En liefst veel doden enzo.
Voor de tempel...
Moderator: Moderators
Peter van Velzen schreef: ↑27 jul 2025 05:57 BS
Dat Macron's grotendeels voor de Bühne speelt ben ik met je eens.
Maar voor mij is de NOS nog altijd de meest onpartijdige nieuwsorganisatie van Nederland.
Dit waren zelf weer een reactie op twee zinnen in het voorafgaande bericht van BSOmdat ik BS in de eerste zin gelijk geef maar in de tweede niet, spreekt hij van Ja-maren.Peter van Velzen: je denkt toch dat ik de Nos nog serieus neem op dit onderwerp? En ook wikipedia is volstrekt niet neutraal hier.
Vervolgens verandert hij van onderwerp, en daarom heb ik het bericht naar hier verplaatst.
Peter van Velzen
Beetje Trump-achtiige toestanden. Het lekt nu overal in door lijkt het.TIBERIUS CLAUDIUS schreef: ↑21 nov 2025 13:56 Vreemd:
'"Hij stelt een vraag aan haar en als ze antwoord wil geven krijgt ze de wind van voren.''
Mij lijkt dat mannetje niet helemaal te sporen, ze is geen slavinnetje.
Lijkt me niet,.Gerard R. schreef: ↑21 nov 2025 18:50Beetje Trump-achtiige toestanden. Het lekt nu overal in door lijkt het.TIBERIUS CLAUDIUS schreef: ↑21 nov 2025 13:56 Vreemd:
'"Hij stelt een vraag aan haar en als ze antwoord wil geven krijgt ze de wind van voren.''
Mij lijkt dat mannetje niet helemaal te sporen, ze is geen slavinnetje.![]()
Hahaha....TIBERIUS CLAUDIUS schreef: ↑22 nov 2025 10:46Lijkt me niet,.Gerard R. schreef: ↑21 nov 2025 18:50Beetje Trump-achtiige toestanden. Het lekt nu overal in door lijkt het.TIBERIUS CLAUDIUS schreef: ↑21 nov 2025 13:56 Vreemd:
Mij lijkt dat mannetje niet helemaal te sporen, ze is geen slavinnetje.![]()
Deze vogel denkt te kunnen schoolmeesteren, Trump had haar thuis uitgenodigd voor een 'goed' gesprek.![]()
Zolang er geen slachtoffers vallen door de schendingen, is er wel een stabiel staakt het doden. Ik hoop maar dat het zo blijft.HierEnNu schreef: ↑08 dec 2025 05:38
Toch weer schermutselingen langs de grens tussen Thailand en Cambodja
NOS Nieuws - vandaag, 05:14
Thailand voert aanvallen uit langs grens met Cambodja, landen wijzen naar elkaar
Hoe stabiel zijn staakt-het-vuren in werkelijkheid? Wanneer dergelijke akkoorden nauwelijks een paar weken standhouden, zegt dat vooral iets over hun fragiele hkarakter én het gebrek aan afdwingbare garanties.
Vrede laat zich kennelijk niet duurzaam claimen zolang de onderliggende spanningen blijven bestaan en toezicht ontbreekt. Een staakt-het-vuren is dan eerder een pauze dan een oplossing.