Zoals gezegd, maar dat dringt niet door kennelijk bij door het zionistische vergiftigde brein, gaat het hier om ethiek en moraal. Je moet niet mee willen doen wanneer je het gevaar loopt geassocieerd te worden met een entiteit die zonder bezwaar en volstrekt schaamteloos genocide pleegt omdat het meent in zijn recht te staan. Er zijn kennelijk vijf omroepen die niet geassocieerd willen worden met een dergelijke entiteit.lost and not found yet! schreef: ↑15 dec 2025 23:12Wel grappig! Vier landen doen niet mee en Israël en alle andere landen wel! Zegt genoeg over het linkse deugdenken in Nederland en België! Alsof ze daar wat mee denken te bereiken! Hoe zet je jezelf te kakken? Dat lukt zoals gewoonlijk weer heel goed! Nederland, een land om trots op te zijn! Hahahaha……….TIBERIUS CLAUDIUS schreef: ↑12 dec 2025 09:15Daar sluit ik me bij aan.
PS.
De persoon ken ik niet, maar dat doet nu niet ter zaken.
Met andere woorden: de AvroTros zet zichzelf kennelijk liever te kakken dan nog verder aan de kant van een, zoals bekend bij velen inmiddels, kwaadaardige,moordlustige, in en in racistische, entiteit als de zionistische entiteit kom te staan.
Het allerbelangrijkst is dat we onszelf recht in de ogen kunnen blijven aankijken want genocide kan niet door de beugel en al helemaal niet wanneer dat gebeurd door een volk dat dat zelf ook heeft ondergaan. Het is een diepe, diepe schande die alleen kan gebeuren door het erkennen en blijven erkennen van de zionistische terroristische entiteit. Dus lach jij maar, ik ben en blijf trots op de AvroTros. Dus lach nog maar wat verder want via de nos gaat Nederland toch mogen genieten van het gemankeerde songfestival.
Oh, en voor je het hebt gemist, want dat kan maar zo bij mistige breinen: het allerbelangrijkste is dat we onszelf recht in de spiegel konden- en kunnen blijven aankijken, terwijl de zionistische witte boorden terroristen ondertussen zo wanhopig waren dat hun president een speciaal lobby-team heeft samengesteld om te gaan lobbyen bij de ebu en het EBU vervolgens zo slap in de knieën werd dat ze zonder protest ja en amen hebben geknikt op de wensen. Blijven lachen idd. want voor zover ik begrepen heb zijn ze daar in de zionistische entiteit toch behoorlijk zuur dat er aantal omroepen en artiesten zijn die toch nog altijd weigeren tussen de vieze billen van een entiteit te kruipen dat al decennialang een heel volk terroriseert en tot slot genocide op hen pleegt.
En verder: wat zou het toch mooi zijn wanneer er eens iets van zelfreflectie zou ontstaan in plaats van er alles aan te doen om maar niet de richting van iets dat op zelfreflectie zou kunnen lijken te gaan.
Wat is moed anders dat je eigen demonen onder ogen komen in plaats van ze te projecteren op anderen en vervolgens jezelf genoodzaakt ziet dmv van “lobbyen”, of iets in die geest, om jezelf als “geaccepteerd” te kunnen ervaren.
Wij gaan niet naar het songfestival want we vinden het nu eenmaal smerig onze gezicht tussen met stront bevuilde billen te steken, bah, vies, we wensen de anderen veel sucses, ook met het wassen van hun besmeurde en stinkende gezichten.