Ik kan niet langer zwijgen. Ziet niemand hier waar men de poort voor heeft open gezet? Ziet niemand hier hoe deze
mensen steeds dieper wegzakken in het moeras dat we hebben zien gebeuren in nazi-Duitsland? Ik benoem het nog maar eens een keer.
Hoe lang nog kijkt de wereld weg van de werkelijkheid? Op dit forum is iemand die danst en applaudisseert voor een zeer gevaarlijk weg die zijn volk ingeslagen is. Hoe zwart zal de geschiedenisbladzijde gaan worden mbt dit volk, de wereldmachten die faciliteren en/of weg kijken?
Dit wordt, naar mijn idee, diepe, hele diepe, schandvlek voor de voormalige slachtoffers die de voormalige daders van de holocaust zonder omzien, blind, navolgden, blind ondersteund door diezelfde voormalige, en voor nu indirecte, daders vanwege de onvoorwaardelijke steun aan dit misdadige regime. Een regime dat we in het openbaar geen zio-nazies en anti-semieten mogen noemen want dat ligt te gevoelig, maar achter hun rug wel zo wordt genoemd door velen, waaronder ikzelf. Nu ik noem deze mensen anti-semitisch want ik ben een Palestijnse semiet in de eerste graad, en mijn volk staat bloot aan nazi-praktijken, de paralellen zijn overvloedig en gaan er steeds meer aan raken, je moet wel blind zijn om dat niet te zien
Of krijgen wij straks weer te horen:” we hebben het niet geweten” maar nu gaat het over Palestijnen.
Mijn hart huilt bij het zoveelste dieptepunt dat de zionisten in deze entiteit hebben weten te bereiken. En hoewel ik niet gelovig ben bid ik voor de zieleheil van dit volk want als er een volk is dat dat nodig heeft is het wel dat volk. Ik hoop van harte de Joodse medemens heel luid en duidelijk maar vooral openlijk afstand gaat nemen van dit zeer kwaadaardige zionistische gedachtengoed, een gedachtengoed dat hen maar blijft gebruiken om het pad van de genocide op de Palestijnen te blijven faciliteren en goed te praten.
Ik moet mezelf blijven inprenten: niet alle joodse gelovigen zijn zionisten en niet alle zionisten zijn Joodse gelovigen. Dit is een mantra die ik elke dag herhaal om niet in de zionistisch wijd openstaande val te lopen.
Ik kon vandaag niet langer zwijgen, want net toen ik dacht dat het niet erger kon, kon het toch net nog een graadje erger.

Het universum bestaat bij de gratie van bewustzijn. Zonder bewustzijn geen universum.