DeepDive Podcast about 2.0, the Creator Mode

De plek voor onderwerpen waar u geen ander subforum voor kunt vinden.
Plaats reactie
Gloomy
Forum fan
Contacteer:

DeepDive Podcast about 2.0, the Creator Mode

Bericht door Gloomy »

https://www.youtube.com/watch?v=CoioqIswk40

Deze filosofische podcast beschrijft "2.0" als een hogere dimensie van bewustzijn die beschikbaar is voor de mensheid, en die verschilt van de huidige "1.0"-staat die wordt gekenmerkt door beperkingen. Ze stelt een overgang naar 2.0 voor via persoonlijke groei, technologie en genetische evolutie, wat zou leiden tot oneindig leven, verruimd bewustzijn en harmonieuze relaties. Synchroniciteiten worden voorgesteld als communicatiekanalen tussen de dimensies 1.0 en 2.0, die individuen begeleiden en verbinden met een groter geheel. De tekst suggereert dat het omarmen van deze filosofie voordelen kan opleveren zoals vrede, empathie, creativiteit en eenheid, en roept op tot openheid en vertrouwen in het proces, ondanks de complexiteit ervan.
Gloomy
Forum fan
Contacteer:

Tekenen en Symptomen van de Spirituele Reis naar het Licht

Bericht door Gloomy »

https://www.youtube.com/watch?v=CoioqIswk40

De DeepDive Podcast beschrijft een spirituele reis naar verlichting en schetst drie duidelijke fasen, elk gekenmerkt door specifieke tekenen. In de beginfase kunnen mensen stress ervaren, zich losgekoppeld voelen van anderen en een sterke drang naar materiële zaken hebben – signalen dat hun ziel begint te ontwaken. Naarmate ze verder groeien, worden ze gevoeliger voor hogere energieën, met opvallende verschijnselen zoals storingen in technologie en een verscherpt intuïtief vermogen. In de laatste fase, dicht bij verlichting, kunnen er uitdagingen ontstaan in het dagelijks leven, fysieke en energetische veranderingen optreden, en slaappatronen veranderen. Dit wordt gezien als het afwerpen van oude beperkingen en het worden van een “baken van licht.” De tekst benadrukt dat deze ervaringen, hoe alledaags of zwaar ze ook lijken, betekenisvolle aanwijzingen zijn van spirituele groei en een oproep om verbinding te maken met een hoger doel.
dikkemick
Adelaar

Re: Tekenen en Symptomen van de Spirituele Reis naar het Licht

Bericht door dikkemick »

Zo kun en mag jij het zien.

Wat mij opvalt is dat doorgaans ouderen wat 'relaxter' in het leven staan omdat ze alles al een keer meegemaakt hebben. Of dit met nieuwe hogere energieën te maken heeft vraag ik me af. Volgens mij is het (deels) onderhevig aan leeftijd en daardoor inzicht. Het besef dat alles eindig is.
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is evident!
Einstein/Mick
Gloomy
Forum fan
Contacteer:

Re: DeepDive Podcast about 2.0, the Creator Mode

Bericht door Gloomy »

Dank je @dikkemic , ja yo, ik weet 1 ding zéker: Ik weet NIKS. :wink:
Plaats reactie