Staat er gewoon bij hoor, met de reden!dikkemick schreef: ↑29 apr 2025 22:00 Mag ik hier vragen wie viewtopic.php?p=658903#p658903 acuut (zonder opgaaf van reden)gesloten heeft en waarom? Weet even niet waar anders ik dit kwijt kan.
Kritiek van Appelflap
Moderator: Moderators
- lost and not found yet!
- Bevlogen
Re: Kritiek van Appelflap
We will dance again!
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
-
appelfflap
- Banned
een willekeurige post van jou, gewoon ad random
bv viewtopic.php?p=625713&hilit=palestijnen#p625713
ISIS en Hamas zijn gewoon terroristische organisaties die als eerste standpunt hebben om de staat Israel te vernietigen! Dat is altijd al hun standpunt geweest! Ze hebben nooit iets anders gewild dus onderhandelen was onmogelijk! En indien het mogelijk zou zijn om de staat Israel te vernietigen gaan ze door om de rest van de wereld te onderwerpen aan hun Sharia! Dus ook jou Dikkemick! Ga je lekker thee drinken met ze? Het is een organisatie die tot op het bot uitgeroeid dient te worden! Ze hebben ook absoluut geen binding met de Palestijnen in de Gazastrook! Ze gebruiken ze als een menselijk schild voor hun eigen acties en dan verklaar jij dat Israel schuldig is aan bijkomende schade?? Dat veroorzaakt Hamas zelf hè! Opslagplaatsen voor raketten naast scholen en moskeeën! Nou, dan ben je humaan bezig, en ook nog eens voor je eigen volk!
wat jou betreft dezelfde vraag
deze post, 1 vd velen, is een duidelijke overtreding van de regels mbt racisme en discriminatie
geweldsverheerlijking, aanzetten tot haat, ontmenselijking, ... ook sneren, middels verbaal geweld, naar dikkemick
dit is een inhoudelijke kritiek op een post van een gebruiker, geen persoonlijke aanval.
ik zou graag weten wat de reden is dat men niet optreedt tegen zulke berichten, zoals voorzien in het forumreglement.
Ik ben bang dat het nu niet langer alleen kritiek van appelflap op de moderatie is. Want het is verdorie ieder keer weer wanneer ik een antwoord heb geformuleerd op een zoveelste provocerende tekst van anti-Palestijnen figuren dat er weer een slotje op dat topic komt voor ik het het kunnen posten. Maar goed ik heb ik heb het deze keer maar via pb afgehandeld en nog een andere pb uit pure frustratie m.b.t. hoe de moderatie hier met slotjes strooit alsof het niks is.
Maar goed, wat maakt het verder uit, het leven gaat door….
Ondertussen, want er lag nog wat op de plank….,
is me ook wel helder dat het waarschijnlijk geen zin heeft een discriminerende tekst uit het onderschrift van ene lost and not found yet te rapporten want ik voel aan mijn water dat dat onderschrift helemaal oké is. Of die minstens zo kwetsend voor mij als Palestijn is als een anti-semitische uitspraak als: alle joden aan het gas, wat nogal een wordt scandeert bij voetbalwedstrijden, zo heb ik begrepen, laten we dan maar even vergeten. We weten namelijk dat de ene pijn erger is dan de ander pijn. Dat we dat discriminatie noemen vergeten we dan ook maar even voor het gemak.
Dus dank aan het moderatie team door te antwoorden zonder te antwoorden op de vraag, gesteld in een topic wat alweer, wel ja, gesloten is, of het voor mij zin zou hebben zo’n tekst te rapporteren.
Een intens verdrietige mus.
Het universum bestaat bij de gratie van bewustzijn. Zonder bewustzijn geen universum.
Is er pas later bijgezet. Niet maatschappelijk relevant genoeg dacht ik eerst nog.lost and not found yet! schreef: ↑29 apr 2025 22:25Staat er gewoon bij hoor, met de reden!dikkemick schreef: ↑29 apr 2025 22:00 Mag ik hier vragen wie viewtopic.php?p=658903#p658903 acuut (zonder opgaaf van reden)gesloten heeft en waarom? Weet even niet waar anders ik dit kwijt kan.
Nu nog mijn antwoord op jouw vraag van repliek dienen Lanfy. Zou je goed staan. Het is de aanleiding tot alle slotjes nl
Anders is het misschien verstandig een taarten-bak topic te openen. Minder controverses.
Tenzij er dadels in moeten natuurlijk (maar die zal ik dan niet vermelden bij de receptuur)
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is om moverende reden evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
Ik wil de dit gemaakt zin overigens nog wat nuanceren zodat voor de goegemeente die een onderschrift als onze Lost but not found yet geen probleem vinden. Wat als Hitler, ik noem maar even een onbeduidend figuur uit de geschiedenis, ergens tussen de kristalnacht en de gaskamers had geroepen:Mus schreef: ↑30 apr 2025 00:56
Ondertussen, want er lag nog wat op de plank….,
is me ook wel helder dat het waarschijnlijk geen zin heeft een discriminerende tekst uit het onderschrift van ene lost and not found yet te rapporten want ik voel aan mijn water dat dat onderschrift helemaal oké is. Of die minstens zo kwetsend voor mij als Palestijn is als een anti-semitische uitspraak als: alle joden aan het gas, wat nogal een wordt scandeert bij voetbalwedstrijden, zo heb ik begrepen, laten we dan maar even vergeten. We weten namelijk dat de ene pijn erger is dan de ander pijn. Dat we dat discriminatie noemen vergeten we dan ook maar even voor het gemak.
Dus dank aan het moderatie team door te antwoorden zonder te antwoorden op de vraag, gesteld in een topic wat alweer, wel ja, gesloten is, of het voor mij zin zou hebben zo’n tekst te rapporteren.
Een intens verdrietige mus.
We kunnen pas vrede hebben met de joden als ze hun kinderen meer liefhebben dan dat ze ons haten! Hitler.
Wat zouden we dan gezegd hebben, behalve dat het anti-semitisch is? Zouden we daarnaast ook gezegd hebben dat het een krankzinnige uitspraak is?
Ik bedoel maar op dat niveau beschouw ik een onderschrift als dat van Lost and not found yet. Ik ben bovendien benieuwd hoe lang een anti-semiet die uitspraak dan vervolgens in zijn onderschrift zou hebben mogen voeren?
Want buiten dat ik het deze keer met iets meer drang aangeef heb ik al vaker aangegeven dat het onderschrift van Lost and not found yet discriminerend en kwetsend vind waarbij, het net als nu, angstvallig stil bleef.
Hoe zit dat? Moet je op dit forum, zoals nu, bijna letterlijk schreeuwen voor je gehoord wordt?
En hoe zit dat verder, moet op dit forum letterlijk een discriminerende uitspraak mbt een bevolkingsgroep zo draaien zodat hopenlijk, heel misschien door, andere bevolkingsgroepen begrepen gaat worden wat er in dat onderschrift gezegd wordt en hoe dat overkomt bij ons?
Wat ik overigens wel zie gebeuren is dat mus hier een reprimande gaat krijgen omdat ze een uitspraak van een of ander afschuwelijk staatshoofd, die haar naam in elk geval al geen eer aan doet - anders dan haar naam doet vermoeden is er in mijn ogen niks waardevols aan een discriminerend staatshoofd met de naam Golda - omgedraaid heeft naar een anti-semitische om iet duidelijk te maken en dat dat niet mag. Zo zie ik namelijk de kaarten bij sommigen liggen op dit forum.
Het universum bestaat bij de gratie van bewustzijn. Zonder bewustzijn geen universum.
-
appelfflap
- Banned
dan moet je het onderschrift analyseren binnen de context vd retoriek van lanfy
viewtopic.php?p=636709&hilit=gazanen#p636709
ontmenselijken, haatzaaien, polariseren, diep-racistisch, ...Dat is gewoon een regelrechte dooddoener! Israel heeft alles? Hoe dan? Inderdaad genoeg vijanden om zich heen die uit zijn op de vernietiging van de staat Israel! Het is het meest aangevallen land ter wereld! En de Palestijnen hebben niets? Ja, dat klopt! En ze hadden zoveel kunnen hebben! Indien ze de Europese en Amerikaanse gelden hadden besteed aan ontwikkeling en onderwijs had Gaza net zo welvarend kunnen zijn als Israel! Met een eigen haven en vliegveld! Maar je kunt er ook beton en cement van kopen om ondergrondse gangen aan te leggen! Maar de verblindheid door religie heeft de Gazanen gebracht waar ze nu zijn! Soms gok je verkeerd en moet je gewoon de consequenties aanvaarden! Hoe zou jij vrede proberen te maken met iemand die bewust op jouw ondergang uit is?
als zo iemand de quote van golda meir in zijn odnershcrift gebruikt is dit een schending vd forumregel E12We refuse absolutely, to be the only people in the world which consents to having its fate decided by others!
We kunnen pas vrede hebben met de Arabieren als ze hun kinderen meer liefhebben dan dat ze ons haten! Golda Meir.
de arabieren zijn niet 1 groep
de schuld wordt bij 1 groep gelegd, simplisme ten top
stellen dat arabieren hun kinderen opofferen is dezelfde haatdragende retoriek die je ook bij hierennu zag met zijn hamasjeugd
dit is pure provocatie en uiteraard in strijd met fatsoensnormen
nogmaals
dit is GEEN ad hominem op een individu,
search.php
bij gebruiker de naam invullen en dan een zoekterm (palestijn, gaza, ...)
viewtopic.php?p=638055&hilit=genocide#p638055
binnen de 30 seconden vind je dan dit.
ook dit bericht valt onder ontmenselijken, provoceren, ontmenselijken, haatzaaien, ... is wel degelijk een aanval op een medegebruiker met de suggestie dat die hamas steuntDuidelijk! Met deze post hou jij gewoon een terroristische organisatie de hand boven het hoofd! Duidelijker is het niet! Je pretendeert dat Israel een dictatuur is, maar je hebt het er niet over wat Hamas is! Inderdaad, een door de westerse landen uitgeroepen terroristische organisatie! En genocide in Gaza? Echt? Als Israel dat had willen doen dan hadden ze dat al lang gedaan hoor! Is hier ook al eerder aangegeven maar daar ga je dan bewust of onbewust weer niet op in!dikkemick schreef: ↑wo jun 12, 2024 11:22 am
Wederom een bevestiging van hetgeen ik al maanden in eigen woorden beweer. Zulks kun je lezen in dit recente nieuwsbericht.
https://www.nu.nl/midden-oostenconflict ... leegd.html
Zowel Israël als Hamas heeft aan het begin van de oorlog in de Gazastrook oorlogsmisdaden gepleegd, oordelen onderzoekers van de Verenigde Naties. Israël zou zich ook schuldig hebben gemaakt aan misdaden tegen de menselijkheid vanwege het grote aantal burgerslachtoffers.
O?! Israël werkt niet mee aan dit onderzoek staat onderaan te lezen.
Israël werkte niet mee aan het onderzoek van de COI. Het land noemt de uitkomst vooringenomen. Hamas heeft nog niet gereageerd.
Verbazingwekkend voor een land dat zoveel waarde hecht aan menselijkheid, verdragen en rechtsstaat. Heeeeeeeeeeel misschien toch mogelijk wellicht ietsepietsie te verbergen??
En zo lijkt Israël toch steeds meer op de door mij voorspelde dictatuur af te glijden. Zulks waren ook mijn eigen woorden vanuit het verleden.
Ps, zegt het feit dat Hamas niet gereageerd heeft je niets?
dit zorgt niet voor een sfeer waarbinnen discussie mogelijk is,
- Peter van Velzen
- Site Admin
dikkemick schreef: ↑29 apr 2025 22:00 Mag ik hier vragen wie viewtopic.php?p=658903#p658903 acuut (zonder opgaaf van reden)gesloten heeft en waarom? Weet even niet waar anders ik dit kwijt kan.
Nee, dat mag je niet. Je weet ongetwijfeld al lang dat het Maria was, en ze heeft duidelijk gezegd waarom, en je weet ook prima hoe je een nieuw topic kunt openen in plaats van dat van Appelfflap, te misbruiken!
Dit topic sluit ik nu ook, want daar is alles al over gezegd
Ik wens u alle goeds