Ik blij erbij dat het gebruik van een verrekijker op zich niet veel kwaad kan. Overigens ken ik niemand die dat op het forum doet. Ook mag je van mening zijn dat een land militair superieur is, zolang je het geweld dat gepleegd wordt niet verheerlijkt. (anders melden!)dikkemick schreef: ↑08 dec 2025 08:42Maar genieten van dit geweld is dan geen probleem? Blijven opgeven over de militaire superioriteit van je landPeter van Velzen schreef: ↑08 dec 2025 03:41 Bedenk verder, dat het hebben van een - in andermans ogen - verkeerde mening, niet zo erg is als het begaan - of aanzetten tot - fystiek geweld.
In mijn ogen blijft verlekkerd (tegen betaling door een verrekijker) naar een concentratiekamp kijken totaal abject.
Het doden van hen die zich overgeven is gewoon een misdrijf. Dat hoef je niet uit te leggen.Uitleggen dat Palestijnen die capituleren en op de knieën zitten een nekschot geven fout is? Liefst via pb? In mijn ogen spoor je humaan gezien dan niet. Maar dat is een ad hominem en mag niet.
Volgens mij is er niemand die dat goed praat. Er is hoogstens iemand, die ontkent dat het bewust is gedaan,
Je zeurt maar door, terwijl er meer dan voldoende mogelijkheden zijn om je mening te geven. Ik noem ze nog één keer.
- Als je van mening bent dat een bericht in strijd is met (de bedoeling van) de forumregels dan kun je dat melden,
- Als je niets kunt melden, maar van mening bent een bericht ethisch niet door de beugel kan, kan je dat in een reactie in de lopende discussie schrijven. Waar nodig met argumenten.
- Als je van mening bent dat iemand regelmatig in de fout gaat, kun je die persoon in een PB vertellen wat jou ergert.
- Als dat niet help dan kun je een moderator een PB sturen, waarin je om hulp vraagt
- Als de moderator niet kan of wil helpen dan kun je dat - zonder namen te noemen - aankaarten in dit subforum. Maar dat dien je alleen te doen, als je al het andere reeds hebt geprobeerd.