Ik zie teveel video's over Donald T.
Moderator: Moderators
- Peter van Velzen
- Site Admin
Ik zie teveel video's over Donald T.
Op de homepage van Youtube valt het nog mee; Slechts 15 video's waar in de thumbnail de Donald wordt afgebeeld.
Maar op mijn abonnementen pagina zijn het er meer dan 200 in de laatste vier weken.
Allemaal geproduceerd door slechts 3 kanalen
97 X: Brian Tyler Cohen
73 X: Jesse Dollemore
43 x: TYT
Het komt mij voor dat deze verklaarde tegenstanders van de Donald erg veel aandacht aan hen besteden.
Ik kijk er derhalve nog amper naar. Ik heb er mijn buik inmiddels vol van.
Dus zeg ik deze abonnementen vooralsnog maar op. Misschien dat de indigestie dan minder wordt.
Maar op mijn abonnementen pagina zijn het er meer dan 200 in de laatste vier weken.
Het komt mij voor dat deze verklaarde tegenstanders van de Donald erg veel aandacht aan hen besteden.
Dus zeg ik deze abonnementen vooralsnog maar op. Misschien dat de indigestie dan minder wordt.
Ik wens u alle goeds
- TIBERIUS CLAUDIUS
- Superposter
Re: Ik zie teveel video's over Donald T.
Trump is een duidelijk een obsessie voor ze geworden.Peter van Velzen schreef: ↑30 aug 2025 08:59 Op de homepage van Youtube valt het nog mee; Slechts 15 video's waar in de thumbnail de Donald wordt afgebeeld.
Ze zijn meer met Trump bezig dan zijn aanhangers.
En als er nu meer keizers zijn geweest dan maanden, wat dan, geachte senatoren?
Weet je dat ik wat je schrijft al heel lang vind? Neem bv. linksig CNN: al jaren loopt het kanaaltje over van Trump. Oneindig...TIBERIUS CLAUDIUS schreef: ↑30 aug 2025 09:40Trump is een duidelijk een obsessie voor ze geworden.Peter van Velzen schreef: ↑30 aug 2025 08:59 Op de homepage van Youtube valt het nog mee; Slechts 15 video's waar in de thumbnail de Donald wordt afgebeeld.
En nou is een regel in de reclamewereld, dat je wint als je maar genoeg wordt genoemd of gezien wordt enz.. of dat nou in goede zin of in verkeerde is. En ik ben ervan overtuigd dat dat hiermee ook voor een deel zo is geweest. Ik heb dat nooit gesnapt en je wordt er doodmoe van.
** Sommige geesten zijn als beton, goed gemengd en uitgehard.. **
- Peter van Velzen
- Site Admin
De Baas van TYT (Cenk Uygur) heeft zelf al vaak beweert dat CNN Trump alleen maar heeft geholpen. Maar zijn eigen kanaal doet nauwelijks anders. De kans dat mensen die naar TYT kijken op Trump gaan stemmen is weliswaar veel kleiner dan bij CNN kijkers, maar het is duidelijk dat ze velen geobsedeerd zijn door de man. Ik ben hem echter zat, Hopelijk zijn de Amerikaanse kiezers zijn trouwe dienaren (vrijwel alle Republikeinse volksvertegenwoordigers) volgend jaar óók zat.Gerard R. schreef: ↑30 aug 2025 21:43Weet je dat ik wat je schrijft al heel lang vind? Neem bv. linksig CNN: al jaren loopt het kanaaltje over van Trump. Oneindig...TIBERIUS CLAUDIUS schreef: ↑30 aug 2025 09:40Trump is een duidelijk een obsessie voor ze geworden.Peter van Velzen schreef: ↑30 aug 2025 08:59 Op de homepage van Youtube valt het nog mee; Slechts 15 video's waar in de thumbnail de Donald wordt afgebeeld.
En nou is een regel in de reclamewereld, dat je wint als je maar genoeg wordt genoemd of gezien wordt enz.. of dat nou in goede zin of in verkeerde is. En ik ben ervan overtuigd dat dat hiermee ook voor een deel zo is geweest. Ik heb dat nooit gesnapt en je wordt er doodmoe van.
Ik wens u alle goeds
Overigens domineert Trump het nieuws. Er gaat geen dag voorbij dat er niet een mening of decreet van hem voorbij komt in de reguliere nieuwskanalen.
Zo moet ge dat zien, we worden geboren en we gaan dood, daar tussendoor begaan we stommiteiten (hoofdinspecteur van In, Aspe)
Ja, hij helpt zichzelf.
** Sommige geesten zijn als beton, goed gemengd en uitgehard.. **
- chromis
- IT Tech. & Moderator
Als je Youtube gebruikt via een account (en dus bent ingelogd) dan bepaalt het algoritme dus (op basis van jouw kijk-geschiedenis e.d.) wat je voorgeschoteld krijgt in die feed. Hier heb je echter ook enige invloed op.
n.b. ik gebruik de Engelse interface, ik gebruik daarom de Engelse en niet de Nederlandse termen,
Als je ten eerste een “bah, daar hoef ik niet nog meer van!”-gevoel hebt gekregen van iets wat je hebt gekeken, ga dan naar "history" (in het menu rechts) en haal (met het kruisje binnen de clip) de clip uit je history-lijst. Overigens is die history-lijst ook een "positie bijhou-lijst" (je kunt er eventueel ook clips terugvinden waarbij de rode "progress-bar" nog niet helemaal rood is): hier zal het algoritme ook gebruik van kunnen maken. Als je zo'n clip uit je history verwijdert dan zie je de clip misschien wel weer terug op je feed, maar dan zonder progress-bar.
Als je ten tweede iets wil kijken waar je van te voren al weet dat het voor jou feed-vervuilend zal werken, overweeg dan de z.g. "incognito-mode" van je browser: dan kijk je de video buiten jouw account om.
Je kunt ten derde ook per video (in de feed) via het menuutje (te bereiken via drie verticale puntjes per video) kiezen voor "Not interested" of ook "Don't recommend this channel". Als het systeem vraagt om een reden dan hoef je niet te antwoorden. Zo kan je de feed expliciet cureren. Soms kost dat enige moeite, maar het wordt makkelijker als je tevens ook je "history" probeert te reviseren.
n.b. ik gebruik de Engelse interface, ik gebruik daarom de Engelse en niet de Nederlandse termen,
Als je ten eerste een “bah, daar hoef ik niet nog meer van!”-gevoel hebt gekregen van iets wat je hebt gekeken, ga dan naar "history" (in het menu rechts) en haal (met het kruisje binnen de clip) de clip uit je history-lijst. Overigens is die history-lijst ook een "positie bijhou-lijst" (je kunt er eventueel ook clips terugvinden waarbij de rode "progress-bar" nog niet helemaal rood is): hier zal het algoritme ook gebruik van kunnen maken. Als je zo'n clip uit je history verwijdert dan zie je de clip misschien wel weer terug op je feed, maar dan zonder progress-bar.
Als je ten tweede iets wil kijken waar je van te voren al weet dat het voor jou feed-vervuilend zal werken, overweeg dan de z.g. "incognito-mode" van je browser: dan kijk je de video buiten jouw account om.
Je kunt ten derde ook per video (in de feed) via het menuutje (te bereiken via drie verticale puntjes per video) kiezen voor "Not interested" of ook "Don't recommend this channel". Als het systeem vraagt om een reden dan hoef je niet te antwoorden. Zo kan je de feed expliciet cureren. Soms kost dat enige moeite, maar het wordt makkelijker als je tevens ook je "history" probeert te reviseren.
“But Marge, what if we chose the wrong religion? Each week we just make God madder and madder.” - Homer Simpson.