader en ook bij die van mijn moeder.
Sailing on a ship to nowhere... Behaving like idiots... Silly human race.