Dr. Kent Hovind!
Moderator: Moderators
Diepdenker heeft zijn hersens verstuikt ben ik bang. 
De achtste hemel is het atheïstische inzicht dat de werkelijkheid weliswaar hard is maar wel de werkelijkheid en die is zoveel waardevoller dan alle mooie, verzachtende sprookjes bij elkaar. (Gerard)
Geleid wordt enkel hij die zichzelf niet gevonden heeft. (Rereformed)
Geleid wordt enkel hij die zichzelf niet gevonden heeft. (Rereformed)
- Gralgrathor
- Diehard
- Gralgrathor
- Diehard
En terecht. Mensen die stellen dat de lichtsnelheid 6000 jaar geleden duizenden malen groter was dan nu alleen om de schijnbare leeftijd van het waarneembare universum te kunnen verklaren horen achter slot en grendel.frans schreef:Volgens mij heeft hij ook al vast gezeten.Gralgrathor schreef:En nu hebben we Harun Jaja weer. Hoelang zou het duren voordat die wegens belastingfraude of pedofilie of iets dergelijks wordt opgepakt?
If I want to manufacture biological weapons with my copy of iTunes, I will, fascists. Ditch this bullshit. -- Maddox
-
Atheist_1984
- Ervaren pen
Een hogere inteligentie is altijd nog veeeeeeeeeeeel complexer als alles bij elkaar wat in dit universum bestaat. De kans dat hij ontstaat is nog veeeeeeeeeel kleiner.Diepdenker schreef: Uit dode materie. Een ontwikkeling 'omhoog' dus.
Dat is nu juist de kern van de zaak.
Alles onder de zon is aan bederf onderhevig. Het ontstaan van leven uit dode materie, zonder bemoeienis van een Intelligentie, is onverklaarbaar en onlogisch.
Exodus 12
[29] Midden in de nacht doodde de HEER alle eerstgeborenen in Egypte, van de eerstgeborene van de farao, zijn troonopvolger, tot de eerstgeborene van de gevangene, en ook al het eerstgeboren vee.
[29] Midden in de nacht doodde de HEER alle eerstgeborenen in Egypte, van de eerstgeborene van de farao, zijn troonopvolger, tot de eerstgeborene van de gevangene, en ook al het eerstgeboren vee.
- Gralgrathor
- Diehard
Wat hij bedoelt is dat alles altijd vervalt. Het is dus feitelijk onmogelijk om een huis te bouwen, of een kindje te maken: dat kan niet, aangezien alles continu degradeert.Atheist_1984 schreef:Een hogere inteligentie is altijd nog veeeeeeeeeeeel complexer als alles bij elkaar wat in dit universum bestaat. De kans dat hij ontstaat is nog veeeeeeeeeel kleiner.Diepdenker schreef: Uit dode materie. Een ontwikkeling 'omhoog' dus.
Dat is nu juist de kern van de zaak.
Alles onder de zon is aan bederf onderhevig. Het ontstaan van leven uit dode materie, zonder bemoeienis van een Intelligentie, is onverklaarbaar en onlogisch.
If I want to manufacture biological weapons with my copy of iTunes, I will, fascists. Ditch this bullshit. -- Maddox
- Socratoteles
- Diehard
Gralgrathor schreef: Wat hij bedoelt is dat alles altijd vervalt. Het is dus feitelijk onmogelijk om een huis te bouwen, of een kindje te maken: dat kan niet, aangezien alles continu degradeert.
Huizen en kinderen zijn geen goed voorbeeld. De creationist zal zeggen: zie je wel, bij de bouw van huizen en kinderen is zijn intelligente wezens betrokken!Het ontstaan van leven uit dode materie, zonder bemoeienis van een Intelligentie, is onverklaarbaar en onlogisch.
-
Atheist_1984
- Ervaren pen
LOLGralgrathor schreef:Wat hij bedoelt is dat alles altijd vervalt. Het is dus feitelijk onmogelijk om een huis te bouwen, of een kindje te maken: dat kan niet, aangezien alles continu degradeert.
Exodus 12
- Gralgrathor
- Diehard
Yes, I know. Slechte poging, goedkope humor. Maar wat ik bedoel zal duidelijk zijn: ik heb even geen zin om de wetten der thermodynamica uit te gaan leggenSocratoteles schreef:Gralgrathor schreef: Wat hij bedoelt is dat alles altijd vervalt. Het is dus feitelijk onmogelijk om een huis te bouwen, of een kindje te maken: dat kan niet, aangezien alles continu degradeert.Huizen en kinderen zijn geen goed voorbeeld. De creationist zal zeggen: zie je wel, bij de bouw van huizen en kinderen is zijn intelligente wezens betrokken!Het ontstaan van leven uit dode materie, zonder bemoeienis van een Intelligentie, is onverklaarbaar en onlogisch.
- Socratoteles
- Diehard
- Gralgrathor
- Diehard
Wat vreemd is, aangezien het merendeel van dergelijke argumenten wordt ontkracht op creationistische websites!.Socratoteles schreef:Ik vond het wel grappigBlij te vernemen dat je het ook zo bedoelde.
Ik ken genoeg creationisten die echt met zulke argumenten aan komen
Oftewel, zelfs de intelligentere creationisten hebben door dat ze bepaalde argumenten niet kunnen hanteren zonder het risico te lopen door niemand serieus meer genomen te kunnen worden. Voorzover het al mogelijk is om een geloof dat zich voordoet als wetenschap serieus te nemen.
tja er zijn zo enorm veel opvattingen van het creationisme dat ze er volgens mij zelf niet meer aan uitkunnen... sommigen van de creationisten beginnen dus blijkbaar in te zien dat Hovind een toch wel redelijk belachelijk standpunt inneemt.
Harun Jahja lijkt me gevaarlijk, net als alle anderen die beweren dat darwinisme de oorzaak is geweest van communisme, nazisme etc...
Harun Jahja lijkt me gevaarlijk, net als alle anderen die beweren dat darwinisme de oorzaak is geweest van communisme, nazisme etc...
eerst was er niets... en toen ontplofte ook dat nog...
-
Darktoughts
Re: Dr. Kent Hovind!
Als het allemaal leugens zijn en onzin,
waarom heb niemand nog die half miloen dollar opgehaald?Die je krijg als je met ander bewijs komt.
en waarom wint hij dan al ze debatten als ik vragen mag?
ik ben erg nieuwsgierig.
waarom heb niemand nog die half miloen dollar opgehaald?Die je krijg als je met ander bewijs komt.
en waarom wint hij dan al ze debatten als ik vragen mag?
ik ben erg nieuwsgierig.
Re: Dr. Kent Hovind!
Probeer hier eens:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kent_Hovind
Paragraaf Geldprijs voor bewijs van evolutie.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kent_Hovind
Paragraaf Geldprijs voor bewijs van evolutie.
Ik geloof niet. In Spanje slaan alle 22 spelers een kruisje voordat ze het veld opkomen, als het werkt, zal het dus altijd een gelijkspel worden.
Johan Cruijff
Johan Cruijff