Peter is gevallen en gewond
Moderator: Moderators
- Peter van Velzen
- Site Admin
Peter is gevallen en gewond
Vooral mijn trots is ernstig gekwetst, maar ook heb ik flink schrammen opgelopen en een pijnlijk spier. Ik doe daarom al enkel dagen vrijwel niets op het forum, noch op facebook. Ik had een absurde aanval van festinatie (ik wist nog niet eens dat het woord bestond) en begon steeds sneller te lopen in een poging niet om te vallen, Uiteindelijk viel ik dus veel harder. Vandaag voel ik me weer tot iets in staat. Dus dat is vooruitgang. Er wordt goed voor me gezorgd dus ik ben - denk ik - snel weer actief.
Ik wens u alle goeds
-
ChaimNimsky
- Superposter
Re: Peter is gevallen en gewond
beterschap. Ik wens u alle goeds.Peter van Velzen schreef: ↑03 jun 2025 01:59 Vooral mijn trots is ernstig gekwetst, maar ook heb ik flink schrammen opgelopen en een pijnlijk spier. Ik doe daarom al enkel dagen vrijwel niets op het forum, noch op facebook. Ik had een absurde aanval van festinatie (ik wist nog niet eens dat het woord bestond) en begon steeds sneller te lopen in een poging niet om te vallen, Uiteindelijk viel ik dus veel harder. Vandaag voel ik me weer tot iets in staat. Dus dat is vooruitgang. Er wordt goed voor me gezorgd dus ik ben - denk ik - snel weer actief.
Zionist
Alle sterkte en een spoedig herstel Peter! Gelukkig geen breuk(en)?
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
Sterkte en dat je weer snel op de been bent
Zo moet ge dat zien, we worden geboren en we gaan dood, daar tussendoor begaan we stommiteiten (hoofdinspecteur van In, Aspe)
- Peter van Velzen
- Site Admin
Dank jullie wel, ter been ben ik al weer, alleen nog enigszins onthand,
Ik wens u alle goeds
Hallo Peter,
Ik herken dat van toen mijn vader nog leefde. Die had daar ook last van. Het is een lastige aandoening die vaak voor frustaties zorgt. Veel sterkte en spoedig herstel.
Ik herken dat van toen mijn vader nog leefde. Die had daar ook last van. Het is een lastige aandoening die vaak voor frustaties zorgt. Veel sterkte en spoedig herstel.
Al mijn hier gebrachte meningen, zijn voor herziening vatbaar.
De illusie het verleden te begrijpen, voedt de illusie dat de toekomst voorspelbaar en beheersbaar is -- naar Daniël Kahneman
De illusie het verleden te begrijpen, voedt de illusie dat de toekomst voorspelbaar en beheersbaar is -- naar Daniël Kahneman
Gelukkig gaat het weer een beetje.Peter van Velzen schreef: ↑03 jun 2025 01:59 Vooral mijn trots is ernstig gekwetst, maar ook heb ik flink schrammen opgelopen en een pijnlijk spier. Ik doe daarom al enkel dagen vrijwel niets op het forum, noch op facebook. Ik had een absurde aanval van festinatie (ik wist nog niet eens dat het woord bestond) en begon steeds sneller te lopen in een poging niet om te vallen, Uiteindelijk viel ik dus veel harder. Vandaag voel ik me weer tot iets in staat. Dus dat is vooruitgang. Er wordt goed voor me gezorgd dus ik ben - denk ik - snel weer actief.
Val je vaker?
Ik zocht het woord festinatie op.
Ik kende het woord niet, maar wel het verschijnsel als één van de symptomen van Parkinson.
Ik vond nogal wat hits.
- Festinatie is een loopprobleem. Als u last heeft van festinatie, loopt u steeds sneller en met steeds kleinere passen.
De meeste zul je wel kennen, misschien ook deze pagina.
Voor mij was er wel nieuws, vooral over de medicatie.
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.
Peter,
Mijn ouwemannendevies ook voor jou:
Opgewekt bergafwaarts, maar wel voorzichtig!
Roeland
Mijn ouwemannendevies ook voor jou:
Opgewekt bergafwaarts, maar wel voorzichtig!
Roeland
Begrip is een waan met een warm gevoel. Dus Mijdt Spijt.
Beterschap peter!
Antisemitische uitingen stoppen helpt bestrijding antisemitisme.
.Ik vind jou zelf verantwoordelijk voor jouw interpretatie.
De meeste mensen 'weten' dat God bestaat: God bestaat niet!
.Ik vind jou zelf verantwoordelijk voor jouw interpretatie.
De meeste mensen 'weten' dat God bestaat: God bestaat niet!
- lost and not found yet!
- Bevlogen
Van mij ook beterschap gewenst Peter.
We will dance again!
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
- TIBERIUS CLAUDIUS
- Superposter
BeterschapPeter van Velzen schreef: ↑03 jun 2025 01:59 Vooral mijn trots is ernstig gekwetst, maar ook heb ik flink schrammen opgelopen en een pijnlijk spier. Ik doe daarom al enkel dagen vrijwel niets op het forum, noch op facebook. Ik had een absurde aanval van festinatie (ik wist nog niet eens dat het woord bestond) en begon steeds sneller te lopen in een poging niet om te vallen, Uiteindelijk viel ik dus veel harder. Vandaag voel ik me weer tot iets in staat. Dus dat is vooruitgang. Er wordt goed voor me gezorgd dus ik ben - denk ik - snel weer actief.
PS.
Dat woord hoor ik nu ook voor het eerst.
En als er nu meer keizers zijn geweest dan maanden, wat dan, geachte senatoren?
Sterkte en een goed herstel toegewenst, Peter.Peter van Velzen schreef: ↑03 jun 2025 01:59 Vooral mijn trots is ernstig gekwetst, maar ook heb ik flink schrammen opgelopen en een pijnlijk spier. Ik doe daarom al enkel dagen vrijwel niets op het forum, noch op facebook. Ik had een absurde aanval van festinatie (ik wist nog niet eens dat het woord bestond) en begon steeds sneller te lopen in een poging niet om te vallen, Uiteindelijk viel ik dus veel harder. Vandaag voel ik me weer tot iets in staat. Dus dat is vooruitgang. Er wordt goed voor me gezorgd dus ik ben - denk ik - snel weer actief.
Klopt het dat je trots gekwetst is omdat je je lichaam helaas niet onder controle kon krijgen?
🕉️ Reïncarnatie is de verbindende factor binnen het bewustzijnsproces van de mens ☯️
Zó kwetsbaar is de mens, Peter. (Ik ga niet onmiddellijk naar het MO of Kiev nu..)
Rustig herstellen. Het allerbeste!
Rustig herstellen. Het allerbeste!
** Heb engelen-geduld, begrip en compassie en wanhoop(t) niet **
- chromis
- IT Tech. & Moderator
Beterschap! Ik hoop dat je er snel weer boven op bent.
“But Marge, what if we chose the wrong religion? Each week we just make God madder and madder.” - Homer Simpson.
Sterkte!
ook nog nooit van dat woord gehoord trouwens, zo leer je elke dag iets bij
ook nog nooit van dat woord gehoord trouwens, zo leer je elke dag iets bij