Nieuwe ontwikkelingen in het Midden Oosten

Actueel nieuws uit binnen en buitenland.

Moderator: Moderators

ChaimNimsky
Superposter

Re: Nieuwe ontwikkelingen in het Midden Oosten

Bericht door ChaimNimsky »

Hamas is inderdaad lekker bezig met die Gazaanse burgers zeg. Heb er nog geen pro-Palestijn over horen klagen. Indien Hamas ze martelt en doelgericht in de straten neerschiet, kraait er geen haan naar. Ik ook niet trouwens.

De gijzelaars zijn vrij en Israel heeft alle oorlogsdoelen gehaald. Daar dans en drink ik op: 'Am Jisra'el chai! ♪ ♫ ♩ ♬
Zionist
holog
Bevlogen

Bericht door holog »

No due process for Hamasniks in the West?

If "pro-Palestine" imbeciles are going to justify Hamas's execution of Gazans by simply labeling anyone the terrorists kill as an "Israeli collaborator," then by the same logic, Western governments have every right to deport, imprison, and de-naturalize these activists by simply calling them "Hamas collaborators" and terror enthusiasts, which is actually often the truth and the case?

This cult deserves a taste of its own medicine, especially because the cultists regularly scream about the need to destroy the West.
The decel mindset is the most destructive force imaginable. It infects its host and convinces it to slowly die.
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

ChaimNimsky schreef: 14 okt 2025 22:35 Hamas is inderdaad lekker bezig met die Gazaanse burgers zeg. Heb er nog geen pro-Palestijn over horen klagen. Indien Hamas ze martelt en doelgericht in de straten neerschiet, kraait er geen haan naar. Ik ook niet trouwens.

De gijzelaars zijn vrij en Israel heeft alle oorlogsdoelen gehaald. Daar dans en drink ik op: 'Am Jisra'el chai! ♪ ♫ ♩ ♬
Daar heb ik me dus wel over beklaagd. Lezen!

En dat jij je niets aantrekt van dit leed, mag de afgelopen jaren pijnlijk duidelijk naar voren zijn gekomen.
Palestijns leed is geen leed. Een ieder geval een te negeren leed. Of een leed om je over te vermaken op Sderot Cinema.

En dat maakt ons zo verschillend!

Waar jij van kan genieten, walg ik van:
De getuigenissen 'onthullen een systematisch beleid van mishandeling en marteling van alle Palestijnse gevangenen', aldus B'tselem. 'Dit omvat frequente gevallen van ernstig, willekeurig geweld; seksueel misbruik; vernedering; uithongering; onhygiënische omstandigheden; slaapgebrek; verbod op religieuze erediensten; inbeslagname van persoonlijke bezittingen; ontzeggen van adequate medische behandeling.'

Verergerd sinds 7 oktober.

Een kwalijke rol is in het rapport weggelegd voor de extreemrechtse minister van Nationale Veiligheid, Itamar Ben-Gvir, die altijd al 'openlijk een beleid van vernedering van Palestijnse gevangenen' voorstond. Daarvoor kreeg hij alle kans na de terreuraanval van Hamas, die de Israëlische samenleving 'diep heeft getraumatiseerd en bij velen wraakzucht heeft opgeroepen'. Een geschenk voor Ben-Gvir en zijn 'racistische ideologie'.
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is om moverende reden evident!
Einstein/Mick
Bonjour
Moderator

Bericht door Bonjour »

ChaimNimsky schreef: 14 okt 2025 22:35 Hamas is inderdaad lekker bezig met die Gazaanse burgers zeg. Heb er nog geen pro-Palestijn over horen klagen. Indien Hamas ze martelt en doelgericht in de straten neerschiet, kraait er geen haan naar. Ik ook niet trouwens.

Ten eerste is Hams er nog steeds en de vernietiging was een oorlogsdoel.

Ten tweede is je bericht niet erg genuanceerd. Het blijkt dat er een aantal gewapende groepen zijn. Daar heb ik al eens eerder van gehoord en die bleken gelieerd aan Israël.

Des te meer reden Hamas niet compleet te ontwapenen.

Dit haal ik uit de Volkskrant van vandaag:
Verdeel-en-heers

In hoeverre de Dughmush nu gesteund worden door Israël, is onduidelijk. Bekend is wel dat Israël sinds de jaren tachtig een beleid van verdeel-en-heers voert, onder meer door samen te werken met criminele clans. Meest beruchte voorbeeld is de militie van Yasser Abu Shabab, een veroordeelde drugscrimineel. Zijn groep, geschat op tweehonderd man, is actief rond de zuidelijke stad Rafah en geniet de openlijke steun van Israël. ‘Wat is daar mis mee?’, blufte de Israëlische premier Benjamin Netanyahu. ‘Het redt de levens van onze soldaten.’
https://www.volkskrant.nl/buitenland/ha ... ~be41193e/
Israëlisch politiek is de splijtzwam van de wereld.
Mus
Diehard

Bericht door Mus »

lost and not found yet! schreef: 14 okt 2025 22:12
Ps, maar laat Hamas hun mede Gazanen zonder proces maar standrechtelijk executeren! Ben je Gazaan, zeg je iets verkeerd, wordt je fucking vermoord! Dat maakt een Arabier of moslim in Israël nooit mee! Raar toch? Je kunt in dit geval nog beter het IDF tegen je hebben dan Hamas! Stammenoorlogen, daar komt nooit een eind aan!
Ps: Je beseft toch hopelijk wel hoe lachwekkend de dik gemaakte zin van jouw pen over komt in de ogen van Palestijnen?

Nu, ik ben bang van niet. Ik ben zelfs bang dat je zo vergiftigd bent door de terroristische zionistische propaganda in Palestina dat je heel oprecht en serieus meent dat het je de waarheid hier verkondigt.

Nu, ik doe een gooi, na ruim meer dan 80 jaar, uitermate kwaadaardig zionistisch terroristische kwaadsprekerij, marteling, moord en doodslag, en zo meer van die zaken….. weten Palestijnen echt wel beter dan dat

Maar, nee hoor. Je hebt helemaal gelijk dat Palestijnen het niet meemaken dat ze door de terroristische zionistische bezettende entiteit zonder vorm van proces standrechtelijk langzaam worden dood gemarteld - let vooral op het woord ‘langzaam’ - in de altijd zonnige vakantie-oorden speciaal voor Palestijnen gebouwd.

Sorry, ik moet heel even heel vreselijk hard 😂😂😂😂😂 🤯

En verder, lost and nog found yet, maak je, in je haast om weg te komen van de ontmaskering - in de ontkenning blijvend - van het pure kwaad dat zich binnen de zionistische terroristische beweging beweegt, gebruik van iets wat we ook wel deflexie noemen, het altijd weer handige excuus van Hamas, waarvan iedereen hier wel zo’n beetje weet dat Hamas niemands vriend hier is.
Daarom ben ik bereid je te vertellen dat het Hamas-excuus - het excuus waarmee je voortdurend de mensen die tegen de misdaden tegen de menselijkheid van de zionistische terroristen, en hun aanhang, tegen de Palestijnen, om de oren slaat - volstrekt inefficiënt is geworden, om niet te zeggen; lachwekkend, sterker nog, het is lachwekkend. De gewone mensen, burgers - en je weet dat vast nog niet, vanwege de kop in het zand taktiek - trappen niet langer in de ziekelijke propaganda van de zionistische terroristen waarin ze Palestijnen voor alles wat lelijk is uitmaken om de eigen misdaad en misdaden tegen hen onder het kleed te kunnen houden. Met andere woorden: de ogen van de wereld zijn open gegaan en dat vinden mensen als jij niet zo leuk en dus is een excuus groepering als Hamas natuurlijk, nog altijd, wel heel handig om te proberen de aandacht van jezelf, en je eigen misdaden, af te leiden 😉.
Hamas, een groepering overigens, en dat kan niet vaak genoeg worden herhaald, die dankzij de voorkeuren van de zionistische terroristen in het zadel hebben kunnen raken, laten we bij dat gegeven heel even tot ons door laten dringen, heel even maar.

Dus dans zo lang je kan, want voor je het weet lig je op je bek en wordt het weer janken.
Het universum bestaat bij de gratie van bewustzijn. Zonder bewustzijn geen universum.
Mus
Diehard

Bericht door Mus »

Bonjour schreef: 15 okt 2025 08:12
Des te meer reden Hamas niet compleet te ontwapenen.
En vergeet niet, dat men ook wel wist dat de eis dat Hamas zichzelf zou ontwapenen in dat zgn vredes-akkoord nooit mee akkoord zou worden gegaan, waarmee de zgn vredesduiven zichzelf een excuus verschaffen gewoon door te gaan met de genocide.

En nog even over de hulpgoederen, je had het daar al eerder over. Behalve dat de terroristische zionisten daar nog altijd een ernstige belemmerende factor zijn is er tot nu toe eigenlijk weinig aandacht geweest voor het gegeven dat de terroristische zionisten de zelfvoorziening van de Palestijnen hun eigen voedsel te verbouwen ook blijven blokkeren door zich maar zo gedeeltelijk terug te trekken dat men geen toegang heeft tot de landbouwgronden.
Buiten dat, en dat heeft ook veel te weinig aandacht, heeft de marine van de zionistische terroristen nog altijd de controle over de wateren bij Gaza en kunnen de vissers uit Gaza nog altijd niet veilig vissen zonder het risico te worden vermoord door de zionistische terroristen op het water.

Goed om te benoemen is dat sinds de zgn wapenstilstand er in elk geval 2 vissers zijn vermoord. Vissersboten zijn aangevallen en de vissers in gijzeling genomen, de zionistische terroristen noemen dat natuurlijk gearresteerd.

Toch ook goed om even bij stil te staan.

En verder; excuus, bonjour, dat ik jouw post hier even aangrijp om ook bovenstaande kwestie aan de orde te brengen, maar dat leek me wel belangrijk daar toch ook de aandacht op te vestigen.
Het universum bestaat bij de gratie van bewustzijn. Zonder bewustzijn geen universum.
TIBERIUS CLAUDIUS
Superposter

Bericht door TIBERIUS CLAUDIUS »

Mus schreef: 15 okt 2025 10:02 En vergeet niet, dat men ook wel wist dat de eis dat Hamas zichzelf zou ontwapenen in dat zgn vredes-akkoord nooit mee akkoord zou worden gegaan, waarmee de zgn vredesduiven zichzelf een excuus verschaffen gewoon door te gaan met de genocide.
Ik denk ook dat de Zionisten zodra ze de buit binnen hebben, gewoon verder gaan met genocide en etnisch zuiveren.
Er wordt nu al hier en daar beweerd dat meer dan de helft van de mensen uit Gaza zouden willen vertrekken.
Wie zou dat echter in deze chaos kunnen bepalen?

Blair staat volledig achter de Zionisten van hem is dus niks goeds voor de Palestijnen te verwachten.
Voor de Gazanen is Blair gewoon het paard van Troje.
Zionisten houden zich slechts aan afspraken wanneer het ze uitkomt, is dat niet zo dan hebben ze er lak aan.
En als er nu meer keizers zijn geweest dan maanden, wat dan, geachte senatoren?
Mus
Diehard

Bericht door Mus »

Alsof de duvel er mee speelt maar de volgende aanklacht kwam naar voren in mijn feed.

Jewish journalist brutalized by israeli guards

Zo gaan de zionistische terroristen om met joodse activisten die kritiek hebben op het zionistische beleid.

Vanzelfsprekend overigens; want bij ondankbare honden, zoals zij - mensen die kritiek hebben op de zgn bescherming die o.a. middels genocide geboden wordt - moet je die ontbrekende dankbaarheid er natuurlijk wel met grof geweld inslaan.

Menselijkheid wordt niet voor niks opgegeven natuurlijk, dus dat is de prijs.

Om toch ook nu weer met een vrolijke noot te eindigen:

ja, die zionistische terroristen weten echt hoe je mensen voor je karretje moet spannen. 👍🏼
ChaimNimsky
Superposter

TIBERIUS CLAUDIUS schreef: 15 okt 2025 10:33
Mus schreef: 15 okt 2025 10:02 En vergeet niet, dat men ook wel wist dat de eis dat Hamas zichzelf zou ontwapenen in dat zgn vredes-akkoord nooit mee akkoord zou worden gegaan, waarmee de zgn vredesduiven zichzelf een excuus verschaffen gewoon door te gaan met de genocide.
Ik denk ook dat de Zionisten zodra ze de buit binnen hebben, gewoon verder gaan met genocide en etnisch zuiveren.
Trump heeft al gezegd dat, indien Hamas zou weigeren de wapens in te leveren, de VS en Israel hen zullen dwingen de wapens in te leveren, en hij heeft ook al gezegd dat dit op gewelddadige wijze kan gaan gebeuren (Bron: Trump zelf).

Indien Hamas weigert het plan te volgen waarmee ze akkoord zijn gegaan en Israel en de VS dwingen hen te vernietigen, dan zal alles er heel anders gaan uitzien voor de Gazanen.
Er wordt nu al hier en daar beweerd dat meer dan de helft van de mensen uit Gaza zouden willen vertrekken.
Inderdaad, de helft (49%) van de Gazanen wil graag uit Gaza vertrekken (Bron: Reuters).
Blair staat volledig achter de Zionisten van hem is dus niks goeds voor de Palestijnen te verwachten.
Voor de Gazanen is Blair gewoon het paard van Troje.
7 oktober was geen goed idee, Israel heeft gewonnen terwijl Hamas heeft toegezegd te tekenen voor hun eigen ondergang. Doen ze dat, dan zal er een regering komen onder leiding van de pro-Israelische Blair en onder toezicht van de pro-Israelische Trump. Doen ze dat niet, dan zullen Israel en de VS via geweld het laatste restje van Hamas vernietigen dat reeds volledig is afgesloten van wapentoevoer en sowieso geen noemenswaardige weerstand meer kan bieden. Israel hoeft niet meer terughoudend te zijn, aangezien alle levende gijzelaars nu terug zijn. Alle oorlogsdoelen zijn behaald, dus kunnen we met de blik vooruit en zonder te klagen verder.

Nu Hezbollah is gedecimeerd en is teruggedrongen tot voorbij de Litani-rivier, en de Libanese regering hen geen rol meer zal toestaan; nu het vijandige Syrië van Assad volledig is gevallen; nu Iran noch over luchtafweer beschikt, noch een daadwerkelijke dreiging meer vormt; terwijl de Houthi’s niet eens meer in staat zijn meer dan één raket per maand af te vuren; en Hamas is gedecimeerd en feitelijk heeft getekend voor zijn ondergang, is het voornaamste doel veruit het versterken en uitbreiden van de Abraham-akkoorden, met name door normalisatie met nieuwe landen zoals Saoedi-Arabië, Oman, Qatar, Koeweit, Mauritanië, Indonesië, Pakistan en eventueel ook Tunesië en Maleisië.

'Am Jisra'el cha! =D>
Laatst gewijzigd door ChaimNimsky op 15 okt 2025 13:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Zionist
Mus
Diehard

Bericht door Mus »

TIBERIUS CLAUDIUS schreef: 15 okt 2025 10:33
Ach, ja, wat kan je anders verwachten van koloniserende mogendheden. Een vos verliest wel zijn haren maar niet zijn streken, zeggen we wel eens.

Ik heb onlangs, voor de gein, eens uitgezocht hoeveel doden deze koloniserende mogendheden als gevolg van kolonisatie in zijn totaliteit op hun slapende geweten hebben, vertaald naar nu:

Schrik niet, maar dat zou omgerekend op een bevolking van 8 miljard nu 1,5 miljard zijn. Dat is een percentage van 18,75%

Je begrijpt daar kunnen nog gemakkelijk wat Palestijnen bij.

En dan erbij de Britten hebben, met de Balfour-verklaring, sowieso hun huid, met dat van de Palestijnen erbij, al duur verkocht aan de terroristische zionisten. Dus geen probleem om nu slaafs het zionistische terroristische, misdadige narratief te volgen wederom ten koste van de Palestijnen.
Het helpt waarschijnlijk met het ontlopen van je verantwoordelijkheid over het mede door jouw (de Britten) veroorzaakte Palestijnse leed. Het doet waarschijnlijk minder pijn wanneer je heult met de kwaadaardigheid dat jouw als mens heeft overwonnen.

Dat het armoedig aangeklede mensen zijn met slechts een dun laagje, zelfverklaard, klatergoud, wat ze afzichtelijker maakt, kan dit soort echt niet bommen. Dat ze tegenwoordig in alle hun schijnheilige kuisheid steeds meer naakt komen te staan is daarentegen wel iets om tegen te strijden want dat je eigenlijk een armoedzaaier bent mag niemand weten natuurlijk.
En dat terwijl naaktheid en kwetsbaarheid, ook bij armoe, juist de grootste schoonheid van de mens is, m.i.

Het kan verkeren natuurlijk.
Laatst gewijzigd door Mus op 15 okt 2025 13:23, 1 keer totaal gewijzigd.
ChaimNimsky
Superposter

Veel Palestijnen en vooral de pro-Palestijnse sympathisanten lijken het lijden tot een erezaak te verheffen. In plaats van vooruit te kijken en te bouwen aan een toekomst, blijven ze steken in de herhaling van pijn en verlies. Het lijden en de dood worden bijna gekoesterd als symbolen die hen legitimeren. Actieve stappen om vooruit te komen, om nieuwe mogelijkheden te creëren, lijken ondergeschikt aan het onderhoud van vruchteloze collectieve smart. Waar hoop en vernieuwing kunnen bloeien, zaait men daar vooral het ritueel van erkenning van het lijden en de dood zelf.

Israel daarentegen richt zijn blik onmiskenbaar almaar vooruit: groei, innovatie en samenwerking vormen het ritme van de steeds invloedrijkere natie. De uitbreiding van de Abraham-akkoorden, economische ontwikkeling en toonaangevende technologische vooruitgang worden actief nagestreefd als middelen om het leven te vieren en daarmee de toekomst vorm te geven. Hoop, vernieuwing en succes domineren de agenda.

'Am Jisra'el chaj!
Zionist
Mus
Diehard

Bericht door Mus »

ChaimNimsky schreef: 15 okt 2025 13:23 Veel Palestijnen en vooral de pro-Palestijnse sympathisanten lijken het lijden tot een erezaak te verheffen. In plaats van vooruit te kijken en te bouwen aan een toekomst, blijven ze steken in de herhaling van pijn en verlies. Het lijden en de dood worden bijna gekoesterd als symbolen dat hen legitimeren. Actieve stappen om vooruit te komen, om nieuwe mogelijkheden te creëren, lijken ondergeschikt aan het onderhoud van vruchteloze collectieve smart. Waar hoop en vernieuwing kunnen bloeien, bloeit vooral het ritueel van erkenning van het lijden en de dood zelf.
Wat een komiek 😂😂😂😂

Ben benieuwd hoe de bloemetjes kunnen bloeien wanneer men steeds de grasmat maait.

Dat is toch waar jij zo trots over oreert de hele tijd? Dat de zionistische terroristen zo goed zijn in grasmaaien. Nu ik moet het eerste glad gemaaide gazon dat floreert met bloemen e.d. nog treffen.

Maar je hebt gelijk hoor, het is allemaal te wijten aan het voortdurende treuren van de Palestijnen dat ze niet vooruit komen, het ligt niet aan het maaien, what so ever.

😂😂😂😂😂

Sorry, maar ik rol nog even van de bank 🤯 in totale verbijstering van een zo stupide tekst van een trouwe aanhanger van het zionistische terrorisme. Hoewel stupide? Niet in hun dromen waarschijnlijk.

Ik hoor de arme Palestijntjes al van vreugde juichen wanneer de grasmaaiende nazies het weer op hun heupen krijgen omdat ze denken het weer tijd wordt.
Alle bloempjes opgepast, trek de kopjes in anders komen we niet vooruit, jippie ja jee, holla die jee 🥳
ChaimNimsky
Superposter

Mus schreef: 15 okt 2025 13:33
ChaimNimsky schreef: 15 okt 2025 13:23 Veel Palestijnen en vooral de pro-Palestijnse sympathisanten lijken het lijden tot een erezaak te verheffen. In plaats van vooruit te kijken en te bouwen aan een toekomst, blijven ze steken in de herhaling van pijn en verlies. Het lijden en de dood worden bijna gekoesterd als symbolen dat hen legitimeren. Actieve stappen om vooruit te komen, om nieuwe mogelijkheden te creëren, lijken ondergeschikt aan het onderhoud van vruchteloze collectieve smart. Waar hoop en vernieuwing kunnen bloeien, bloeit vooral het ritueel van erkenning van het lijden en de dood zelf.
Wat een komiek 😂😂😂😂

Ben benieuwd hoe de bloemetjes kunnen bloeien wanneer men steeds de grasmat maait.

Dat is toch waar jij zo trots over oreert de hele tijd? Dat de zionistische terroristen zo goed zijn in grasmaaien. Nu ik moet het eerste glad gemaaide gazon dat floreert met bloemen e.d. nog treffen.
Telkens weer dat geklaag, verborgen achter schijnbare vrolijkheid.

Als Hamas niet aanvalt, wordt er ook geen gras gemaaid: Operatie Cast Lead als reactie op Palestijnse raketaanvallen vanuit Gaza, Operatie Pillar of Defense als reactie op raketaanvallen op Israel, Operatie Protective Edge als reactie op de moord op Israelische tieners en raketaanvallen op Israel, Operatie Guardian of the Walls als reactie op raketaanvallen door Hamas, en nu de oorlog als reactie op de aanval van Hamas op 7 oktober 2023. En opnieuw zitten de Palestijnen met de gebakken peren.

Als Hamas de internationale giften niet telkens had gebruikt voor het bouwen van een tunnelsysteem en andere terroristische infrastructuur, en in plaats daarvan had geïnvesteerd in de economie en de toekomst van Gaza, zou de situatie er heel anders uitzien. Nu betalen de Palestijnen de tol van deze keuzes, terwijl het Israel beter gaat dan ooit.

Kijk vooruit in plaats van lijden tot een erezaak te verheffen. Bouw aan een toekomst in plaats van te blijven steken in een onmogelijke droom van de rivier tot de zee. Creëer nieuwe mogelijkheden in plaats van het lijden en de dood te koesteren als symbolen om te legitimeren. Dansen is eenvoudig.
Zionist
Mus
Diehard

Bericht door Mus »

ChaimNimsky schreef: 15 okt 2025 15:48
Als je echt zo blij bent als ik, kijk dan vooruit in plaats van lijden tot een erezaak te verheffen. Bouw aan een toekomst in plaats van te blijven steken in een onmogelijke droom. Creëer nieuwe mogelijkheden in plaats van het lijden en de dood te koesteren als symbolen om zich te legitimeren. Dansen is eenvoudig.
weet je wat het is ChaimNimsky. Het klatergoud waar jij hier zo over opschept kan niet anders dan een geestelijk failliet verbergen het is de zionistische terroristische entiteit die dat niet in de gaten heeft van zichzelf, waar ieder ander, met een beetje ogen in het hoofd, precies ziet waar de angel werkelijk zit.

Wat gaan jullie bijvoorbeeld doen met jullie trauma’s wanneer er geen zelfverklaarde en gecreëerde vijanden meer zijn waar jullie de Duitsers op kunnen projecteren om jullie woede, en diepgewortelde angst op uit te leven? Want die zijn niet zomaar weg wanneer de bel van de zgn ultieme victorie luid. Of verkeer jij in de veronderstelling dat het als bij toverslag wel goed zal komen?

Je hebt de mond vol, over hoe goed het wel niet met jullie gaat, maar een klein beetje krassen, 7 okt 2023, laat zien hoe ongelofelijk ziek jullie van geest zijn. Wanneer je echt vooruit wil en nog iets goeds willen achterlaten waar iedereen blij van wordt, letterlijk iedereen, dus niet alleen maar jullie met jullie enorme egocentrische breintjes, dan gaan jullie in plaats van de vijand buiten jezelf te zoeken de vijand binnen jezelf zoeken. Wanneer je okt 2023 in acht neemt zou dat de beste keus zijn geweest, want dat Hamas gedaan heeft wat het gedaan heeft is het directe gevolg van jullie eigen handelen door de tientallen decennia heen. En ja, we weten maar al te goed, dat jullie daar niet van willen horen.

En weet je wat het is, beste ChaimNimksy, ik dank God op mijn blote knieën dat ik niet in jou armoedige schoenen sta, want iemand die blij wordt van het leed van anderen en die ook nog een trap na geeft, in diens schoenen wil ik niet staan. Misschien wil ik er naast lopen, maar dat gaat niet leuk worden.

En verder schets je, hoe verwonderlijk weer, een eenzijdig verhaal. De zionistische terroristen maaien het gras al heel wat langer dan sinds Hamas haar bestaan. Binnen de ongekende paranoia van de zionistische terroristen moesten en moeten de sneuneuzen, oeps niet zo vriendelijk van mij, wel af en toe met de spierballen rollen want stel je toch voor dat het verzet van de Palestijnen zo groot wordt dat er slachtoffers gaan vallen bij de zionistische terroristen.

En vervolgens hebben ze 7 okt 2023 laten gebeuren, en weet waarom ze dat hebben laten gebeuren best ChaimNimsky? De zionistische terroristen zijn het grasmaaien zat en willen wat sneller hun grote droom waar maken, dus zagen ze het wel zitten de mat om te ploegen.

En buiten dat, beste ChaimNimsky, is Gaza al sinds mensenheugenis een gevangenis waar de zionistische terroristen alles tot op de centimeter bepalen. Die zgn terugtrekking uit Gaza ooit een keer….een lachertje van de bovenste plank, dat kan zelfs een idioot nog zien.

Dus zeur maar over tunnels enzo, een onderdrukt volk heeft het recht zich te verzetten tegen een afgrijselijke bezetter, en dat is en was de functie van de tunnels. Dat Hamas niet zo leuk is voor de Palestijnen als gevolg van een idiote ideologie, doet daar niks aan af.

En ja, 7 okt 2023, heeft zin gehad. Het heeft zin gehad alleen al vanwege het gegeven dat het klatergoud waarmee de zionistische terroristen zichzelf hadden versiert er vanaf is gedonderd. Het Palestijnse verhaal wordt nu eindelijk gehoord, en jullie zullen als de schoften van het Midden-Oosten de geschiedenisboeken in gaan. Zolang jullie zionistische terroristen entiteit in Palestina als een ……, oeps dat kan ik beter niet zeggen, blijft zitten, zal dat verhaal jullie blijven achtervolgen wanneer jullie niet gaan terugkeren op de misdadige voetstappen die jullie door de tientallen decennia hebben achtergelaten op andermans land, huis en haard, en persoon.

Met andere woorden ga werken aan jullie enorme oorlogstrauma en daarna aan het schuldgevoel als gevolg van het trauma dat jullie anderen hebben bezorgd. Ga daarvoor bij jullie broeder, de Duitsers, in de leer want die hebben dat laatste proces al doorgemaakt.

En verder:

Je hebt een grote mond over het feit dat jullie winnaars zijn. Jullie zijn geen winnaars jullie zijn voor dit moment de grote verliezers, moreel misschien nog wel grotere verliezers dan de Duitsers toentertijd. Waarom? Omdat jullie, jullie trauma hebben overgedragen zonder te werken aan het trauma jullie aangedaan en daarmee vervolgens je bereid hebt verklaard een heel volk naar de gallemiezen helpen. Als dat je winnaarsmentaliteit is, dan ben je arm, zeer arm en verdien je ons oprechte medelijden.

Mij krijg je overigens niet klein, jullie krijgen de Palestijnen niet klein, hoe hard jullie je best daar ook voor doen, jullie zijn te doorzichtig om ons klein te kunnen krijgen.

Met vriendelijke groet,

Een dansende mus.

Ps: mijn dans, onze dans zul jij niet zien, daarvoor ben je veel te verblind ben ik bang.
Laatst gewijzigd door Mus op 15 okt 2025 17:15, 1 keer totaal gewijzigd.
ChaimNimsky
Superposter

Terwijl sommigen blijven hangen in slachtofferschap en verwijt, gaat Israel opmerkelijk sterk verder. Volgens de OECD blijkt de economie erg veerkrachtig, met groeiverwachtingen van 3,4% in 2025 en 5,5% in 2026 -- een van de hoogste in de OESO-landen (bron: de OECD).

De high-techsector floreert: in de eerste helft van 2025 werd $9,3 miljard aan investeringen opgehaald, het hoogste bedrag in drie jaar (Bron: worldisraelnews). Vooral tijdens en dankzij de oorlog blijven buitenlandse investeerders toestromen. Zelfs de Tel Aviv Stock Exchange presteert beter dan de markten in de regio (bron: CNBC).

Het verhaal van Israel is aantoonbaar veerkracht, innovatie en de wil om toch vooruit te kijken :)
Zionist
Gesloten