Dit hoort in Feedback

Hierin worden grove overtredingen geplaatst waar de beheerders van https://www.freethinker.nl" uitdrukkelijk afstand van nemen.

Moderator: Moderators

Gesloten
HierEnNu
Superposter

Dit hoort in Feedback

Bericht door HierEnNu »

Peter van Velzen schreef: 04 jun 2025 14:35
HierEnNu schreef: 04 jun 2025 00:18
Gerard R. schreef: 03 jun 2025 22:50:scissors:
Ik gebruik het ook wel. Maar ik probeer dat bewust.
zo weinig mogelijk te doen, wat wel lukt.
Maar dat is niet meer de moniale praktijk...
Moniale praktijk? Gebruiken slotzusters te vaak AI? :wink:

Wie of wat dwingt jou internet te gebruiken? Zo weinig mogelijk is niets mee doen!

Als je dan toch de mondiale praktijk van energie verbruik omlaag wilt brengen dan heb ik een hint voor je: zulk soort berichten achterwege laten! Of viel jouw bericht onder beslist noodzakelijk?
En mijn reactie veroorzaakt het mondiale overmatige gebuik dat een ware ramp kan worden?
Was jou reactie beslist noodzakelijk?
Het lijkt me van niet.
Wat gij niet wilt wat U geschied, pest daar ook een andere niet mee!
Ik kan deze modinfo niet plaatsen, is het de bedoeling dat ik daar hier op reageer of moet dat juist in feedback? Je stel een vraag, geeft zelf antwoord en besluit met de insinuatie dat ik iemand pestte, sorry, maar zo kan ik er niets mee.
Antisemitische uitingen stoppen helpt bestrijding antisemitisme.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Bobby Kennedy:
. . ."Some men see things as they are, and ask why?
I dream of things that never were, and ask why not?"
.
dikkemick
Adelaar

Re: De opmars van kunstmatige intelligentie

Bericht door dikkemick »

HierEnNu schreef: 04 jun 2025 15:13
Peter van Velzen schreef: 04 jun 2025 14:35
HierEnNu schreef: 04 jun 2025 00:18

Moniale praktijk? Gebruiken slotzusters te vaak AI? :wink:

Wie of wat dwingt jou internet te gebruiken? Zo weinig mogelijk is niets mee doen!

Als je dan toch de mondiale praktijk van energie verbruik omlaag wilt brengen dan heb ik een hint voor je: zulk soort berichten achterwege laten! Of viel jouw bericht onder beslist noodzakelijk?
En mijn reactie veroorzaakt het mondiale overmatige gebuik dat een ware ramp kan worden?
Was jou reactie beslist noodzakelijk?
Het lijkt me van niet.
Wat gij niet wilt wat U geschied, pest daar ook een andere niet mee!
Ik kan deze modinfo niet plaatsen, is het de bedoeling dat ik daar hier op reageer of moet dat juist in feedback? Je stel een vraag, geeft zelf antwoord en besluit met de insinuatie dat ik iemand pestte, sorry, maar zo kan ik er niets mee.
#-o Vraag het AI
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is om moverende reden evident!
Einstein/Mick
Gesloten