o/ \o/
<| |
/ \ / \ 'Am Jisra'el chaj, 'am Jisra'el chaj ♩ ♫ ♬ ♩ ♫
Moderator: Moderators
o/ \o/
Daar dans ik niet op.dikkemick schreef: ↑31 okt 2025 11:19Ik lees het!
viewtopic.php?p=670487#p670487
Let's dance! Ook op westelijke Jordaan oever komt Israël als winnaar uit de bus
Het is het bewijs dat sommige mensen vrijblijvend de afschuwelijkste dingen kunnen zeggen of schrijven.TIBERIUS CLAUDIUS schreef: ↑31 okt 2025 11:25Het is een bewijs dat zware misdaden vaak lonend zijn.dikkemick schreef: ↑31 okt 2025 11:19Ik lees het!
Zoals vrijblijvend suggereren dat men hier zou dansen om oorlogsmisdaden
Dansen om ALLE successen van het grote heilige Israël. ALLEChaimNimsky schreef: ↑31 okt 2025 19:06Zoals vrijblijvend suggereren dat men hier zou dansen om oorlogsmisdaden![]()
Met onderliggend ontzaglijke hoeveelheden leed. Woorden schieten tekort schrijf ik dan maar.dikkemick schreef: ↑31 okt 2025 19:31Dansen om ALLE successen van het grote heilige Israël. ALLEChaimNimsky schreef: ↑31 okt 2025 19:06Zoals vrijblijvend suggereren dat men hier zou dansen om oorlogsmisdaden![]()
En nog eens onbeschaamd trots op dit soort misdaden zijn.Gerard R. schreef: ↑31 okt 2025 18:54Het is het bewijs dat sommige mensen vrijblijvend de afschuwelijkste dingen kunnen zeggen of schrijven.TIBERIUS CLAUDIUS schreef: ↑31 okt 2025 11:25Het is een bewijs dat zware misdaden vaak lonend zijn.dikkemick schreef: ↑31 okt 2025 11:19
Ik lees het!
"doorfokken" , spot-on de poortwachters van de DeathCult (dood aan het koloniale westen) is een weerspiegeling van de meest uitgesproken anti-mensenselijke positie.ChaimNimsky schreef: ↑30 okt 2025 23:04 Tot nu toe is er nog geen enkel volk ter wereld in de geschiedenis van de mensheid in geslaagd om, zodra het geboortecijfer structureel onder het vervangingsniveau daalde, te herstellen. En de geschiedenis leert dat deze volken - stammen in Europa, eilandbevolkingen en inheemse volkeren die onder dat niveau raakten - een droevig einde kenden.
Wie kaatst moet de bal verwachten. Dat is niet leuk, maar wel natuurlijk.holog schreef: ↑01 nov 2025 09:36"doorfokken" , spot-on de poortwachters van de DeathCult (dood aan het koloniale westen) is een weerspiegeling van de meest uitgesproken anti-mensenselijke positie.ChaimNimsky schreef: ↑30 okt 2025 23:04 Tot nu toe is er nog geen enkel volk ter wereld in de geschiedenis van de mensheid in geslaagd om, zodra het geboortecijfer structureel onder het vervangingsniveau daalde, te herstellen. En de geschiedenis leert dat deze volken - stammen in Europa, eilandbevolkingen en inheemse volkeren die onder dat niveau raakten - een droevig einde kenden.
Doomers/Degrowth/Decels = DeathCults in zijn meest uitgesproken vorm.
"Verdrijven moet", "Verdrijven doet je goed" ....The United Nations Office for the Coordination of Humanitarian Affairs (OCHA) said that this year’s olive harvest season in the West Bank has witnessed the highest level of attacks by Israeli settlers against Palestinian farmers in the past five years.
The UN office said in a recent report published on its website that settlers carried out 126 attacks affecting 70 towns in the West Bank, and damaging more than 4,000 olive trees.
“Two weeks into the start of the 2025 harvest, we have already seen severe attacks by armed settlers against Palestinian men, women, children, and foreign solidarity activists,” the report said. (.. meer)
dus je bevestigt eigenlijk wat ik vermoedde: dat de steun hier op het forum voor de DeathCult (Hamas) en de zware en eenzijdige reacties richting Israël niet zomaar uit “solidariteit met de onderdrukten” komen, maar uit iets diepers, nl. een soort antikoloniaal zelfexorcisme. Israël fungeert als het perfecte zondebok-symbool van “het koloniale Westen”, waarop men veilig al zijn westerse zelfhaat kan projecteren. de paradox is natuurlijk dat die haat dan netjes verpakt wordt als morele superioriteit.Gerard R. schreef: ↑01 nov 2025 11:07Wie kaatst moet de bal verwachten. Dat is niet leuk, maar wel natuurlijk.holog schreef: ↑01 nov 2025 09:36"doorfokken" , spot-on de poortwachters van de DeathCult (dood aan het koloniale westen) is een weerspiegeling van de meest uitgesproken anti-mensenselijke positie.ChaimNimsky schreef: ↑30 okt 2025 23:04 Tot nu toe is er nog geen enkel volk ter wereld in de geschiedenis van de mensheid in geslaagd om, zodra het geboortecijfer structureel onder het vervangingsniveau daalde, te herstellen. En de geschiedenis leert dat deze volken - stammen in Europa, eilandbevolkingen en inheemse volkeren die onder dat niveau raakten - een droevig einde kenden.
Doomers/Degrowth/Decels = DeathCults in zijn meest uitgesproken vorm.
De bijbel, die we hier liever niet citeren op Freethinker.nlmeldt dat "de eersten de laatsten zullen zijn¨.
Ik zie dat mijn leven lang al.![]()
Trap iemand tegen zijn schenen en je kan wat terug verwachten. VS-Vietnam, Russen-Ukriane, RSF in Sudan, WOx etc. etc. het zal nooit wat worden in dit opzicht met mensen! Want zeker ook nog: tweerichtingverkeer...holog schreef: ↑01 nov 2025 12:33dus je bevestigt eigenlijk wat ik vermoedde: dat de steun hier op het forum voor de DeathCult (Hamas) en de zware en eenzijdige reacties richting Israël niet zomaar uit “solidariteit met de onderdrukten” komen, maar uit iets diepers, nl. een soort antikoloniaal zelfexorcisme. Israël fungeert als het perfecte zondebok-symbool van “het koloniale Westen”, waarop men veilig al zijn westerse zelfhaat kan projecteren. de paradox is natuurlijk dat die haat dan netjes verpakt wordt als morele superioriteit.
"Dood aan het koloniale kapitalistische Westen!"
Tsja.. dan moet je niet gek opkijken als dat ergens de kop opsteekt, zoals in grote delen van de wereld.