Het is duidelijk dat je het door mij geplaatste filmpje ( viewtopic.php?p=666290#p666290 ) niet hebt bekeken ChaimNimksy. Dit hele verhaaltje waar je hier mee komt wordt daarin onderuit gehaald, met fysieke brieven als bewijs, voorgelezen door de interviewers.ChaimNimsky schreef: ↑05 aug 2025 00:54 Volgens de Gaza Humanitarian Foundation werd Aguilar ontslagen wegens wangedrag en beweerde hij later dat hij vrijwillig was vertrokken. Na zijn ontslag heeft hij geprobeerd opnieuw in dienst te komen, maar toen dit niet lukte, heeft hij gedreigd met vergelding. De GHF heeft tevens bewijs gepresenteerd, waaronder tekstberichten, die deze beweringen ondersteunen. Daarnaast wordt Aguilar beschuldigd van het vervalsen van een memo dat hij beweerde op 28 mei te hebben verzonden, maar volgens metadata was dit pas op 21 juni, nadat hij was ontslagen. De GHF deelde ook getuigenissen van medewerkers die zijn beweringen tegenspreken (Bron).
Het is overigens een bekende taktiek om klokkenluiders op allerlei onfrisse wijzen door het slijk te halen zodat wat ze zeggen ongeloofwaardig wordt.
Jou filmpje bekijkend wordt de ene ongeloofwaardigheid op de andere gestapeld en is het duidelijk dat het hier om propaganda van de genocidale entiteit die zich Israël noemt gaat en door de internationale gemeenschap al als een grove een leugen is ontmaskert.
Maar goed we begrijpen het wel: alles is geoorloofd om je vast te kunnen blijven houden aan de strohalmen van een paradijselijke fantasie gebouwd op de lijken van onschuldige volk, mijn volk. Echt iets om trots op te zijn
Overigens wanneer die terreurstaat waar jij zo trots op bent alle inwoners in Gaza heeft afgemaakt, van moord kunnen we inmiddels allang niet meer spreken, en ze kunnen beginnen met het schoon buldozeren van dat streepje land, wat gaan ze dan doen met de massagraven en de lichamelijke overschotten die overal wijd verspreid nog onder het puin liggen? Wordt daar net zo respectloos mee omgegaan als met ons de levenden, beesten/ongedierte noemen jullie ons geloof ik? En wanneer worden er internationale onafhankelijke journalisten toegelaten in Gaza? Pas op het moment dat de genocidale entiteit die zich Israël noemt zich heeft ontdaan van het bewijs van hun gruwelijke daden? Wat denk jij? Ze kunnen ons niet eeuwig buiten de deur van jullie paradijs houden of wel, denk je?