Hai

Vertel hier iets over jezelf,..wie je bent en wat je bezig houdt.

Moderator: Moderators

Maria
Moderator

Re: Hai

Bericht door Maria »

Daar dit subforum Voorstellen onderdeel is van een beschermde omgeving en dit nu verder in gebruik is om zich af te zetten tegen het beheer en forumgenoten, zijn de volgende pagina's verhuisd naar het Feedback topic onder de titel Vervolg van "Hai" van Mus.
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.
Mus
Diehard

Bericht door Mus »

Verzoek voor uitschrijving van dit forum, per direct graag. Geen behoefde aan verder gepraat.
Het universum bestaat bij de gratie van bewustzijn. Zonder bewustzijn geen universum.
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

Mus schreef: 17 dec 2025 12:54 Verzoek voor uitschrijving van dit forum, per direct graag. Geen behoefde aan verder gepraat.
Jammer Mus. Je achtergrond is mij wel duidelijk dus je reacties kan ik zeker begrip voor opbrengen.
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is om moverende reden evident!
Einstein/Mick
Mus
Diehard

Bericht door Mus »

Ik wil er nog wel dit over zeggen dikkemick. Ik heb me één keer laten overhalen om te blijven, maar dat zal deze keer zeker niet gebeuren. Wanneer men vind dat ik en dat wat ik uit de diepste diepte van mijn hart te zeggen heb of zelfs uitroep hier, ongehoord, in de prullenbak hoort, moet je doen, maar dan ben je wat mij betreft de knip voor de neus niet waard en schijt ik op je, en zeg:” good bye…. Want ik laat me door niemand, zelfs niet door het forumbeheer een mes in de rug steken.

Dus idd per direct mij uitschrijven op dit forum want elke pas die ik hier nog zet is wat mij betreft verder pure energieverspilling.
Het universum bestaat bij de gratie van bewustzijn. Zonder bewustzijn geen universum.
Gerard R.
Superposter

Bericht door Gerard R. »

Mus schreef: 17 dec 2025 13:08 Ik wil er nog wel dit over zeggen dikkemick. Ik heb me één keer laten overhalen om te blijven, maar dat zal deze keer zeker niet gebeuren. Wanneer men vind dat ik en dat wat ik uit de diepste diepte van mijn hart te zeggen heb of zelfs uitroep hier, ongehoord, in de prullenbak hoort, moet je doen, maar dan ben je wat mij betreft de knip voor de neus niet waard en schijt ik op je, en zeg:” good bye…. Want ik laat me door niemand, zelfs niet door het forumbeheer een mes in de rug steken.

Dus idd per direct mij uitschrijven op dit forum want elke pas die ik hier nog zet is wat mij betreft verder pure energieverspilling.
Heel jammer Mus.
Zoals ik de eerste keer toen je wilde stoppen schreef: ¨Jij hebt écht wat te vertellen".
Dank voor je inzichten en overduidelijke stellingen en het tonen van jouw verdriet. Het ga je goed...!

Troost je overigens: soms is inzicht en stelling én empathie weliswaar 'met een kaarsje te zoeken in onze wereld', maar nú is het anders: de hele wereld snapt heel best wat daar in het MO voor verschrikkelijks gebeurt en wie het doen...!!!
** Wetenschap leert vooral dat 'wetenschap' frequent moeten worden bijgewerkt... **
** https://english.palinfo.com/wp-content/ ... fiya-1.jpg **
Maria
Moderator

Bericht door Maria »

Mus schreef: 17 dec 2025 12:54 Verzoek voor uitschrijving van dit forum, per direct graag. Geen behoefde aan verder gepraat.
Het is niet onze gewoonte leden uit te schrijven.
Je kunt gewoon komen en gaan wanneer je wil.
Lees dit topic eens door
Als u lid wordt van Freethinker, tekent u deze voorwaarden.

Veel leden lezen je graag.
Het is alleen het fulmineren naar medeleden, zeker als het fikse ruzie onderling veroorzaakt, wat we niet graag zien.
Zolang het niet aan de orde van de dag is, hele stukken draad omvat, en je er zelf op tijd de rem op kunt zetten, zullen er geen acties volgen.
Dat moet je hebben gemerkt.

Misschien is zelf een pauze inlassen ook een optie.
Dan kun je weer schrijven, ook in andere onderwerpen, wanneer je wil.
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.
Plaats reactie