Welkom!
Ik ben min of meer ook (lang geleden) vanuit "de sceptische hoek" binnengewaad en ik heb ook een flink pak Skepters

Moderator: Moderators
Je bedoelt waarschijnlijk dat je met Poetin en zijn kliek niets te maken wilt hebben (net als ik). Dictators zijn mensen die macht willen. De communistische of nationalistische motivatie is iets dat ze GEKOZEN hebben om dat te verwezenlijken. Helaas, heeft men wel met zo'n dictator te maken en kan men die daarom niet zomaar negeren.
Ja, dat heb je goed. Zolang Rusland de cultuur van corruptie aan de top heeft en zulke dictators als Poetin blijft kweken wil ik niets met de cultuur of de dictators te maken hebben.Peter van Velzen schreef: ↑25 aug 2025 03:19Je bedoelt waarschijnlijk dat je met Poetin en zijn kliek niets te maken wilt hebben (net als ik). Dictators zijn mensen die macht willen. De communistische of nationalistische motivatie is iets dat ze GEKOZEN hebben om dat te verwezenlijken. Helaas, heeft men wel met zo'n dictator te maken en kan men die daarom niet zomaar negeren.
Soms blijven ze een tijdje in het plastic zitten, maar vroeg of laat lees ik ze wel.
volg je ook de skepsis podcast?chromis schreef: ↑02 sep 2025 11:41 Ondertussen is de nieuwe skepter ook bij mij gearriveerd (een week later, wellicht worden ze gestuurd in batches),
Op blz. 20 staat een leuk artikeltje over de verzameling van Heeck!
Haha, ja... en het kern-energie artikel zal vast wel wat gemoederen los maken: dat is zo'n onderwerp waar vermoedelijk niet echt consensus over zal zijn (in tegenstelling tot de klassieke onderwerpen van weleer/vroeger, b.v. over Jomanda of het bestaan van telepathie).![]()
Is dat het artikel wat je wellicht wilde bespreken?
Mogelijk is heb de meest recente podcast nog niet beluisterd. Heb onlangs wel iemand op Linkedin geattendeerd op her rare apparaten museum, toen een bioresonantie-kwakzalver op het rechte pad geholpen moest worden. Niet dat dit helpt net zo min al meerdere uitnodigingen die ik aan zwamcoaches, zelfbenoemde experts en alterneuten deed om op FT eens inhoudelijk de discussie aan te gaan. Op Linkedin doet men op dit vlak niet aan moderatie dus het lijkt daar of een hele inrichting op onbegeleid verlof is
Ik ben naar de volgens mij laatste podcast gaan luisteren. Ik ben het er mee eens dat er wel wat verder mag gegaan worden dan enkel wat laag hangend fruit van medische kwakzalverij.doctorwho schreef: ↑06 sep 2025 15:35Mogelijk is heb de meest recente podcast nog niet beluisterd. Heb onlangs wel iemand op Linkedin geattendeerd op her rare apparaten museum, toen een bioresonantie-kwakzalver op het rechte pad geholpen moest worden. Niet dat dit helpt net zo min al meerdere uitnodigingen die ik aan zwamcoaches, zelfbenoemde experts en alterneuten deed om op FT eens inhoudelijk de discussie aan te gaan. Op Linkedin doet men op dit vlak niet aan moderatie dus het lijkt daar of een hele inrichting op onbegeleid verlof is
NB de podcast kan je op spotify of een ander podcast-app volgen
Eens het gaat er nogal gezapig aan toe. Ik ben meer voorstander van de "met gestrekt been" benadering